Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Close

Rentetan Perhimpunan Bersih 4.0 - Laungan Suara Gelombang Kuning!

7-9-2015 12:28 PM| Komen: 19




Sebelum ini, menurut Pengerusi Bersih 4.0, Maria Chin Abdullah, perhimpunan Bersih kali ini berlansung selama 34 jam telah berjaya diadakan di Kuala Lumpur, Kota Kinabalu, Kuching dan lebih 70 bandaraya di seluruh dunia. 

Lebih 50 ribu rakyat yang menyertai perhimpunan di Dataran Merdeka dilihat amat jelas dan tegas terhadap tuntutan yang dibuat.

Jika anda turut menyertai perhimpunan jalanan tersebut yang dikatakan paling besar dalam sejarah Malaysia, anda pasti masih ingat setiap babak yang penuh semangat pada malam itu.   

Pejam celik, sudah genap seminggu Perhimpunan Bersih 4.0 diadakan. 

Bagi membolehkan rakyat Malaysia megimbas kembali detik-detik yang penuh bersemangat di Bersih 4.0, kami di Cari Infonet menyediakan rangkuman perhimpunan tersebut untuk tatapan anda. -CARI Infonet


Apa Reaksi Anda...

Bagus
9
Marah
13
Terkejut
16
Sedih
8
Lawak
8
Bosan
14
Komen: 19
Komen

Lain-lain Komen

Quote +#$!= 7-9-2015 12:44 PM
80000 ekor hadir beruksih ? Hmmmm
Quote ellejo 7-9-2015 12:46 PM
gelombang kuning yg macam minion berhimpun nak dengar rancangan jahat Gru tu kn?
Quote revolusi_30 7-9-2015 12:48 PM
80k jah ... TT kira pakai sempoa ka apa.
Quote Mary_jane 7-9-2015 01:32 PM
Sempoa zaman dinasti qing.
Quote akusukaq 7-9-2015 01:56 PM
Hasil nya apa ? Macam masuk angin keluar asap  . Hasil yg paling jelas gelombang merah plk akan timbul mengantikan gelombang kuning yg dah lesap.
Quote Emperor95 7-9-2015 02:27 PM
Video perlu tunjukan yang baik2 sahaja. Yang buruk perlu disembunyikan.
Quote magnus 7-9-2015 02:38 PM
Laungan cina bersatu perasan bersih
Quote crossfire 7-9-2015 02:41 PM
GELOMBANG MERAH DI BUKIT BINTANG 16 SEPTEMBER .............
Quote Simunggu 7-9-2015 02:55 PM
sejarah paling hitam negara mcm kembali zaman komunis ...
Quote akusukaq 7-9-2015 03:11 PM
Hasil yang paling jelas membawa kembali  memori angkut penyampu atas lori sambil laung ' malasi , malasi , pada mei 1969 .
Quote Tlalu 7-9-2015 03:15 PM
akusukaq replied at 7-9-2015 01:56 PM
Hasil nya apa ? Macam masuk angin keluar asap  . Hasil yg paling jelas gelombang merah plk akan timb ...

hehe tapi yg MERAH ni legal katanyer..so di bolehkan nak bersilat cekak pun tengah jalan lol
Quote +#$!= 7-9-2015 04:38 PM
80,000 macai jer hadir. Lain kali buat di stadium saja la
Quote zorrro_03 7-9-2015 11:44 PM
+#$!= replied at 7-9-2015 12:44 PM
80000 ekor hadir beruksih ? Hmmmm

Kau datang bulan lagi ya?  

@spiderman80
Quote spiderman80 7-9-2015 11:47 PM
zorrro_03 replied at 7-9-2015 11:44 PM
Kau datang bulan lagi ya?  

@spiderman80

Haah, kitaran bini tercinta Spidey memang hari ini.
Quote zorrro_03 7-9-2015 11:59 PM
spiderman80 replied at 7-9-2015 11:47 PM
Haah, kitaran bini tercinta Spidey memang hari ini.

Haha.  mcm sampah pula. Pakai recyclable...  
Quote +#$!= 8-9-2015 12:02 AM
zorrro_03 replied at 7-9-2015 11:59 PM
Haha.  mcm sampah pula. Pakai recyclable...

Woi pak nyah. Lu datang bulan lagi ka ?
Quote zorrro_03 8-9-2015 12:09 AM
+#$!= replied at 8-9-2015 12:02 AM
Woi pak nyah. Lu datang bulan lagi ka ?

Hahaha.  @spiderman80 mai sini tgk bini kau meroyan.  Tukar nama pun mcm sampah.  Recycle katanya.... ;D
Quote +#$!= 8-9-2015 12:16 AM
zorrro_03 replied at 8-9-2015 12:09 AM
Hahaha.  @spiderman80 mai sini tgk bini kau meroyan.  Tukar nama pun mcm sampah.  Recycle katanya. ...

Jangan meroyan la nyah. Jawab saja soalan aku tu
Quote jajangnur 10-9-2015 04:19 PM
Wulan Guritno Ingin Jadi Germo Dari Sosok Ini

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.074816s Gzip On
To Top