Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Search
6424
View
16
Reply

Video: Sekumpulan Bangla, Seorang Wanita.. Di Bilik Hotel

[Copy link]

Author: obelisk       Show all posts   Read mode

Author
Post time 13-3-2016 05:49 PM | Show all posts |Read mode
Video: Sekumpulan Bangla, Seorang Wanita.. Di Bilik Hotel
Mar 13, 2016



KEPENTINGAN pekerja asing kepada negara membangun seperti Malaysia tak mungkin dapat dinafikan tetapi pada masa sama kebanjiran warga asing turut membawa banyak permasalahan dari segi moral.

Contohnya dapat dilihat daripada video yang tersebar ini, memaparkan sekumpulan lelaki dipercayai warga Bangladesh sedang enak bercengkarama dengan seorang wanita di bilik hotel.

Walaupun rakaman tidak sampai ke babak seks semua orang tahu itulah penyudahnya.

Kebanyakan komen di laman sosial menolak tanggapan wanita yang dirakam merelakan dirinya menjadi mainan dalam video ini adalah warga Malaysia dengan sebahagian besar meneka ianya orang Vietnam.

Walau apa pun, bila ianya berlaku di negara ini maka penguatkuasaan perlu dipertingkatkan kerana aktiviti tak bermoral begini boleh membawa kepada masalah lebih besar termasuk keruntuhan akhlak dan penularan penyakit berbahaya seperti HIV dan AIDS. C MYNEWSHUB.CC
Reply

Use magic Report

Looking for Google Ads Manager expert. Freelance work from home. Profit sharing basis. Please send your resume to HR@cari.com.my
Post time 13-3-2016 06:41 PM | Show all posts
nak halang kemasukan bangla cemana..

pemaju2 perumahan kroni, pemaju nak pakai bangla..

syarakat bawa masuk bangla..kroni..

pas2 menteri makan percent..so kena teruskan..
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 06:57 PM | Show all posts
Tunjuk la bideo konon wanita tempatan
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 07:19 PM From the mobile phone | Show all posts
kenduri waktu siang
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 07:56 PM From the mobile phone | Show all posts
wahhh bangla pun pandai gangbang
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 07:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Perempuan indon ja yang taste dekat bangla selalunya
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 08:10 PM | Show all posts

Ade Ape Dengan Kontol Itam?

Negro & Bangla sentiasa menjadi pilihan wanita malaya masakini..
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 08:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Amboi kemain meramas2 henjut2...
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 08:36 PM | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 13-3-2016 08:10 PM
Negro & Bangla sentiasa menjadi pilihan wanita malaya masakini..

Kontol hitam kecik jadi pilihan dubur engko la
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 08:38 PM | Show all posts
Biasalah. Pekerja vietnam plak balun wanita bangla
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 10:27 PM | Show all posts
https://www.youtube.com/watch?v=Oqf09CHJn4o

Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 10:34 PM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 13-3-2016 08:10 PM
Negro & Bangla sentiasa menjadi pilihan wanita malaya masakini..

Macam bukan wanita Malaya pun sis.

Coba skodeng video di #11.

Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 10:51 PM | Show all posts
Hebatnya perempuan tu boleh tahan bau ketiak abang2 bangla..............
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 10:53 PM From the mobile phone | Show all posts
mzzenma replied at 13-3-2016 07:58 PM
Perempuan indon ja yang taste dekat bangla selalunya

Kan...ramai je minah indon kapel dgn bangla ni..yg kawen pun ramai...
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Rela ye ko melayan nafsu bangla tengik ni, hidung ko dah xde function ke dek oiii sampai sangap melayan dorang?
Reply

Use magic Report

Post time 13-3-2016 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
ice_sky92 replied at 13-3-2016 10:51 PM
Hebatnya perempuan tu boleh tahan bau ketiak abang2 bangla..............

Kalau hidung sudah hitam . Huhu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
Quick Reply To Top Return to the list