Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

"Lelaki Itu Orang Industri Tapi Biarlah Rahsia" - Fathia Latiff

16-3-2017 10:15 AM|Oleh: Adib Za | Dilihat: 19348| Komen: 609

Ramai peminat mahu mengetahui apakah status terbaharu pelakon Fathia Latiff selepas tidak lagi bersama dengan bekas kekasihnya, Aiman Hakim.

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login


Ramai peminat mahu mengetahui apakah status terbaharu pelakon Fathia Latiff selepas tidak lagi bersama dengan bekas kekasihnya, Aiman Hakim. 

Terbaru, menerusi Utusan Malaysia baru-baru ini, Fathia mengakui kini sedang dalam proses mengenali seseorang dan lelaki itu merupakan seseorang dalam industri seni. 

Namun, dia tidak mahu mendedahkan siapakah gerangannya lelaki tersebut dan buat masa ini Fathia lebih mahu memberi fokus kepada kerjaya dan juga perniagaannya. 

“Adalah kenal-mengenali seseorang. Dia orang industri. Sama ada pelakon atau tidak, biarlah rahsia. Sebab saya dengan dia cuma berkawan seperti biasa. Adalah keluar makan tetapi itu sahaja.



“Saya memang tidak pernah menutup hati untuk bercinta. Ramai juga yang mencuba untuk berkenalan tetapi itulah, hati ini tidak berkenan. Kalau hendak kata serik atau fobia, tidaklah.

“Cuma sekarang ini memang sejujurnya saya tidak ada teman istimewa. Saya pun tidak tahu kenapa masih solo. Bukankah jodoh itu rahsia Tuhan, biar Dia yang tentukan,” katanya. - CARI 

Foto: IG Fathia

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 609
Komen

Previous : Hafiz Hamidun Umum Tarikh Pernikahan Dengan ...?

Next       : Kenapa Dayang Tak Nak Promosi Lagu "Pejamkan Mata"?

Komen Terbaru

Quote ALDRIN 21-3-2017 02:41 PM
melnanzz replied at 21-3-2017 02:37 PM
Bila Fathia start couple dgn Aiman? Masa shooting drama Diandra ke, atau sebelum dari tu?

Bbrp minggu sblm Diandra start shooting. the rest is history....dlm Diandra diaorg mmg hangat bercinta

Lain-lain Komen

Quote melnanzz 14-3-2017 11:16 PM
Edited by melnanzz at 15-3-2017 02:16 AM

Gossip MeleTOP No. 3 14/03/2017:

"Fathia Latiff akui rapat dengan orang dalam industri hiburan"




Quote MsLadyBos 14-3-2017 11:19 PM
Siapakah
Quote goblin87 14-3-2017 11:20 PM
Ala..mula2 sedap da sedang mengenali..lps tu ats dasar persahabatan pulak..turn off..
Quote bobok_berhabok 14-3-2017 11:21 PM
amboi orang industri jugak ye
Quote melnanzz 14-3-2017 11:23 PM
Edited by melnanzz at 14-3-2017 11:34 PM

Speku forumers dari benang Fazura mengatakan jejaka tu ialah Afiq Muiz, bekas kekasih Eina Azman.

Mungkinkah Fathia dan Afiq cinlok semasa penggambaran drama Menanti Februari?


Quote miswateva 14-3-2017 11:26 PM
Acer tepek gambar afiqtiya..
Quote Flyhighs 14-3-2017 11:30 PM
Check in..
Quote Flyhighs 14-3-2017 11:32 PM
melnanzz replied at 14-3-2017 11:23 PM
Speku forumers dari benang Fazura mengatakan jejaka tu ialah Afiq Muiz, bekas kekasih Eina Azman.
...

Spekuan thyeols wujud semata2 sbb gadingan last ngn tiya..tp tiya penah sound fan yg  kenen kan depa..
Quote Rainrein 14-3-2017 11:33 PM
Orang lawa ramaila nak masuk jarum.
Quote Mirae_01 14-3-2017 11:34 PM
Check in jgk uols!! So spekunya afiq muiz la stkt ni kan
Quote apiang 14-3-2017 11:37 PM
Xseswai mcm Akak adik jerkkkk
Quote melnanzz 14-3-2017 11:40 PM
Selain dari Afiq, ada juga seorang jejaka misteri yang bagi Fathia bunga dan hadiah.

Siapakah jejaka misteri tersebut? Fathia pernah digossipkan bersama seorang kerabat. Kerabat mana agaknya yang sukakan Fathia?
Quote masdiana-ana 14-3-2017 11:44 PM
bukan afiq muiz nie bercinta dgn miera liyana..ke dah putus.. ala nk lakukam drama ke sekarang musim nk nk ship artis mcm lofattah,,,
Quote Flyhighs 14-3-2017 11:46 PM
Iolss tulun tepet fatiya warming fan..gigih iols cr..nasib afiq x byk gambar   
Quote Flyhighs 14-3-2017 11:49 PM
masdiana-ana replied at 14-3-2017 11:44 PM
bukan afiq muiz nie bercinta dgn miera liyana..ke dah putus.. ala nk lakukam drama ke sekarang  ...

Alaahhh uolss..kn gosip thn lps tu..terang afiq kne rejet mira..sbb tu iols rase gosip ni propa utk menanti February..fathia mira afiq mmg geng2 lepak dr dl kn..dr zaman fathia couple ngn aiman..
Quote de_ikea 14-3-2017 11:50 PM
Afiq muiz ni byk sgt cinta tak kesampaian. Next pls fatiya.
Quote ALDRIN 14-3-2017 11:51 PM
check in...dayang istana masuk mengadappppp
Quote de_ikea 14-3-2017 11:51 PM
masdiana-ana replied at 14-3-2017 11:44 PM
bukan afiq muiz nie bercinta dgn miera liyana..ke dah putus.. ala nk lakukam drama ke sekarang  ...

Miera liyana punya bf anak piyem okes. Haruslah afiq muiz jauh terkebelakang  
Quote Flyhighs 14-3-2017 11:52 PM
melnanzz replied at 14-3-2017 11:40 PM
Selain dari Afiq, ada juga seorang jejaka misteri yang bagi Fathia bunga dan hadiah.

Siapakah jej ...

     ..alaa uols psl bunga tu biasa sgt fatiya tu dpt dr SA bkn sorg byk..koser nk meneka yg tu..iols byk th sbb iols berada di kejiranan perumahan fatiya di seksyen 9 sne..      

Lihat semua komen(609)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095809s Gzip On
To Top