CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

’10 Malam Akhir Kejar Lailatur Qadar, Kamu Lancar Video Lagu Raya Tak Berakhlak! Delete Sekarang’ – Ibu Aliff Syukri

1-4-2024 10:02 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 4054| Komen: 44

Description: Ibu kepada usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Rozita Ibrahim meluahkan rasa kesal dengan tindakan anaknya yang memuat naik beberapa video promosi lagu raya baharu miliknya sehingga mengun ...



Ibu kepada usahawan sensasi, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Rozita Ibrahim meluahkan rasa kesal dengan tindakan anaknya yang memuat naik beberapa video promosi lagu raya baharu miliknya sehingga mengundang kecaman netizen.

Menerusi hantaran di Instagram, Rozita berkata anaknya sepatutnya berasa malu kerana memuat naik konten kurang sopan di media sosial dan meminta untuk berhenti mempromosikan lagu tersebut.

Turut terkena tempias kecaman, Rozita atau mesra dengan sapaan Bonda Rozita meminta Aliff menjaga sensitivi masyarakat dan menghormati bulan Ramadan.


"Jangan hinakan diri untuk sebuah konten. Apa ada dengan lagu raya? Haram tetap haram, sudah-sudah lah tu! 10 malam terakhir kejar Lailatur Qadr, kamu lancarkan video lagu bodoh tak berakhlak!

"Mana malu? Mana letak maruah? Ambil peluang hidup cari kemanisan dan kesungguhan taubat Syukri. Maaf mak tegur terbuka. Mak dah tak kuat Syukri, orang cakap mak tak didik anak. Nak ke jadi orang kaya tapi miskin jiwa dan sensitiviti ."

"Semua orang tak suka tengok. Jangan jadi orang yang nama Islam tapi tak cerminkan akhlak Islam. Delete semua video itu! Gaza, huru hara kemiskinan, kemarau berpanjangan. Bala Allah tanpa henti, tak takut ke?"

Dalam hantaran sama, Rozita berharap Aliff dapat memperbaiki diri ke arah kebaikan dan mendekatkan diri dengan Allah kerana dia percaya usahawan itu seorang anak yang baik.

"Jangan malukan mak, delete lagu itu kalau kamu sayang mak. Hentikan selamanya, jangan ada lagi lagu raya. Hidup mak dah akhir-akhir, sangat tak bahagia begini. Ramdan Syukri, hormatilah bulan mulia."

"Kamu anak harapan mak yang selalu ada hiburkan mak, tapi ini bukan apa mak nak jadi. Saat mak mati nanti, Syukri yang kena solat jenazah mak. Betulkan agama kamu, quran kamu dan niat kamu

"Kalau ini cara Syukri, di dunia lagi mak sakit dengan hinaan orang pada mak. Syukri sangat baik dengan mak, tapi dengan Allah Syukri kena usaha lebih buat kebaikan. Kasihan mak, mak merayu sebagai seorang ibu berhentulah dari berbuat begini rosakkan akhlak dan agama."

Loading FB Post...

Sumber: Instagram/OhBulan

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote missbigrockstar 1-4-2024 10:07 PM
Mak dgn anak sama bongok. Propa ja lebih
Quote mizzmimi 1-4-2024 10:41 PM
Nak ke jadi orang kaya tapi miskin jiwa dan sensitivity

Setaraf nenek prominent ayatnya
Quote mizzmimi 1-4-2024 10:43 PM
Lagu raya tapi bideo klip cam lagu club penari pondan muka tak siap
Quote cm_vungtau 1-4-2024 10:58 PM
Aku ke yang rasa mak dia lagi annoying dari video ni?
Quote abadi84 1-4-2024 11:04 PM
Sudahlah mak cik. Marah kat ig marketing jer pun.
Quote AcikCleaner 1-4-2024 11:11 PM
Tiap tahun buat benda yang sama..tak serik² kena kecam
Quote riyadhK 2-4-2024 12:26 AM
Suit hijau tu tengah buat reverse cowboy ke?
Quote noell 2-4-2024 12:28 AM
mana dia pi kutip ponen2 tuh semua??adekbradek sepupu sepapat ka camna??
Quote slyfynx 2-4-2024 01:27 AM
Of F******* COURSE.
Ni skrip biase tiap2 tahun.
Mak dok KRI KRI.
Padahal mende mmg ko dah plan.
Korang mmg suke kalau org kutuk2 sambil tgk video kan?
Sile jgn share lngsung link ye.
Sape yg nk sgt org tgk, sile reup kt channel sendiri.
Quote matjerk 2-4-2024 01:44 AM
Helpppp! FB_IMG_1711993387981.jpg
Quote jargon 2-4-2024 02:20 AM
Nk drag queen dia dah brbini..tp tula dia yg sbenar…hnya pondan je yg tahu mne nak cari pondan yg lain,circle2 dia

Btw takde ke yg nk pkul dia bg diam skejap
Quote red_velvet 2-4-2024 05:43 AM
Tiap2 tahun la drama anak beranak ni.. meluatttt
Quote Thunderclouds 2-4-2024 06:48 AM
Yg depan tu masing² muka stim sah bottom.
Quote bottombikini 2-4-2024 06:56 AM
drama raya tiap taun tajaan sendayu tinggi

tiap taun mak dia berkicau
tiap taun kri buat bedio
korang pulak rajin nau melayan
Quote syamzana 2-4-2024 07:13 AM
yg baju striking ijo tu kan main lagi serupa ada pepijat kat bebird. sesekali dijemput buat bideo agaknya, naik syeh!!!
Quote ReginaGeorge 2-4-2024 07:22 AM
Eleh mak dia pon, hipokrit. Acah2 tegur anak just for marketing.
Quote LipasComel 2-4-2024 07:44 AM
jahat tak kalau iols rasa ni propa anak beranak ni? tiap2 tahun mesti buat lagu raya bodoh, lepas tu mak dia marah2 dkt socmed, lepas tu dia delete buat nangis2 muka sedih? kan? tiap2 tahun ada drama dia dgn mak dia kan? skrip samaa je
Quote kawahapi 2-4-2024 07:50 AM
Tiap tiap tahun serupa je mak dengan anak ni. Korang tak meluat ke?
Quote Manusiabesa 2-4-2024 07:54 AM
Babi la selagi stay mlysia kena hadap drama bodoh kluarga ni. Menyotong mengunyit diredhai sang isteri asalkan hidup mewah.. bini tiap2 thun p umrah.laki buat maksiat. Yg bonda tu pulak acah2 marah tersakiti siang, mlm kri bawa handbag rm60k sebijik, diam bonda tu pon... " mak xnk kri, mk dh nk mampos, mak dh tua, hrta2 dunia ni mak xgemar, kri doa je la bg mak mati dlm husnul khotimah...." tp tgn dihulur tanda menerima beg rm60k..... kri pun balik rumah trus mengunyit.

Yg kena hadap drama sampah babi ni kita. Apa yg lucu aku pun xtau lah. Meluwat ada. Yg sulung acah2 ketawa " kak yaT dgn abg AD terhibur, kri tu lucu orgnye, prngai xsemenggah , tp hati die baik uolss" pongpang2 anak beranak ujung2 yaT tgh up 1 istana kt kl. Kita ni yg mata bernanah disajikan telemovie murahan d sosmed. Smpai ajm.....

Bila nk mampos kesemua nya

Lihat semua komen(44)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 08:15 AM GMT+8 , Processed in 0.059363 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top