Susulan kelmarin dakwaan anggota Parlimen Segambut Lim Lip Eng menerusi paparan beberapa gambar di laman Facebooknya yang menyaksikan orang ramai beratur panjang dan penumpang marah akibat mesin token dikatakan rosak. Sejurus itu, pengendali perkhidmatan Transit Aliran Massa (MRT), Rapid KL tampil menafikan dakwaan berkenaan. Memetik laporan Bernama, Rapid KL berkata dalam satu kenyataan bahawa semua mesin layan diri di stesen di stesen MRT Sungai Buloh berada dalam keadaan baik dan orang ramai beratur panjang akibat peningkatan jumlah pengguna pada hujung minggu.
Keadaan itu telah menyebabkan beberapa mesin layan diri kehabisan token dan perlu diisi semula. Syarikat itu juga menasihatkan pengguna menggunakan kad touch n go dan bukannya membeli token daripada mesin untuk mengelakkan mereka beratur panjang.- CARI |
9
Bagus |
11
Marah |
14
Terkejut |
29
Sedih |
15
Lawak |
19
Bosan |
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
Anonymity
oni313 replied at 31-7-2017 11:04 AM
touch n go kan ada, kalau pakai T&G ada murah skit caj dia berbanding pembelian tunai/token tu...
...
oni313 replied at 31-7-2017 11:04 AM
touch n go kan ada, kalau pakai T&G ada murah skit caj dia berbanding pembelian tunai/token tu...
...
oni313 replied at 31-7-2017 11:05 AM
lim lip eng ke source nya? hurmm... no wonder la,
oni313 replied at 31-7-2017 11:05 AM
lim lip eng ke source nya? hurmm... no wonder la,
AbukRokok replied at 31-7-2017 11:31 AM
budus...pakaitouch n go la... ckup bulan topup kat CIMB free of charge
oni313 replied at 31-7-2017 11:04 AM
touch n go kan ada, kalau pakai T&G ada murah skit caj dia berbanding pembelian tunai/token tu...
...
saladin780 replied at 31-7-2017 11:44 AM
motif ko dok KL masih x reti lagi nak pakai touch n go..baik ko dok kat merapoh je dek kalu gituh:lo ...
ADVERTISEMENT