Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

"Macai HEP" - Siapalah Conteng Kereta MPP Ni?

19-12-2017 10:01 AM Komen: 18
Alangkah sakitnya hati Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar (MPP) Universiti Utara Malaysia (UUM) apabila mendapati Perodua Myvi putihnya 'dikerjakan' individu tidak bertanggungjawab, semalam.

Harian Metro melaporkan, Muhammad Luqman Jamalil-Idrus, 22, menyedari keretanya disimbah cat merah dan diconteng dengan perkataan 'macai' ketika hendak ke kelas pada jam 9.30 pagi.


Foto: Harian Metro

Dia terkejut apabila mendapati keadaan keretanya itu yang diletakkan di tempat letak kereta di kolej kediaman UUM.

Menurut Luqman, dia tidak pernah bermusuh dengan sesiapa dan tidak pernah berhutang along. Jadi, dia tidak tahu siapa yang tidak berpuas hati dengannya.

Kejadian itu mengejutkan saya kerana ia berlaku di kawasan kediaman universiti ini dan saya tak berani tuduh sesiapa selain tak tahu punca mengapa saya menjadi mangsa.

Sebelum ini ada mempunyai urusan di luar selama empat hari tetapi tidak berlaku pula kejadian seperti ini dan ia terjadi ketika saya berada di kampus, katanya kepada Harian Metro.

Penuntut tahun ketiga Sarjana Muda Pengurusan Awam itu membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kubang Pasu tengah hari, semalam kerana bimbangkan keselamatan dirinya. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
15
Marah
14
Terkejut
15
Sedih
3
Lawak
3
Bosan
12
Komen: 18
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote DollahRepek 20-12-2017 04:42 PM
Mesti mamat tu poyo

Lain-lain Komen

Quote iloveselangor 18-12-2017 09:15 PM
Sesama BBNU acah2 dewasa
Quote jazaa100 18-12-2017 09:24 PM
Mesti poyo ni.....

Tu yg org dendam.....
Quote budaktua 18-12-2017 09:31 PM
ada kes yg dgn student direpot pd majlis Hal Ehwal Pelajar la tu...
dia kan Yang Dipertua Majlis Perwakilan Pelajar...


ganas nya student UUM....
Quote Andyscenes 19-12-2017 07:56 AM
Student UUM punya pemikiran haha
Quote Burong_Hantuk 19-12-2017 08:06 AM
wah.habes kereta kena conteng
Quote zulka 19-12-2017 09:09 AM
HEP - Hal Ehwal Pelajar....so pelajar punye keje la ni
mesti mamat ni poyo
Quote chinta89 19-12-2017 09:13 AM
HEP Macai


biasnaya bajet bagus ni, so org mrh, deols balas dendam mcm ni.

ape2 x elok buat mcm ni, kesian org tu nk ejas kereta dia balik. x gentleman bro!
Quote Jorja 19-12-2017 10:22 AM
Yang mconteng tu mesti seronok dah lepas geram tapi eventually pasti rasa bersalah juga kan.
Quote batmana 19-12-2017 11:01 AM
nk simbah cat minyak tkde duit
tu yg pakai spray aja

https://www.youtube.com/watch?v=qfh3ok3UjEo
Quote samasam90 19-12-2017 02:55 PM
poyo lebih jah mamat ne.. yg mengecat motif hati tisu.. kenapa tutup perniagaan haram ka?
Quote miemiecha 19-12-2017 03:17 PM
alaahhhhaaaiii versi tadika nya dik nk gduh tapi srok diri.. ape ni.. ape ni.. hahaha dah conteng lesap,... telur kne sedut ke ape
Quote izzat1987 20-12-2017 02:57 PM
Geng2 budak yg sokong pembangkang la ni. Diaorang kan sikit2 suka sebut dedak, macai la mcm2. Sama cam yg dekat porem ni asyik nak kutuk islam je. Bila kutuk bangsa sendiri tau melenting cam vavi. Buruk nau peel....
Quote Loxlaxman 20-12-2017 02:59 PM
I Loike....
Quote cmf_kunyit 20-12-2017 03:43 PM
hantar polish kene uang dlm dua tiga ratus gak ni..huhuh
Quote dutch_lady 20-12-2017 04:08 PM
sabar lah dik....hadap je lah haters....
Quote mrs_salvatore 20-12-2017 04:11 PM
ape la yg korang harapkan ngan kualiti student zaman skrang? harap je berderet A time SPM tp takleh nk fikir matang. millenial kan?
Quote yangsemb 20-12-2017 04:39 PM
Hawau nyaaaa...da laa dlm unibersiti
Quote DollahRepek 20-12-2017 04:42 PM
Mesti mamat tu poyo

Lihat semua komen(18)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.328038s Gzip On
To Top