Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Budak Derita Sakit Kanser Inginkan Jagaan Ibu, Mohon Dikebumi Bersama Ibunya

20-3-2017 12:08 PM |Dilihat:2404| Komen: 32

To get Malaysia's most comprehensive information, news, life sharing here!
Register as a CARI member NOW!

Register Login or Facebook Login

Terasa amat menyayat hati apabila mendengar rayuan seorang kanak-kanak berusia tujuh tahun agar dikebumikan bersama ibunya di dalam keranda yang sama supaya ibunya dapat menjaganya. 

Memetik laporan Daily Mail, Filip Kwasny dari Colchester, Essex kini berada dalam keadaan tenat kerana menghidap leukimia sempat menyuarakan hasratnya itu selepas rawatan kemoterapi dan pemindahan sel induk gagal mengubati penyakitnya.

Orang ramai menyumbangkan wang untuk memenuhi hasratnya dikebumikan di Poland di dalam keranda ibunya yang turut meninggal dunia akibat kanser ketika Filip berusia dua tahun.

Filip didiagnos menghidap penyakit itu September tahun lalu dan ayahnya Piotr Kwasny, 40, berusaha mengumpulkan 6,500 (RM36,000) untuk menaikkan keranda isterinya yang dikebumikan lima tahun lalu bagi membolehkan Filip disemadikan di dalamnya.- CARI

sumber foto: Daily Mail


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 32
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote samisfar 21-3-2017 02:09 PM
So sad he misses his mom

Lain-lain Komen

Quote Decaffeinated 20-3-2017 12:16 PM
X pernah lagi mata aku masuk habuk baca forum...
Quote flying_cow 20-3-2017 12:17 PM
Sedihnya sis
Quote pr3ttytw33ty 20-3-2017 12:18 PM
Sape potong bawang dlm ni
Quote stars83 20-3-2017 01:03 PM
sedih nye lahai...semoga hasrat budak ni tcapai..
Quote DayangKirana 20-3-2017 01:40 PM
sedih sangat baca..
he must be missing his mom..
Quote Eliadaisy83 20-3-2017 01:42 PM
sedihnya..xpsl2 mata masuk habuk
Quote haryatie 20-3-2017 02:10 PM
sedihhnyaaa..
Quote mieymiey 20-3-2017 02:11 PM
Kasih ibu tiada berpenghujung
Quote ogata 20-3-2017 02:18 PM
pernah baca somewhere..leukimia hinggap di badan jika kita terlalu terbawa bawa perasaan sorrow...
untuk adik ni moga kuat dan tabah...and jika hidup tak pjg agar doa termakbul disemadikan bersebelah dgn ibu .
Quote -electrifying- 20-3-2017 03:15 PM
em em
Quote lkick2113 20-3-2017 03:20 PM
ogata replied at 20-3-2017 02:18 PM
pernah baca somewhere..leukimia hinggap di badan jika kita terlalu terbawa bawa perasaan sorrow...
...

bukan bersebelahan, budak ni nak disemadikan dalam keranja ibunya....
Quote ogata 20-3-2017 03:28 PM
lkick2113 replied at 20-3-2017 03:20 PM
bukan bersebelahan, budak ni nak disemadikan dalam keranja ibunya....

bersebelahan lah tu..dalam keranda sebel nyebelah dalam satu keranda..
Quote merrissa 20-3-2017 06:47 PM
sedihnyaaaa...waaaa
Quote PongKang 20-3-2017 06:50 PM
tenanglah di dakapan ibumu nanti nak...sedihnya
Quote FanTasyCreaTioN 20-3-2017 06:57 PM
tabah nya seorang suami dan seorang bapa..
semoga dapat derma mencukupi  untuk menaik kan keranda dan membeli keranda baru

Quote all-dajal 21-3-2017 12:31 AM
where's yr god?
Quote Changa 21-3-2017 12:37 AM
Semoga heshe di cucuri rahmat
Quote Dwdrum 21-3-2017 04:55 AM
Speechless... bless him .
Even false hope untuk beliau ...moga wish beliau tercapai ...
Quote heywana 21-3-2017 07:33 AM
pagi2 dah berhabuk mata ni kenapa?!

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.107121s Gzip On
To Top