Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Diva 90an, Aishah Sedih Terpinggir Dari Pentas Hiburan!

22-12-2015 10:51 AM| Komen: 258

Oleh Adib ZA

Nama Aishah bukan calang-calang dalam industri, malah kehebatannya setanding dengan nama besar seperti Ziana Zain dan juga Datuk Siti Nurhaliza.

Malangnya, sejak menceburkan diri dalam bidang politik pembangkang, namanya dalam industri hiburan seakan-akan tenggelam. 

Menerusi portal Mstar Online, penyanyi Janji Manismu itu meluahkan rasa rindunya kepada dunia nyanyian dan berharap penglibatannya dalam dunia politik tidak dicampurkan. 

"Secara jujurnya saya tidak pernah bersara tetapi dalam situasi tertentu saya dipinggirkan hanya kerana saya ada pendirian dalam politik.

"Saya tidak faham kenapa dua perkara itu perlu disatukan sedangkan saya sendiri tidak pernah mencampurkan hal berkenaan dan masih aktif sebagai penyanyi.

"Sudah tentu saya rindu untuk menyanyi di pentas kerana itu adalah cinta saya tetapi kerana label yang telah diletakkan kemunculan saya itu terhad dan berharap pendirian saya bukan penghalang untuk bergerak aktif dalam bidang seni," ujarnya. - CARI Infonet


Baca selanjutnya: Mstar Online

(sumber foto: Mstar Online)


Apa Reaksi Anda...

Bagus
8
Marah
7
Terkejut
5
Sedih
11
Lawak
7
Bosan
12
Komen: 258
Komen

Previous : Nur Fathia & Aiman Hakim Putus Cinta Lagi

Next       : Nama Jimmy Couture Jadi Sebutan Selepas Kemenangan Siti Nordiana!

Komen Terbaru

Quote beta_is_better 16-12-2017 11:48 PM
Beta paling suka lagu Aishah ni... Esah 50 Sen

Lain-lain Komen

Quote cicicumel 21-12-2015 05:43 PM
dgn imej muslimah bertudung laboh sebegitu adalah baiknya akak x payah masuk semula pentas popular..cukuplah sekedar majlis2 korporat n dinner show..
Quote myakayina 21-12-2015 05:46 PM
sian k.ecah.. anak2 sheols mesti dah bujang kan..
Quote alesandra 21-12-2015 05:46 PM
kus semangat badan dia skrg...
Quote Rhyno 21-12-2015 05:48 PM
orang hiburan ramai pencacai UMNO. Aishah join parti pembangkang sbb tu Aishah dipinggirkan. Sedih!!!
Quote AprilLova 21-12-2015 05:48 PM
bukan ke beliau Muslimah PAS cam setazah abby Abadi? harus pentas hiburan contoh gegar vaganza dll takut nak ambik

buat majelis korporat jah lah kaka
Quote etonjelita 21-12-2015 05:50 PM
Laaaaa.. Ingat in dh x nk jejak kaki di dunia yg mengkhayalkn...
Quote eLiaD 21-12-2015 05:50 PM
harap akak nyanyi lagu Umno..for sure boleh wat comeback
Quote alesandra 21-12-2015 05:51 PM
AprilLova replied at 21-12-2015 05:48 PM
bukan ke beliau Muslimah PAS cam setazah abby Abadi? harus pentas hiburan contoh gegar vaganza dll t ...

dia dah keluar PAS....
Quote putehkundor 21-12-2015 05:52 PM
Zaman muda mudi dulu selalu karaoke lagu beliau..

Entah mengapa mataku ini, halaman org tampak berseri, laman sendiri berwarna warni tak bererti..
Terlalu asyik merenung bulan memandang bintang tinggi di awan...

@sepitsiput
Quote maxim 21-12-2015 05:57 PM
Nak masuk  gegar vaganza ke
Quote caprut 21-12-2015 05:59 PM
AprilLova replied at 21-12-2015 05:48 PM
bukan ke beliau Muslimah PAS cam setazah abby Abadi? harus pentas hiburan contoh gegar vaganza dll t ...

dia ni jenis intelek. aku rasa dia pon antara artis awal ade pendidikan tinggi overseas lgi
Quote caprut 21-12-2015 06:00 PM

da keluar ? bukan baru2 ni ade kluar dia nyanyi lgu raya msa majlis berbuka wanita pakatan

Quote caprut 21-12-2015 06:00 PM

dia keluar pas msok parti pas yg baru kan ?
Quote alesandra 21-12-2015 06:02 PM
caprut replied at 21-12-2015 06:00 PM
dia keluar pas msok parti pas yg baru kan ?

yelaa..parti amanah negara tuuu
Quote AprilLova 21-12-2015 06:04 PM
alesandra replied at 21-12-2015 06:02 PM
yelaa..parti amanah negara tuuu

wah ramai gak yang keluar PAS masuk PAN ni ...
Quote AprilLova 21-12-2015 06:05 PM
caprut replied at 21-12-2015 05:59 PM
dia ni jenis intelek. aku rasa dia pon antara artis awal ade pendidikan tinggi overseas lgi

ooo me  ta tau sejarah pendidikan beliau.. tapi dari cara bercakap mmg bunyi mcm bijak jugak
Quote caprut 21-12-2015 06:08 PM
akhir tahun 2015 ni 2 penyanyi n9 buat comeback la gitu, siti nordiana ngn aishah. di samping kejayaan nabil mengacara gegarvaganza
Quote eely_shana 21-12-2015 06:10 PM
Suke sgt lagu kemaafan dendam yg terindah
Quote caprut 21-12-2015 06:12 PM
AprilLova replied at 21-12-2015 06:04 PM
wah ramai gak yang keluar PAS masuk PAN ni ...

bagos la. pas tu mmg haprak mcm bapak aku , mcm abby abadi. islam kehulur kehilir

Lihat semua komen(258)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.085505s Gzip On
To Top