Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Close

[Video] Sidang Media Khas Bersama Bekas TPM, Muhyiddin

29-7-2015 01:51 PM| Komen: 32


Artikel oleh : Loo TS
Video oleh : Loo TS & Yen Jean Siang



Semalam, negara digemparkan dengan berita rombakan kabinet dan beberapa menteri telah dilucutkan jawatan termasuklah Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Pagi tadi, satu sidang media khas telah diadakan di kediaman Tan Sri Muhyiddin di Bukit Damansara,  bagi menjawab segala persoalan dan tanda tanya tentang perlucutan jawatan beliau.

Bagaimanapun, menjawab kepada persoalan media, Muhyiddin memberitahu beliau hanya dimaklumkan berkenaan penggugurannya daripada Kabinet kurang sejam sebelum Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak membuat pengumuman rasmi secara langsung di kaca televisyen.

Muhyiddin turut menyatakan beliau akan terus menjalankan tugas sebagai Timbalan Presiden UMNO dengan sebaik mungkin bagi memastikan perpaduan ahli-ahli UMNO terpelihara dan kepentingan rakyat terjamin.

Ditanya mengenai isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB), beliau hanya memberitahu setiap maklumat yang diperolehi adalah dari media massa. Muhyiddin turut yakin isu 1MDB ada jalan penyelesaian namun harus diselesaikan dengan segera dan tidak boleh ditangguh lagi. - CARI Infonet.


Apa Reaksi Anda...

Bagus
10
Marah
33
Terkejut
32
Sedih
8
Lawak
23
Bosan
31
Komen: 32
Komen

Komen Terbaru

Quote Anak_Nogori 29-7-2015 05:21 PM
namirulmukminin replied at 29-7-2015 05:15 PM
PHUIiIII!!!! Comolot korak hang...

Ok...skrg aku lak nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin...

Pigidah..

Lain-lain Komen

Quote buragazz 29-7-2015 01:54 PM
Ala sikit nyer info... TT nanti update timely yer.. kat ofis la tak de sumber nk tgk...
Quote imransulaiman 29-7-2015 01:55 PM
Mungkinkah jawatan dalam Umno pun akan dilucutkan?


*sepertinya dejavu anwar
Quote Anak_Nogori 29-7-2015 01:59 PM
imransulaiman replied at 29-7-2015 01:55 PM
Mungkinkah jawatan dalam Umno pun akan dilucutkan?



Boleh..tapi melalui displin umno lah..presiden parti tak ada kuasa memecat sbb pemilihan timnya dibuat oleh para perwakilan umno...lain jawatan tim perdana menteri..kuasa mutlak pm.
Quote buragazz 29-7-2015 02:01 PM
imransulaiman replied at 29-7-2015 01:55 PM
Mungkinkah jawatan dalam Umno pun akan dilucutkan?

Dari sumber yang boleh dipercayai mengatakan diorang akan siasat jawatan X TPM sebab nak lucut jugak dalam Umno katanya..

Jahat giler...
Quote namirulmukminin 29-7-2015 02:03 PM
Anak_Nogori replied at 29-7-2015 01:59 PM
Boleh..tapi melalui displin umno lah..presiden parti tak ada kuasa memecat sbb pemilihan timnya di ...

Hebat lagi la PAS kalu cam tu... singkirkan JEBON melalui pemilihan parti...

Hadi dan PAS memang anak jantan kan??..
Quote AbukRokok 29-7-2015 02:04 PM
xde beza pergelutan politik atasan umnu
dengan peringkat cawangan dan bahagian hahahahahahaha

Quote SayangAnakku 29-7-2015 02:10 PM
Secara tiba tiba Populariti TSMY naik mendadak......
Quote imransulaiman 29-7-2015 02:13 PM
Anak_Nogori replied at 29-7-2015 01:59 PM
Boleh..tapi melalui displin umno lah..presiden parti tak ada kuasa memecat sbb pemilihan timnya di ...

Ooo macam tu... Terima kasih pencerahan
Quote lostnfaun 29-7-2015 02:18 PM
Myb akan ada usaha utk lucutkan jwtn timbalan presiden...susah jgk kalau tak lucut.. 1 ketua dan 2pembantu.. 1pembantu utk kerajaan & 1 pembantu utk parti.. Pening jgk kepala org bawah nak ikut..
Quote imransulaiman 29-7-2015 02:19 PM
buragazz replied at 29-7-2015 02:01 PM
Dari sumber yang boleh dipercayai mengatakan diorang akan siasat jawatan X TPM sebab nak lucut jug ...

Tu dia! Ish! Ish! Ish!
Quote sgbuloh 29-7-2015 02:23 PM
muhyidin tak pandai menjilat.
Quote MeetJoeFly 29-7-2015 02:25 PM
SayangAnakku replied at 29-7-2015 06:10 AM
Secara tiba tiba Populariti TSMY naik mendadak......

betol.. mendadak kan.. significantly dia ni pon memang dr awal dijadikan black sheep oleh najib aku rase... dgn pelantikan sbg menteri pendidikannya yang makin banyak masalah timbul... issue posting guru, issue bm-bi for math n science... tapi yang paling aku ingat mase dia jadi menteri belia sukan lah...time commonwealth Malaysia no 4 menang 10 ke 11 pingat  emas
Quote Anak_Nogori 29-7-2015 03:06 PM
namirulmukminin replied at 29-7-2015 02:03 PM
Hebat lagi la PAS kalu cam tu... singkirkan JEBON melalui pemilihan parti...

Hadi dan PAS  ...

PAS apa pun boleh...yg halal jadi haram,yg haram jadi halal, yg putih jadi hitam, yg hitam jadi putih, yg rasuah jadi sedekah, yg sedakah jadi rasuah, yg kapir jadi islam, yg islam jadi kapir...cerai bini talak tiga pun boleh..

kata apa pun boleh lah...
Quote Anak_Nogori 29-7-2015 03:08 PM
SayangAnakku replied at 29-7-2015 02:10 PM
Secara tiba tiba Populariti TSMY naik mendadak......

macam Tun jugak lah...tiba2 Tun jadi hebat..pada hal dulu..maha segala maha..mahazalim,mahakhinzir pun ada tauu..
Quote NAT_11 29-7-2015 03:10 PM
Anak_Nogori posted on 29-7-2015 03:06 PM
PAS apa pun boleh...yg halal jadi haram,yg haram jadi halal, yg putih jadi hitam, yg hitam jadi pu ...

Dalam Umngok pulak, yang penting pandai jilat.
Golongan yang tak pandai jilat   -     OUT U GO.....
Quote Anak_Nogori 29-7-2015 03:12 PM
imransulaiman replied at 29-7-2015 02:13 PM
Ooo macam tu... Terima kasih pencerahan

Dulu ingat sejarah ketum al jobori...dia dihadapkan ke displin UMNOoleh Tun M..dia diberikan peluang utk mempertahankan dirinya..tapi dia tak amik peluang tu..pasal tu dia dipecat dari Timbalan Presiden UMNO dan seterusnya Tim Perdana Menteri..
Quote NAT_11 29-7-2015 03:12 PM
Anak_Nogori posted on 29-7-2015 03:08 PM
macam Tun jugak lah...tiba2 Tun jadi hebat..pada hal dulu..maha segala maha..mahazalim,mahakhinzir ...

Nak cakap pasal DULU. DULU pun awak jilat montot TUN sampai
bersih apa.........................
Sekarang Tun dah tak berkuasa, awak cari montot lain untuk jilat.
Yang penting pandai JILAT.........................
Quote Anak_Nogori 29-7-2015 03:13 PM
hari tu aku difahamkan ada org tu tak nak qoute dah aku ni....ni aku tengok..terhegeh2 gak dia qoute posting aku..

pelik aku..
Quote namirulmukminin 29-7-2015 04:38 PM
Anak_Nogori replied at 29-7-2015 03:06 PM
PAS apa pun boleh...yg halal jadi haram,yg haram jadi halal, yg putih jadi hitam, yg hitam jadi pu ...

Eh.. itu bukan ciri2 BoleyLand sanjungan ko ke? Apa plak PAS nye... semu ciri yg ko sebut tu mcm ko ngata ke diri sendiri je..

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.076891s Gzip On
To Top