Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
Close

Yee Sang : Hidangan Tradisi Cina Untuk Semua!

3-2-2016 05:43 PM| Komen: 36




Artikel : TS LOO
Video : Firdausz & TS LOO





Sempena Tahun Baru Cina ini, menjadi tradisi masyarakat Cina melakukan 'Loh Sang' iaitu sebagai simbolik bagi mengharapkan kejayaan dalam hidup yang lebih baik pada masa depan.

Restoran RakuXin, Concorde Hotel Shah Alam menyediakan lima pilihan menarik sehingga 14 Februari ini bagi pelanggan yang ingin menggaul Yee Sang untuk meraih tuah serta kemakmuran dalam segenap bidang yang diceburi.

Lima pilihan tersebut ialah Yee Sang dengan abalone; Yee Sang dengan ikan Salmon; Yee Sang Pacific Clam; Yee Sang Octopus dan Yee Sang Scallop.

Selain Yee Sang, menurut  Pengurus Restoran RakuXin, Herlinda Nirwanti Mohd Normahdi, Concorde Hotel Shah alam turut menawarkan pelbagai set menu lazat lagi halal kepada para pengunjungnya.

Untuk tempahan atau keterangan lanjut, bolehlah layari alamat berikut : http://shahalam.concordehotelsresorts.com - CARI Infonet


Apa Reaksi Anda...

Bagus
56
Marah
59
Terkejut
67
Sedih
49
Lawak
55
Bosan
65
Komen: 35
Komen

Komen Terbaru

Quote mesmerize 3-2-2017 11:01 PM
sedap yee sang. every year ai terpaksa makan sebab kolig ramai cina. diorang beli yg halal. so dengan ai sekali disuruh gaul n baling tinggi2 yee sang tu sebelum dimakan.

Lain-lain Komen

Quote GhostWalking 3-2-2016 05:47 PM
Tan siew loo suka makan yee sang mehhhh??
Quote CARI-LTS 3-2-2016 06:13 PM
Jom lah, saya belanja makan Yee Sang... abang Hantu Berjalan ( GhostWalking)...
Quote CARI-LTS 3-2-2016 06:14 PM
Balik kampung tak CNY, Hantu Berjalan?
Quote Muntz 3-2-2016 06:20 PM
Tak sedaplah Yee Sang. Aku kalau makan Yee Sang Salmon, aku makan salmon jah.
Quote 7slash26 3-2-2016 06:21 PM
Sedap tak yee sang? Teringin pulak tapi mahal
Quote alieyrina 3-2-2016 06:52 PM
Kat sushin king pun ada kan...mcm teringin..tp halal x ..
Quote otomatic_prince 4-2-2016 12:00 PM
rasa nak kenal dgn tan siew loo
Quote mokcikKSKB 4-2-2016 12:01 PM
Setakat campur2 gitu mcm kerabu jah...x terliur pon nk tgk
Quote moller 4-2-2016 05:00 PM
yee sang sedap okeyyyy
iols suka sangat
Quote GhostWalking 4-2-2016 05:21 PM
CARI-LTS replied at 3-2-2016 10:13 AM
Jom lah, saya belanja makan Yee Sang... abang Hantu Berjalan ( GhostWalking)...

hahahaha yu balik kampung mana lor??
Quote GhostWalking 4-2-2016 05:21 PM
CARI-LTS replied at 3-2-2016 10:14 AM
Balik kampung tak CNY, Hantu Berjalan?

raya di sini saja.Yee sang rasa dia macamana tan siew loo?
Quote GhostWalking 4-2-2016 05:22 PM

Quote ultra78 4-2-2016 05:25 PM
GhostWalking replied at 4-2-2016 05:21 PM
hahahaha yu balik kampung mana lor??

Baru ku tahu wartawan cari pun boleh diajak berborak dlm forum.
Quote GhostWalking 4-2-2016 05:27 PM
ultra78 replied at 4-2-2016 09:25 AM
Baru ku tahu wartawan cari pun boleh diajak berborak dlm forum.

boleh tahan pandai borak tan siew loo
Quote turboturtle 4-2-2016 05:32 PM
biasa wartawan cari kena hencap je dgn porumer, sekali sekala beramas mesra
Quote Suchi 4-2-2016 05:49 PM
ultra78 replied at 4-2-2016 05:25 PM
Baru ku tahu wartawan cari pun boleh diajak berborak dlm forum.

iols mula perasan dorang ada komen kt bod gosip hahahah
terkejut gituh..

Quote Suchi 4-2-2016 05:53 PM
moller replied at 4-2-2016 05:00 PM
yee sang sedap okeyyyy
iols suka sangat

mcm kerabu ke? iols sgt suke mkn sayur2 apatah lg yg berkaler2 nih
kalo sedap nk lah juga mkn
tp rasa dia cemana?
iols kena ade pedas baru sedap nk mkn, blh la kot tabur cilipadi sekali kot barulah terangkat gituh.tp xnk manis leting macam som tam tu. iols suke som tam tp x suke kalo manis sgt. pedas takpe takmo manis2.
Quote moller 5-2-2016 08:41 AM
Suchi replied at 4-2-2016 05:53 PM
mcm kerabu ke? iols sgt suke mkn sayur2 apatah lg yg berkaler2 nih
kalo sedap nk lah juga mkn
tp ...

dia mmg asas sayur...ada kopok2 pnjg kecik tu sekali..
x dela manis sangat...kalo nk pedas ltk lah cili api sndri
dia pakai sos plum
sedap ooooo
kwn iols dulu tgk iols mkn dok pndg mcm geli...sekali suh try baru dia tau sedap
dulu tesco ada jual yee sang ni... yg fresh nya
lps tu x de dah jual yg fresh
dia jual yg dh siap dlm kotak tu...yg tu x sedap sbb sayur tu dh buat mcm halwa

Quote MissVixen 5-2-2016 08:44 AM
Teringin nak rasa yee sang

Wartawan cari ni siapa? Dari mana asal mereka? Memang bekerja untuk cari?

Lihat semua komen(36)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top