CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

“Fitnah apa ini? Beraninya buat fitnah dan jadikan artikel,” - Didi Astillah Dituduh Pernah Bercinta Dan Tidur Bersama Abang Iparnya Di Hotel

15-5-2024 10:33 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6440| Komen: 13

Description: Penyanyi dan pelakon muda berbakat, Didi Astillah, baru-baru ini menafikan dakwaan tidak berasas yang disebarkan oleh individu tidak bertanggungjawab mengenai hubungannya dengan abang iparnya, Aliff A ...

Penyanyi dan pelakon muda berbakat, Didi Astillah, baru-baru ini menafikan dakwaan tidak berasas yang disebarkan oleh individu tidak bertanggungjawab mengenai hubungannya dengan abang iparnya, Aliff Aziz.

Dakwaan tersebut mengandungi fitnah yang mendakwa Didi dan Aliff pernah bercinta dan bermalam bersama di sebuah hotel.

Dalam kenyataan ringkasnya, Didi atau nama sebenarnya Dayang Nazilah Awang Astillah menzahirkan rasa terkejut dan kesal dengan tuduhan tersebut.

“Astaghfirullahalazim. Fitnah apa ini? Beraninya buat fitnah dan jadikan artikel,” katanya.



Kenyataan tersebut dibuat selepas sebuah akaun Facebook memuat naik artikel dengan tajuk sensasi yang mengaitkan Didi dan Aliff dalam hubungan yang tidak wajar.


Aliff Aziz, yang kini merupakan suami kepada Bella Astillah, juga sebelum ini terpalit dengan beberapa isu kontroversi termasuk dakwaan curang dan hubungan sulit dengan wanita lain, termasuk adik Bella sendiri, Eriqa Astillah.

Bagaimanapun, Didi dengan tegas menolak semua tuduhan yang mengaitkan namanya dengan apa-apa hubungan yang tidak sepatutnya dengan Aliff.

Fitnah seperti ini bukan sahaja mencemarkan nama baik Didi, tetapi juga memberi kesan negatif kepada keluarganya. Dalam industri hiburan, fitnah dan gosip sering kali menjadi lumrah, namun kesabaran dan integriti setiap individu yang terlibat diuji dengan situasi seperti ini.

Dalam era digital ini, penyebaran maklumat palsu dan fitnah boleh berlaku dengan pantas dan meluas. Oleh itu, adalah penting bagi semua pihak untuk memastikan kesahihan sesuatu berita sebelum mempercayainya.

Sumber : Murai.my

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote L.U.S.M 16-5-2024 01:31 AM
Dah ko je asik merempan


Dpt plak reputs yang tolol

Elokla tu.
Hahahaha
Quote oggy 16-5-2024 02:17 AM
Saman fitnah.
Quote LembingDayanti 16-5-2024 02:20 AM
kah kah kah. adakah dia merempan sebab dia juga ditinggalkan rupa2 nyerr??? kah kah kah muka miad pilipin ni
Quote kimimo 16-5-2024 09:12 AM
Kan... masa kemek saling sayang menyayangi dengan putik dulu2 selalu juga si didi ni menggeletis sama dgn putik
Quote Afifi82 16-5-2024 09:15 AM
Diam ah ketot adik kemek oi. Xkan tiap minggu, bulan kena cerita kesah adik beradik ko dgn Abg ipar hauk ko je. Mmg korang kena ada news buruk & busuk utk kekal disebut2 ke?
Quote anony-mous 16-5-2024 09:22 AM
Mohon putik komen. Dia je tau kebenaran
Quote dewi_rina 16-5-2024 11:20 AM
Wow! Maksudnya adik beradik kemek saling berebut abg ipar ke.. Mohon pencerahan..
Quote kaedahnya 17-5-2024 02:18 AM
zap zup zap samann jah tak payah pok pek panjang crita
Quote sharlenetexas 17-5-2024 02:22 AM
Siapa yg tunggang nama toh puan ragad ni?


Quote royaldanish 17-5-2024 02:43 AM
sharlenetexas replied at 16-5-2024 06:22 PM
Siapa yg tunggang nama toh puan ragad ni?

kalau ragad cari org tunggang nama dia tu haaaa tak ckp tanah nak bayar
Quote divalaura 17-5-2024 02:53 AM
boring dah cerita pasal cipan ni
Quote Cleocatra 17-5-2024 02:55 AM
Dak didie ni punya tengkorak sama saiz dengan Hanis Haizi…
Quote lyshafull 17-5-2024 03:42 AM
Bosan la adik beradik ni merentan

Lihat semua komen(13)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-5-2024 02:17 AM GMT+8 , Processed in 0.041160 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top