Pada 5 April 2014, selebriti tempatan Malaysia mengepos daripada penggunanya media sosial apabila mereka dilihat mengambil gambar dengan bola merah dengan hashtag # LiveLifeLoud di Instagram Ia menyatakan bahawa mereka telah meraikan pelancaran kempen baru oleh Hotlink, sempena pelancaran RED App baru mereka. RED App menawarkan akses VIP eksklusif untuk perjumpaan sosial, hadiah percuma dan juga peluang untuk bertemu dan beramah mesra dengan selebriti tempatan. Ini membolehkan peminat mereka untuk # LiveLifeLoud harian di mana mereka masuk untuk mengambil bahagian dalam pengalaman baru yang biasanya tidak norma Aplikasi RED juga membolehkan pengguna prabayar untuk mengawal akaun mereka dengan lebih baik dengan membolehkan anda untuk menyemak baki anda, top up akaun anda serta pelan pembelian Internet
|
pfiza posted on 10-5-2014 11:52 PM
Dah x de benda lain nak wat cmna..
pfiza posted on 10-5-2014 11:56 PM
tu lah pengaruh duniawi..kalau yang ke arah akhirat tu x nak ikut lak
wadiunong posted on 11-5-2014 02:20 AM
Errr apo sumbangan wak doyok dlm industri seni/fesyen ek? Dulu aku ingat dia ni designer
ADVERTISEMENT