Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

BF Pernah Kantoi Curang Dengan Mak Nyah, Wanita Kini Ada Anak Dengan Mak Nyah Tersebut!

13-2-2019 10:18 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 21

Kisah seorang wanita yang bernama Angelica Mabuhay mula tular apabila dia muncul dalam satu rancangan bual bicara di Filipina "One At Heart, Jessica Soho" dimana kisah cinta Angelica ini telah menarik perhatian umum.

Menurut sumber Nextshark, Angelica berkenalan dengan seorang lelaki yang bernama Justin sekitar pertengahan tahun 2015. Beberapa bulan selepas itu, mereka mula menjalinkan hubungan cinta.


Kredit foto: Youtube

Kredit foto: Nextshark

Bagaimanapun, tidak lama selepas itu Justin seolah-olah nak menjauhkan diri sehingga menimbulkan tanda tanya dalam diri Angelica.

"Saya dapat rasakan yang dia curang, ada perempuan lain. Saya lihat dia di Facebook, geledah segala mesej dalam telefon pintarnya. Rupa-rupanya, dia memang ada keluar dengan wanita lain dan ada gambarnya," katanya.

Rahsia Justin terbongkar apabila dia mendapat satu jemputan daripada seorang wanita untuk mengubah status hubungannya di FB. Dari situ, Angelica dapat tahu bahawa Justin curang dengannya.

Dia juga dapat tahu identiti teman wanita barunya itu. Yang memeranjatkan lagi, 'wanita' terbabit sebenarnya mak nyah!

Nama mak nyah itu ialah Jeffrey. Setelah hubungan mereka terputus, Angelica ada menghubungi Jeffrey.

Sebenarnya, Jeffrey sendiri tidak tahu bahawa Justin sebenarnya sudah memiliki teman wanita pada waktu itu. Tanpa disedari, Angelica dan Jeffrey mula berkawan.

Persahabatan mereka semakin akrab hingga menjadi BFF apabila Jeffrey putus dengan Justin.


Kredit foto: Facebook

Tidak lama kemudian, hubungan mereka semakin rapat hingga Angelica sendiri melamar Jeffrey.

"Jeffrey sangat baik. Dia berbeza berbanding semua lelaki lain dan saya sangat menyukainya. Saya mencadangkan idea untuk kami 'bersama' dan dia berkata 'ya'," katanya.

Walaupun Jeffrey seorang pondan dan keliru dengan perasaannya, dia tetap memberi peluang kepada Angelica. Bagaimanapun, hubungan mereka pernah goyah apabila Angelica mengetahui bahawa Jeffrey ada menghubungi Justin serta menggoda lelaki lain.

Sampai satu tahap, Angelica meminta kata putus sama ada memilih dirinya atau lelaki di luar sana dan jawapannya adalah;

"Saya pilih Angelica, wanita yang betul-betul cinta dan menyayangi diri saya."


Kredit foto: Youtube
 
Jadi, mereka pun meneruskan perhubungan mereka hingga melahirkan seorang anak lelaki. Kini, mereka sedang membesarkan anak mereka bersama.

"Biarpun kehidupan ini agak sukar, gaji tidak mencukupi, saya mampu menguruskan kewangan untuk membesarkan anak kami. Saya sangat gembira selepas pulang dari kerja untuk menjenguk anak saya. Segala letih dan penat terus hilang."

Kisah mereka ini telah pun dikongsi lebih daripada 35,000 di Facebook. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
1
Terkejut
2
Sedih
1
Lawak
4
Bosan
2
Komen: 21
Komen

Previous : 12 Penyanyi Bertopeng Di Rancangan Realiti Televisyen Nyanyian AS?

Next       : 'Emm... Enak, Enak!' - Wanita Makan Sabun Untuk Review Undang Kecaman

Komen Terbaru

Quote ikanmasin 22-3-2019 04:19 PM
baik jd lelaki la kesian anak nnt da besar confuse pl tgk nye..

Lain-lain Komen

Quote Tukul.Besi 13-2-2019 10:28 AM
Semoga adalah pompuann nak melamar sajat jadi suami
Quote RatuDunia94 13-2-2019 10:51 AM
Badan dia mmg jantan habis..
Tp kat pilipin mmg ramai pondan lah..
Badan mcm jantan tp drag..
Quote buapakperut 13-2-2019 11:05 AM
wtf....  ni maknyah tak siap tang body
Quote intan_smsb 13-2-2019 11:10 AM
maknyah tasempat makeover
Quote mieymiey 13-2-2019 11:15 AM
Lebih baik ko jadi jantan jer la Jeffrey. Hauk nawww ko jadi maknyah
Quote MadameOnion 13-2-2019 11:19 AM
Tukul.Besi replied at 13-2-2019 10:28 AM
Semoga adalah pompuann nak melamar sajat jadi suami

hahaha tapi sajat dah potong kan? susah sikit kes dia tu
Quote AmandaRollins 13-2-2019 11:47 AM
Ada jgk celebrity philipines yg buat cmni..lg sadis..sebab dulu suami dia laki sejati,tetiba tukar transgender mcm caitlyn jenner..Jamie king x silap nama celebrity tu
Quote AmandaRollins 13-2-2019 11:51 AM
Silap plak
Nama celebrity tu joey mead king
Quote None68 13-2-2019 12:56 PM
Elok je nyah muka xde mekap, elok jadi jantan.
Quote zuuu 13-2-2019 02:50 PM
Gambar baju merah tu hauk sungguh,ko jadi lelaki jelah bro...elok lgi rupa ko without makeup sume
Quote DayangKirana 13-2-2019 04:33 PM
kisah telenovela fonen haus berebut curang mencurangi fonen sangkak?


dasar sungguh.
Quote FMKiller 13-2-2019 07:12 PM
so kira dia lesbian ke ape?
Quote bangcak 14-2-2019 08:07 AM
jantan maknyah tu senang je nak kontrol.
konon naluri feminin sgt, gosok setempat je tetap terpacak jugak.

tak mcm pompan penkid.
susah skit nak bg basah.
Quote makton 14-2-2019 08:10 AM
so jeffrey ni nafsu kerbau ke mcmana?
dgn jantan pun ko sodok. dgn pmpuan pun ko sodok gak.
geli laaaa!!
Quote runiadreamer 18-2-2019 11:47 AM
makton replied at 14-2-2019 08:10 AM
so jeffrey ni nafsu kerbau ke mcmana?
dgn jantan pun ko sodok. dgn pmpuan pun ko sodok gak.
geli l ...

bisexual kot

Quote hanisnabila 24-2-2019 04:36 PM
Sadooooonyaaa hihi
Quote MissCarcosa9753 25-2-2019 10:56 PM
Berguna juga belalai
Quote dani-rox 26-2-2019 01:52 AM
omg srsly

Quote Kyra_Lydia 21-3-2019 09:35 AM
macam ni pun ade jgak. manusia manusia

Lihat semua komen(21)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.093874s Gzip On
To Top