Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Tak Kisah Kedai Makan Kotor, Janji Makanan Sedap?

16-3-2017 02:37 PM|Oleh: Myra Rozi |Dilihat:2380| Komen: 21

Artikel Oleh Myra Rozi | Video Oleh Angie Ling| Suntingan Visual Oleh Angie Ling

Ramai pelanggan yang tertipu dengan premis makanan yang cuma kelihatan bersih di depan, tapi menternak lipas dan tikus di belakang.

Banyak serbuan sudah dilakukan, namun sesetengah pengusaha hanya mengambil enteng asalkan makanannya habis terjual. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 21
Komen

Komen Terbaru

Quote all-dajjal 22-3-2017 01:16 AM
bukan kena tutup seminggu? tapi tutup 3 hari saja   

Lain-lain Komen

Quote shamsadis 16-3-2017 03:01 PM
tiada permintaan tiadalah penawaran
Quote renko 16-3-2017 03:02 PM
ahhh berita pun satu
kalau ada mana tempat tu kotor dan diarah tutup
mesti xbagi tau tempat apa
kaburkan nama kedai la apa la
ingat orang tau ke
yang pekedai pengotor nak mampos ni
elok suh dia makan nasi atas simen jamban kedai dia
Quote framecermin 16-3-2017 03:02 PM
klu tgk kain lap meja pun dah tak lalu nak mkn apa lagi kat dapur
Quote WhiskeyScotch 16-3-2017 05:29 PM
Ishhhh!!! Takda maknanya tak kisah kotor janji sedap. No!!!!
Quote siskepoh 16-3-2017 06:35 PM
mek jijik. mek xkan jejak yang kotor. tp kgkdg belasah jelah, sebab xnmpak? Nak buat macam mana kan
Quote Mary_jane 16-3-2017 10:53 PM
Bodoh nya dah tau kotor masih nak makan situ. Tu tempat maut nama nya.
Quote Mary_jane 16-3-2017 10:53 PM
Bodoh nya dah tau kotor masih nak makan situ. Tu tempat maut nama nya.
Quote adikfatin 16-3-2017 11:36 PM
Gila...mmg tak ar...iyaaaakkkkk gelinya
Quote cik-jaja 17-3-2017 09:33 AM
eee kalau difikirkan, memang seram..xtau pe yg ada kat dapur tu..tawakal je la
Quote cucuq 17-3-2017 09:35 AM
bagi cucuq kalo mahal tapi sedap berbaloi dari kotor tapi sedap
Quote syitaeyqa 17-3-2017 09:45 AM
Dulu I tak makan kat mamak sbb I selalu curious ttg tahap bersih diorang. Kalau pegi pun, order air tin or botol je. Tapi kawan2 selalu gelakkan I kata I ni memilih n cerewet. haha. Lama2, I pun ikut dorg makan kat mamak jugak
Quote haryatie 17-3-2017 09:50 AM
xde makna nya asal sedap
bukan setakat kedai jer aku ambil kira
kalau pekerja dia nmpak comot n selekeh pun aku hilang selera dahhh
Quote amukgemuk 17-3-2017 11:49 AM
Boleh ke sedap tapi kotor??

Ya, boleh.
Ada caranya.
Quote seramado 17-3-2017 03:14 PM
geli bodoh dgn restoran line clear..bertaik
Quote siskepoh 17-3-2017 03:45 PM
amukgemuk replied at 17-3-2017 11:49 AM
Boleh ke sedap tapi kotor??

Ya, boleh.

Apa caranya tu???

Quote Sayaaa 18-3-2017 01:25 PM
ishh mna ada
Quote Yongpallie 18-3-2017 06:07 PM
Say no to kedai kotor! Meols penah nampak tikus besor gila kat kedai kacang pool balai bomba, jb. Walaupun kata orang mknnnya sedap, meols tak sanggup nak telan! Geliii yuckss
Quote Yongpallie 18-3-2017 06:08 PM
Tikus bukan sekor tapi berekor ekor okehh.. ini bukan fitnah mahupun nak menjatuhkan! Tapi luahan perasaan sbb meols still traumatized eww
Quote MarryPottet 18-3-2017 08:25 PM
Yongpallie replied at 18-3-2017 06:07 PM
Say no to kedai kotor! Meols penah nampak tikus besor gila kat kedai kacang pool balai bomba, jb. Wa ...

mebi tikus tu semua buat apprenticeship kat kedai tu
depa terinspirasi utk jadi cook lepas tengok movie ratatouille

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.067504s Gzip On
To Top