Pelakon Zarina Zainuddin meluahkan rasa kecewanya terhadap tindakan Pengurusan Air Selangor. Menurut hantarannya di Instagram, Zarina memuat naik sebuah foto di mana bekalan air di rumahnya dipotong. Katanya, pihak Pengurusan AIR SELANGOR langsung tidak menghantar bil semasa dan secara tiba-tiba dipotong serta merta. Buntu bagaimana mahu untuk menyelesaikan hal ini, katanya. Di ruangan komen, rata-rata pengikutnya meluahkan rasa simpati dan menasihati Zarina supaya dapat menguruskan bil secara dalam talian atau menggunakan aplikasi AIR SELANGOR. Salah satu komen dari pengikutnya juga menerima nasib yang sama dan memberitahu AIR SELANGOR tidak menghantar lagi bil semasa.
|
Orix replied at 26-2-2021 02:09 PM
kayo pun bayar bil air bulan2 ke ? iols yg marhaen ni pun sekali bayo bil air rm300 terus utk setahu ...
eyansss replied at 26-2-2021 02:18 PM
aku pernah buat camni... sekali terlupa terus nak monitor... hahahaha...
Orix replied at 26-2-2021 02:25 PM
iols tetap monitor tiap bulan bil smpi tetap belek dan simpan bil....
Orix replied at 26-2-2021 02:09 PM
kayo pun bayar bil air bulan2 ke ? iols yg marhaen ni pun sekali bayo bil air rm300 terus utk setahu ...
supermum replied at 26-2-2021 02:42 PM
Good tip. Tak terfikir aku bayar advance sampai setahun. Advance beberapa bulan je. Makasih uols
ADVERTISEMENT