CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Lelaki Bingung Disuruh Tutup Rambut Dalam Masjid - "Saya Bukan Perempuan"

6-4-2024 06:00 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 13397| Komen: 91

Description: PETALING JAYA – Seorang lelaki bingung apabila disuruh menutup rambut dan memakai jubah ketika memasuki sebuah masjid.



PETALING JAYA – Seorang lelaki bingung apabila disuruh menutup rambut dan memakai jubah ketika memasuki sebuah masjid.

Melalui perkongsian video di TikTok lelaki itu, dia didatangi seorang wanita yang dipercayai pengawal keselamatan di masjid tersebut.

Wanita tersebut kemudian mengarahkan lelaki itu untuk menutup rambutnya dan mengenakan jubah.

“Awak turun bawah dan pakai jubah, tak boleh berpakaian begini,” kata wanita itu.


Lelaki berkenaan yang mempunyai rambut panjang paras bahu kemudian memaklumkan dia merupakan seorang lelaki dan tidak perlu menutup rambutnya.

Bagaimanapun pengawal tersebut masih bertegas menyuruh lelaki tersebut memakai topi serta jubah yang disediakan pihak masjid.


Tinjauan di ruang komen mendapati rata-rata pengguna memberi pelbagai reaksi terhadap video berkenaan.


“Dengar dia sebut rambut, topi itu pun dah tahu dia tengah tahan malu. Tapi tetap tak nak kalah,” kata Sabrina.

“Apalah salahnya kalau mak cik mengaku salah dan minta maaf saja. Kan dah selesai masalah,” kata Sariyah.

“Dia dah malu, terpaksa sambung apa yang dia dah cakap dan terus berlalu pergi,” kata Vibekai.


Sehingga kini video tersebut telah ditonton lebih 200,000 kali. 

Sumber – KOSMO! ONLINE.


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 6-4-2024 06:04 AM
Edited by krustykrab at 6-4-2024 06:07 AM


Tp serius la muka dia ada iras pompuan sikit2.
Acik yg tegur tu mesti malu gila

Hidung dia mancung betoi
Quote ninja boy 6-4-2024 06:16 AM
Pakai bibir merah ka rambut panjang menyerupai wanita
Quote sukacactus 6-4-2024 07:01 AM

Benda paling payah org nak buat, ngaku salah sdr, ego
Apa la yg susahnya to say sorry
Quote antikorok 6-4-2024 07:19 AM
Iolsss tengok muka mcm pompuan Cina
Quote Kitty_catz 6-4-2024 08:41 AM
lenkali tunjuk ja spenda kat acik tu kut udah bengap sangat dhekk
Quote kechikchomel 6-4-2024 08:57 AM
antikorok replied at 6-4-2024 07:19 AM
Iolsss tengok muka mcm pompuan Cina

iolss pun ingatkan dia amoiii

Quote ezacbee 6-4-2024 09:00 AM
Acik tu dah malu, ko ikut jelah cakap dia..



Quote shernazz 6-4-2024 09:32 AM
Hahahaha
Jenuh acik nak tanggung Malu...
Quote antikorok 6-4-2024 10:14 AM
kechikchomel replied at 6-4-2024 08:57 AM
iolss pun ingatkan dia amoiii

Mesti member2 pernah ada yg mintak beli makanan dlm plastik itam siang hari waktu bulan pose sbb muka Cina giteww
Quote caprut 6-4-2024 10:23 AM
krustykrab replied at 6-4-2024 06:04 AM
Tp serius la muka dia ada iras pompuan sikit2.
Acik yg tegur tu mesti malu gila


Macik tu xmalu pon. demi konten sggup buat video mcm ni. Bukan dkt masjid je. Prgi mana2 pon org pelik dgn gender dia. Mak ayah dia pon mungkin pelik anak dia laki or perempuan
Quote caprut 6-4-2024 10:23 AM
shernazz replied at 6-4-2024 09:32 AM
Hahahaha
Jenuh acik nak tanggung Malu...

Pondan tu boleh je ckp saya ni laki trlebih cucuk hormon dlu2 skrg dah tobat jd jantan balik. Senang ka macik tu nk paham
Quote nikaido 6-4-2024 10:26 AM
Bila dia ckp "sy lelaki" dan makcik reply "ye tahu" dkt situ dah tau makcik jenis pompuan tanak mengaku salah.

Quote Decaffeinated 6-4-2024 10:29 AM
Acik guard tu bukan malu mengaku silap tapi malu nak gelak jadi dia sambung ja ayat.
Quote kakikuDibibirmu 6-4-2024 10:31 AM
Wanita berloceng?
Quote kepompong 6-4-2024 10:35 AM
Decaffeinated replied at 6-4-2024 10:29 AM
Acik guard tu bukan malu mengaku silap tapi malu nak gelak jadi dia sambung ja ayat.

kalau gelak dikira menghina ke?
Quote Samerosie 6-4-2024 10:36 AM
Dia saja ye buat mata juling sekali?
Quote Kurex 6-4-2024 10:45 AM
kompiden letak caption lelaki lawa..
Quote SedihPedih 6-4-2024 11:15 AM
He ols persis wanita.. akak tu maybe tersilap tp sheols xnak mengaku..haha..
Quote shida81 6-4-2024 11:19 AM
Ada komen kt situ.. Makcik tu meat da malu tp terpaksa trus kan jugak

Lihat semua komen(91)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-5-2024 01:12 PM GMT+8 , Processed in 0.273870 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top