Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Close

Video: Peserta Di Masjid Al Bukhary, Luah Inginkan Keamanan

16-9-2015 12:28 PM| Komen: 2

Disediakan oleh: Dean BZ, Fyruz Hanna, TS Loo, Firdausz, Izzah Abbasy, Adib Za


Wartawan Cari Infonet kini berada di Masjid Al Bukhary, Jalan Hang Tuah, mendapati suasana yang semakin padat dek kerana peserta telah tiba di sini. CARI Infonet juga berkesempatan mendapatkan pandangan para peserta tentang perhimpunan kali ini. Dengarkan apa kata mereka. - CARI Infonet

Apa Reaksi Anda...

Bagus
9
Marah
15
Terkejut
4
Sedih
12
Lawak
10
Bosan
7
Komen: 2
Komen

Komen Terbaru

Quote jay_07 17-9-2015 12:51 PM
tah hape-hape la aku tgk. sedih pakcik makcik tak tau apa.. tapi nk berjuang amende pun tau..nak lebih amende.. cakap mcm tak de agama je. macam tak percaya Allah tu ada..

kesian

Lain-lain Komen

Quote kizaru87 16-9-2015 01:08 PM
Pehhh...ramai...stengah juta ade ni. Harap semua sok tak m.c pulak. Haha
Quote jay_07 17-9-2015 12:51 PM
tah hape-hape la aku tgk. sedih pakcik makcik tak tau apa.. tapi nk berjuang amende pun tau..nak lebih amende.. cakap mcm tak de agama je. macam tak percaya Allah tu ada..

kesian

Lihat semua komen(2)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.073391s Gzip On
To Top