Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Hanya Dengan Menghidu Cendawan Ini, Wanita Boleh Teransang

12-10-2015 12:50 PM| Komen: 24

Oleh : Fyruz Hanna

Cendawan Dictyophora, dilaporkan mampu untuk mempercepatkan wanita mencapai syahwat.

Menurut kajian, separuh wanita yang dikaji akan mula terangsang syahwat selepas hanya menghidu cendawan ini.

Kandungan yang jarang ditemui dalam cendawan lain membolehkan ia meningkatkan syahwat wanita dengan mendadak.

Cendawan seumpama ini hanya tumbuh di atas lava yang hanya ketika ini dijumpai di Hawaii. Masih belum boleh dibeli dipasaran. -CARI Infonet.


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
4
Lawak
8
Bosan
3
Komen: 24
Komen

Previous : Tips Pudarkan Kesan 'Love Bite'

Next       : Ketahui Mengapa Wanita Mudah Minta Seks Waktu Malam

Komen Terbaru

Quote epullipan 20-6-2017 11:55 AM
mana nak carik

Lain-lain Komen

Quote chinta89 12-10-2015 01:14 PM
Masih belum boleh dibeli dipasaran
Quote potsshine 12-10-2015 01:54 PM
hahahahhatergugat lelaki
Quote bellaa 12-10-2015 02:25 PM
baik hidu teros cendawan laki
Quote ctaz 12-10-2015 03:03 PM
para perogol....
kompom gigih cari cendawan nih
Quote fifie_olin 12-10-2015 03:27 PM
tanjat gegirl
Quote giyomi 12-10-2015 05:28 PM
jgn kan hidu, tgk pon dah leh naikkan syahwat XD
Quote raredare 12-10-2015 10:19 PM
bagus ni pakai campur dengan
perfume..
Quote kamil8891 13-10-2015 02:06 AM
giyomi replied at 12-10-2015 05:28 PM
jgn kan hidu, tgk pon dah leh naikkan syahwat XD

kan? look like penis
Quote anees~nuhara 13-10-2015 08:41 AM
euwwwwww..pelik sgt rope nye
Quote ipes2 13-10-2015 08:43 AM
hmm kene gi Hawaii ke utk cari
Quote Shahreen74 13-10-2015 10:45 AM
alaaa... x payah la nak hidu2 cendawan tu.. dah la jauh... suh jer wife or husband you all bogel.. naik la syahwat you all... klu x naik jugak.. something wrong la ngan you.. tu kene cari la cendawan tu lahhh....
Quote ragarotan 13-10-2015 11:44 AM
`hahahaha.beria nak cium cendawan
Quote starbee 13-10-2015 01:51 PM
tak sanggup nak masuk hutan carik cendawan je...
Quote apalancut 13-10-2015 08:38 PM
nasib baik tak tumbuh kt negeri bani melayu. kalau tak mesti SM Amin minyak angin dah suruh macai2 dia jual sambil menderma di kaki lima
Quote crazecousa 14-10-2015 12:19 PM
chinta89 replied at 12-10-2015 01:14 PM
Masih belum boleh dibeli dipasaran

diorg nak try dulu ke'sahih'annya
Quote shernazz 14-10-2015 03:50 PM
cendawab ni tumbuh atas lava je @MissNigga

buruk kan cendawan ni..tp kesan dia dasat uols
Quote shernazz 14-10-2015 03:52 PM
iols syak tu lalat betina yang dh klimaks xlarat nak terbang dh
Quote MissNigga 14-10-2015 04:04 PM
shernazz replied at 14-10-2015 03:50 PM
cendawab ni tumbuh atas lava je @MissNigga

buruk kan cendawan ni..tp kesan dia dasat uols

sis ... kalo ponen ponen malaysia nie ... sebut pasai cendawan hutan .. suma sexcited taw ... pasai kepala cendawan tu mengambang semacam jer tapi cendawan laba manapos ni ... euww...so fragile ... iols jentik jer, sure patah teruih ....

p/s huduhnya 'cendawan' labaaaaaa
Quote shernazz 14-10-2015 05:06 PM
MissNigga replied at 14-10-2015 04:04 PM
sis ... kalo ponen ponen malaysia nie ... sebut pasai cendawan hutan .. suma sexcited taw ... pasa ...

gitu ke

tp cendawan ni ada jaring cm jaring epal gitu..hahHahhaha
sadis

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093473s Gzip On
To Top