Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Hot Topic Lihat artikel

gigit lengan murid

24-9-2012 12:36 PM Komen: 96

KAJANG: Angkara tidak dapat menyebut perkataan boys dengan betul, seorang murid tahun enam digigit gurunya hingga mengalami kecederaan di lengan kiri dalam kejadian di sebuah sekolah di Bandar Sri Putra, dekat sini.

Berikutan kejadian jam 8 pagi Khamis lalu itu, mangsa yang dikenali sebagai Farhan, 12, yang juga anak bongsu daripada empat beradik kini mengalami tekanan perasaan dan trauma.

Bapa mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Abu Bakar, 49, berkata, dia mengetahui kejadian menimpa anaknya itu pada jam 12.30 tengah hari selepas melihat anak bongsunya itu murung.

Katanya, selepas disoal, anaknya memberitahu seorang guru menggigit di lengannya hingga pecah darah selepas tidak dapat menyebut satu perkataan dengan baik....


mcm2 kes kat sekolah skrg ni,kalo x bdk2 tunjuk samseng,guru plak yg buat masalah...

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 96
Komen

Komen Terbaru

Quote dahliateck 26-9-2012 11:52 PM
aikk tp dah mohon maaf plak, mental agak nya cikgu ni

Lain-lain Komen

Quote hunny_bunny 24-9-2012 11:28 AM
sebab xdpt rotan maka cekgu pun mengeget anak murid...
Quote merpati01 24-9-2012 11:28 AM
drakula ke cikgu dia, main gigit, gigit segala ????
Quote MissNigga 24-9-2012 11:30 AM
hamboi chegu... dek geram sesangat.... sampai geget lengang student....
chegu ni keturunan keluarga Cullen kerrrr
Quote Pikir 24-9-2012 11:31 AM
cikgu-cikgi spesis beruang ke apa ni
Quote awangbok 24-9-2012 11:33 AM
ITU BUKAN GIGIT ITU  kebam macam buat lovebite tu.
Quote burberry 24-9-2012 11:34 AM
cikgu ni dah lama x menggigit atau x digigit kor...
Quote thieo 24-9-2012 11:36 AM
mohon gambar cikgu cikgi tu pula.

sekali cikgu laki yang gigit2
Quote prettyuglybabe 24-9-2012 11:37 AM
kasihan budak itu. tapi berselera pulak cikgu tu nak gigit tangan anak murid ye. lagi pulak kalau bebudak berpeluh-peluh masin
Quote lasagnaklcc 24-9-2012 11:37 AM
tu lebam kena gigit ke?

apesal mcm lebam langgar bucu katil je?
Quote devilito 24-9-2012 11:38 AM
wow.......... romantiknya cikgu tu....main gigit2 plak.......
Quote tebabo 24-9-2012 11:38 AM
Nasib baik tak gigit kat bontot
Quote azmira81 24-9-2012 11:39 AM
motif bergeget bagai?

budak laki kuat main kat sekolah, berpeluh2
Quote bondabonda 24-9-2012 11:40 AM
    cikgu kene pnyakit anjing giler kottt??
Quote PitMie 24-9-2012 11:43 AM
Alaaa...gigit2 manje je tuu...takde hal la sbb itu nak tunjuk tande sayang kat anak murid....ala2 lovebites gitew.

Di sekolah kat tmpt aku ni lg dasat...cikgu yg belum kawen2 ni liwat anak murid trus......
Quote alahai 24-9-2012 11:46 AM
macam2 kes la
Quote none88 24-9-2012 11:50 AM
motip bergigit gigit bagai
Quote mariamaria 24-9-2012 11:53 AM
Xpercaya la aku dgn citer budak ni....
Quote izumiza 24-9-2012 11:57 AM
macam lawak pun ada gak.. apa kes main gigit2 plak ni? cikgu tu vampire kah?
teringat classmate aku masa sekolah rendah dulu, dia tak pandai sebut syak wasangka..
dia mesti akan sebut SYAK WAKANGSA.. jenuh cikgu bm betulkan! tapi nasib baik cikgu aku
dulu tak gigit dia
Quote stars83 24-9-2012 11:59 AM
PitMie posted on 24-9-2012 11:43 AM
Alaaa...gigit2 manje je tuu...takde hal la sbb itu nak tunjuk tande sayang kat anak murid....ala2 lo ...

omaigodd!!! betul ke?? dasat gak sekolah ko tu,boleh main liwat2 plak...

Lihat semua komen(96)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.047347s Gzip On
To Top