Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Close

Video: Kecoh, Cubaan Memasuki Petaling Street, FRU Tiba

16-9-2015 03:52 PM| Komen: 17

Disediakan oleh: Dean BZ, Fyruz Hanna, TS Loo, Firdausz, Izzah Abbasy, Adib Za


Kecoh seketika apabila peserta 'Baju Merah' melakukan cubaan memasuki Petaling Street. Namun, keadaan dikawal oleh pihak berkuasa, malah pihak FRU dilihat mula tiba di situ. - CARI Infonet


Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
10
Terkejut
3
Sedih
5
Lawak
6
Bosan
6
Komen: 17
Komen

Komen Terbaru

Quote wwwvvvwww 16-9-2015 06:19 PM
primemova replied at 16-9-2015 05:54 PM
Masa baju kuning boleh pulak masuk ke kawasan bisnes org melayu di masjid india

Jalan bukit bintang kawasan bisnes cina ko ingat baju merah tak masuk ke ?

Lain-lain Komen

Quote zidane_ziege 16-9-2015 04:22 PM
habis la fru kn pukui..
Quote magnus 16-9-2015 04:25 PM
Kesian polis....kipidap!
Quote Emperor95 16-9-2015 04:30 PM
Teruskan bertahan FRU. harap2 tiada yang mulakan provokasi bodoh disitu.
Quote PerKasa 16-9-2015 04:38 PM
betul kata Ustaz Kazim

di tanah Melayu semua Harta cina punya

yg jaga Polis Melayu

tapi cina tetap cakap Polis anjing

siapa bodoh?





Quote wwwvvvwww 16-9-2015 04:45 PM
PerKasa replied at 16-9-2015 04:38 PM
betul kata Ustaz Kazim

di tanah Melayu semua Harta cina punya

Ustaz kazim bodoh. Di petaling street kawasan "cina" pun banyak hartanah melayu punya
Quote PerKasa 16-9-2015 04:52 PM
wwwvvvwww replied at 16-9-2015 04:45 PM
Ustaz kazim bodoh. Di petaling street kawasan "cina" pun banyak hartanah melayu punya

spy keling dah masuk
Quote peYno 16-9-2015 04:54 PM
PerKasa replied at 16-9-2015 04:52 PM
spy keling dah masuk

melayu laknat kerja gomen tak pernah pi oberc campur melayu
je
Quote mamaque 16-9-2015 04:56 PM
http://mymassa.blogspot.my/2015/ ... h-kisah-parang.html

Geng Sungai Manik pun ada tadi...tabik kat mereka...kepada yang x knal sapa pejuang geng sungai manik..baca kat link atas
Quote Acong 16-9-2015 04:57 PM
PerKasa replied at 16-9-2015 04:38 PM
betul kata Ustaz Kazim

di tanah Melayu semua Harta cina punya

ko laa bodo   
Quote PerKasa 16-9-2015 05:05 PM
peYno replied at 16-9-2015 04:54 PM
melayu laknat kerja gomen tak pernah pi oberc campur melayu
je

spy yg sama rupanya

merempat kat tanah melayu

tanah asal kan besar napa tak balik?

tak malu ke.

Melayu tak sorang pun merempat

maruah melayu tinggi,
Quote izwan_izi 16-9-2015 05:37 PM
Sorry la bro...tiada apa yg perlu dibangga dgn perhimpunan perkauman. Baik baju kuning..baju merah..atau baju hawaii..

Dengan berkumpul beramai-ramai mcmni..ingat Allah bole bagi 7 dulang emas ke..? Selagi melayu tidak berdikari untuk majukan diri dan keluarga...

Selagi itulah melayu akan jadi bangsat yang merempat...lagi satu.. MALAYSIA takkan wujud tanpa gabungan Sabah, Sarawak dan Singapura (ketika itu). TANAH MELAYU tu cuma negeri2 selat dan negeri2 semenanjung sahaja.
Quote wwwvvvwww 16-9-2015 05:50 PM
izwan_izi replied at 16-9-2015 05:37 PM
Sorry la bro...tiada apa yg perlu dibangga dgn perhimpunan perkauman. Baik baju kuning..baju merah.. ...

Macam la kaum lain tak bangsat merempat
Quote wwwvvvwww 16-9-2015 05:52 PM
Semua kaum di malaysia bangsat , tak maju & merempat. Cuma melayu bukan terbangsat saja
Quote primemova 16-9-2015 05:54 PM
Masa baju kuning boleh pulak masuk ke kawasan bisnes org melayu di masjid india
Quote Siti_Ahmad 16-9-2015 05:56 PM
primemova replied at 16-9-2015 05:54 PM
Masa baju kuning boleh pulak masuk ke kawasan bisnes org melayu di masjid india


Quote Emperor95 16-9-2015 06:09 PM
izwan_izi replied at 16-9-2015 05:37 PM
Sorry la bro...tiada apa yg perlu dibangga dgn perhimpunan perkauman. Baik baju kuning..baju merah.. ...

Tolong jangan membabitkan unsur2 agama disituasi ini.
Quote wwwvvvwww 16-9-2015 06:19 PM
primemova replied at 16-9-2015 05:54 PM
Masa baju kuning boleh pulak masuk ke kawasan bisnes org melayu di masjid india

Jalan bukit bintang kawasan bisnes cina ko ingat baju merah tak masuk ke ?

Lihat semua komen(17)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.067793s Gzip On
To Top