Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Close

Hilang Kepercayaan Parti Politik, Pengundi Memilih Buang Undi Rosak?

22-3-2017 01:19 PM| Komen: 22


Artikel Oleh Vincent Loo | Video Oleh Tan Zhen Sheng | Suntingan Visual Oleh Yen Jean Siang 


Pakatan Harapan sebelum ini menganggarkan, pada pilihanraya umum yang akan datang ini, berkemungkinan besar terdapat 10% pengundi akan memilih tidak keluar rumah untuk buang undi atau membuang undi rosak berikutan hilang kepercayaan kepada suasana politik negara kita. 

Akan tetapi, adakah masyarakat umum negara kita juga mempunyai pendapat yang sama?- CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
14
Marah
16
Terkejut
14
Sedih
10
Lawak
10
Bosan
6
Komen: 22
Komen

Komen Terbaru

Quote misscendol 25-6-2018 11:48 AM
sebelum mengundi study la sikit pasal hal semasa. sikit pon xpe. jgnla buat undi rosak

Lain-lain Komen

Quote JokesCop 22-3-2017 01:21 PM
Ahli Parlimen / DUN pun xnampak batang hidung kat kawasan sendiri luar musim mengundi. Give a valid reason why I need to show my batang hidung on voting season?
Quote palmolive 22-3-2017 01:27 PM
JokesCop replied at 22-3-2017 01:21 PM
Ahli Parlimen / DUN pun xnampak batang hidung kat kawasan sendiri luar musim mengundi. Give a valid  ...

hak ni setuju...parti memana sama jek...
Quote lonso 22-3-2017 01:39 PM
Dua2 pon sama aje.......2 kali 5..
Quote aHoi83 22-3-2017 01:50 PM
Dr buat undi rosak baik ko tido or g shopping je
Quote Andyscenes 22-3-2017 01:50 PM
Sama je semua... pompang pompang xde org
Quote syadq 22-3-2017 01:55 PM
Hairan jugak bila kira undi, beratus undi rosak. Rupanya wujud spesis begini.
Quote cecite 22-3-2017 04:59 PM
Edited by cecite at 22-3-2017 05:00 PM

Mcm terasa wartawan CI cuba cdgkan sesuatu?
Quote xy_daen 22-3-2017 05:12 PM
Buat undi rosak apa ko dapat?

Quote sambaldurian 23-3-2017 12:28 AM
Ak pun nnti mungkin jd org buang undi rosak, atas pagar or mls la nk pi undi. 1st time ak nk vote aritu mmg berkobar2 la, tp tgk skg bnyk sgt parti, nmpak dh agenda masing2. Mls dh la. Smnjk MB selangor digantikan tanpa sebab. Mungkin ak termkn dakyah media ke. So xtaw mn betul. Cuba je la buat 2 parti cm USA demokrat atau republik. Bleh la pilih2.
Quote grouper 23-3-2017 12:39 AM
X penah p undi pun sbb x cukup umur
Quote cendolsantan 23-3-2017 12:20 PM
  Bodoh betul siapa yang buang undi rosak...
Quote wana89 23-3-2017 12:22 PM
Dari buat undi rosak baik xyah datang.. tidur.. soping lagi bagus
Quote chacon 23-3-2017 03:11 PM

mengundi la.. rosakkan buat apa

Quote Skuau 24-3-2017 01:23 PM
xy_daen replied at 22-3-2017 05:12 PM
Buat undi rosak apa ko dapat?

DAPAT rosakn undi...
Quote Borak_Ola 24-3-2017 03:16 PM
Andyscenes replied at 22-3-2017 01:50 PM
Sama je semua... pompang pompang xde org

hahaha..kantoi sudah
Quote Andyscenes 24-3-2017 03:53 PM
Borak_Ola replied at 24-3-2017 03:16 PM
hahaha..kantoi sudah

Kantoi apa? Haha
Quote amukgemuk 28-3-2017 08:46 AM
beratur punya panjang--nak buat undi yg tak bole digunakan? ---
Quote Ammar80 1-4-2017 01:21 PM
jgn lupa undi
Quote Voyagers 1-4-2017 01:25 PM
Parti Undi Rosak (Lagu Tema)

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.389814s Gzip On
To Top