Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Asyik Ditanya 'Bila Nak Kahwin', Lelaki Berang Bunuh Jiran Hamil

1-2-2018 10:27 AM Komen: 116
Bengang terlalu kerap ditanya 'bila nak kahwin', seorang lelaki nekad mebunuh jirannya yang sedang sarat mengandung.

Pemuda yang dikenali sebagai Nunur, 28 membunuh lis Aisyah di Kampung Pasir Jonge, Desa Sukawangi, Singajaya, Garut di Jawa Barat.

Detik.com melaporakan, sewaktu kejadian, Nunur sedang duduk termenung di depan rumah, sebelum lis yang melintas di depannya menasihatinya agar segera berkahwin.

Pesuruhjaya Polis Garut, Budi Satria Wiguna berkata, Suspek menyatakan bahawa wanita itu berkata cepatlah kahwin, yang lain semua sudah menikah, kenapa kau tak kahwin-kahwin?.Ternyata kata-kata itu menyinggung emosi suspek. 

Foto: Detik.com
Disebabkan merasa terhina, Nunur datang ke rumah mangsa sebelum dipelawa masuk ke ruang tamu tanpa mangsa mengesyaki apa-apa.

Walau bagaimanapun, semasa hendak menuju ke salah satu bilik di rumah tersebut, Nunur terus menolak mangsa ke atas katil.

Mangsa dicekik sehingga mati walaupun sebelum itu cuba melawan dengan menggigit jari suspek.

Suspek sempat mencuri wang mangsa berjumlah 800,000 Rupiah (RM230) dan sebuah telefon bimbit, ujar Budi Satria.

Suspek melarikan diri Suspek seterusnya melarikan diri ke Kalideres, Jakarta namun pihak berkuasa berjaya mengesannya lalu ditangkap.

Polis turut menyita beberapa barang bukti lain seperti motosikal, bantal, selipar, baju kemeja dan kain. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
14
Marah
12
Terkejut
8
Sedih
15
Lawak
12
Bosan
16
0
0
Komen: 116
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote capiloton 5-2-2018 10:45 PM
padan muka.
tak payah la nak menyibuk sangat hal orang lain.
jaga diri sendiri n family tu.

Lain-lain Komen

Quote MeghanK 31-1-2018 01:11 PM
acik2 ngan pakcik2 bawang, jaga2 ye..jangan sibuk nak gosip pasal jiran tetangga je
Quote Suchi 31-1-2018 01:29 PM
Mcm mmg nk merompak je.. kalo sebab sentap apasal sampai g curi duit org tu bagai..
So nk salahkn mangsa la sbb tanya pasal kawen?
Quote little_sis 31-1-2018 01:31 PM
Kerana mulut..... badan binasa...
Quote Decaffeinated 31-1-2018 01:32 PM
mangsa tanya bila nak kahwin sebab nak dia bertanggungjawab atas kandungan ka?....

tanya jer....

Quote jazaa100 31-1-2018 01:33 PM
Indon ni terserlah kegatalannya.....

Lelaki dtg rumah, selamba ajak masuk....

Kan dah kena.....
Quote ChildrenOfBodom 31-1-2018 01:37 PM
selayaknya lah utk kaki kepochi hanat... kt mesia pon ramai acik kepam  mcmtu tak padan berlakikan bewak, suka menyibuk. org lain yg tak kawin dia pulak concern lebih mcm bnda tu masalah utk dia ,
Quote mokcikKSKB 31-1-2018 01:48 PM
Bila sibuk nk busy body hidup org lain ginilah jadinya
Quote sukacactus 31-1-2018 01:50 PM
Wrong question!
Xsayang mulut tu la pasal
Tapi baru 28, apa yg panas sgt
Quote kucen_miang 31-1-2018 01:51 PM
harap2 @dinopower2 pikir doploh kali seblom perli2 laba
Quote ninja boy 31-1-2018 02:18 PM
mungkin termenungg mengenang nasib takdak duit
Quote L_Z 31-1-2018 02:27 PM
Padan muka mulut puaka Sgt... Goblok
Quote ultra78 31-1-2018 02:34 PM
MeghanK replied at 31-1-2018 01:11 PM
acik2 ngan pakcik2 bawang, jaga2 ye..jangan sibuk nak gosip pasal jiran tetangga je

Baru aje nak tanya...
Quote jazaa100 31-1-2018 02:36 PM
ChildrenOfBodom replied at 31-1-2018 01:37 PM
selayaknya lah utk kaki kepochi hanat... kt mesia pon ramai acik kepam  mcmtu tak padan berlakikan b ...

Bangga kan dapat berlaki....
pastu hina org yg tak kawin tak laku.....

selayaknya....

Quote paz 31-1-2018 02:39 PM
Kan penyibuk dah kena.
Quote mieymiey 31-1-2018 02:44 PM
Acik bawang Malaysia tak takut ker?
Mungkin lepasni akan berkurang soalan 'bila nak kahwin'
Quote MeghanK 31-1-2018 02:58 PM
ultra78 replied at 31-1-2018 02:34 PM
Baru aje nak tanya...

rumah uols kat mana..jaga2 uols, nanti iols g cekik uols
Quote MeghanK 31-1-2018 02:59 PM
jazaa100 replied at 31-1-2018 02:36 PM
Bangga kan dapat berlaki....
pastu hina org yg tak kawin tak laku.....


konsep nya, kawen tu pencapaian terhebat uols..pastu boleh la berlagak dengan jiran tetangga..aku ada laki kekdah nya
Quote MeghanK 31-1-2018 03:00 PM
Suchi replied at 31-1-2018 01:29 PM
Mcm mmg nk merompak je.. kalo sebab sentap apasal sampai g curi duit org tu bagai..
So nk salahkn m ...

marah menguasai segala..alang2 dah bunuh, merompak terus

cara mangsa tanya tu pon memang menyakitkan hati..siap sebut tak laku segala
Quote ultra78 31-1-2018 03:07 PM
MeghanK replied at 31-1-2018 02:58 PM
rumah uols kat mana..jaga2 uols, nanti iols g cekik uols

datang meminang pun ok juga..

Lihat semua komen(116)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.248819s Gzip On
To Top