Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Apa Hukum Minum Susu Badan Isteri? PU Rahmat Ada Jawapannya!

3-6-2019 10:14 AM|Oleh: Mat| Komen: 19

Isu rumah tangga atau adab bersama pasangan haruslah diketahui mereka yang sudah berumah tangga. Sebagai contoh, si suami haruslah peka waktu kitaran haid isteri dan si isteri haruslah tahu tentang masalah kesihatan lelaki.


Sumber Gambar: SirapLimau

Seorang individu ada bertanyakan PU Rahmat tentang hukum meminum susu badan isteri. Meskipun soalan ini seperti melucukan dan tidak sopan, tetapi apa salahnya kita belajar tentang hukum daripada merujuk kepada sumber yang salah, betul tak?

Jawapan PU Rahmat untuk soalan tersebut:


Bapa bukan lagi bayi



Kongsi buat mereka yang tak tahu! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
3
Terkejut
4
Sedih
5
Lawak
0
Bosan
4
Komen: 19
Komen

Previous : Ramai Kawan Macam Toksik? Jauhi 3 Orang Ini Jika Ingin Bahagia

Next       : "Serba Tak Kena!" - Satu Hari Nanti Budaya Kunjung Mengunjung Akan Pupus Sebab..

Komen Terbaru

Quote berakit2kehulu 4-8-2019 01:03 PM
Sape la yg tanya soalan mcm ni

Lain-lain Komen

Quote LadyCarefree 3-6-2019 10:24 AM
Melayoooo suke tanya soalan seks. Nmpak sngat kaki seks kaki porn tp konon alim
Quote zulka 3-6-2019 10:34 AM
stupid...byk lg benda lain bleh tanya
Quote chinta89 3-6-2019 11:24 AM
bab seks bab benda mcm ni semua suka ek?

bab nafkah, tugas dan tanggungjawab lelaki x nk tanya detail?

Quote Acikgomen 3-6-2019 11:43 AM
chinta89 replied at 3-6-2019 11:24 AM
bab seks bab benda mcm ni semua suka ek?

bab nafkah, tugas dan tanggungjawab lelaki x nk tanya de ...

Amboi chuols bebel2 kat sini carpet dah vacuum ke
Quote chinta89 3-6-2019 11:52 AM
Acikgomen replied at 3-6-2019 11:43 AM
Amboi chuols bebel2 kat sini carpet dah vacuum ke

hahaha blm uols. masih bekerja.

kite karpet boleh vacuumkan utk raya, yg lelaki jgn tgk aje, pegi la pasar bsesak2 beli ayam ikan santan bagai. udah la kita tukang masak kan so deols la kua beli brg
Quote myakayina 3-6-2019 12:15 PM
takde soalan yg lebih bernas lagi ke? otak tahap tu je..asyik nak menyusu ko nyonyot tetek lembu sana..
Quote vee_zara 3-6-2019 01:15 PM
Yg bengapnya ustaz ni pun melayan. Dasar lebai bertuhankan seks
Quote haryatie 3-6-2019 03:26 PM
x malu ke tnya soalan yg mcm tu
nmpk sgt spesis mcm mna org yg bertnya tu
Quote LadyCarefree 3-6-2019 03:28 PM
vee_zara replied at 3-6-2019 01:15 PM
Yg bengapnya ustaz ni pun melayan. Dasar lebai bertuhankan seks

Jehar deros lg la suke layan soalan seks. Tu la stim sokmo fantasi kawin anak dara walau binik dh ada 2
Quote johan-adx 3-6-2019 04:02 PM
myakayina replied at 3-6-2019 12:15 PM
takde soalan yg lebih bernas lagi ke? otak tahap tu je..asyik nak menyusu ko nyonyot tetek lembu san ...

nk buat guane..posa2 dia asik tringt susu cap gantung ja
Quote johan-adx 3-6-2019 04:03 PM
haryatie replied at 3-6-2019 03:26 PM
x malu ke tnya soalan yg mcm tu
nmpk sgt spesis mcm mna org yg bertnya tu

sian baby dia..ayah dh sebat berliter liter..anak br merasa sikit
Quote Asdan 3-6-2019 06:21 PM

tanya sikit, kenapa adik beradik susuan tak boleh kahwin sesama sendiri, adakah dna jadi serupa selepas minum susu yg sama ?
Quote MissVixen 3-6-2019 06:26 PM
Memyampah pula baca pu2 ni. Semua ketagih seks. Kehulu kehilir nasihat pasal seks dan sibuk mencari lubang. Sama je pu abu etc.
Quote myakayina 3-6-2019 10:22 PM
johan-adx replied at 3-6-2019 04:02 PM
nk buat guane..posa2 dia asik tringt susu cap gantung ja

Mengada je tu.. kesian la kt anak yg nak menyusu..
Quote biozipstar 4-6-2019 11:06 AM
Asdan replied at 3-6-2019 06:21 PM
tanya sikit, kenapa adik beradik susuan tak boleh kahwin sesama sendiri, adakah dna jadi serupa se ...

yg aku faham, susu ni macam darah jugak. kalau susu tu dah masuk dalam badan, jadi darah daging. jadi kira mahram lah  berkahwin.
Quote justchu 4-6-2019 01:41 PM
Edited by justchu at 4-6-2019 01:43 PM
biozipstar replied at 4-6-2019 11:06 AM
yg aku faham, susu ni macam darah jugak. kalau susu tu dah masuk dalam badan, jadi darah daging. j ...

Tpi kesian mcm anak tak sah taraf kan, walau sah2 darah sama dengan bapak...bapak boleh kawen dgn dia. Padahal terang2 rosak DNA keturunan, dah la bapak tu celaka menyebabkan dia lahir gitu, bapak ada hati mcm bab* pulak sanggup nak nikah dgn benih sendiri...sah2 la anak biologi, halal pulak tu dlm mazhab syafie (ikut kepercayaan melayu la)

Quote Asdan 4-6-2019 03:58 PM
biozipstar replied at 4-6-2019 11:06 AM
yg aku faham, susu ni macam darah jugak. kalau susu tu dah masuk dalam badan, jadi darah daging. j ...

jika begitu, kalau laki minum susu bini, jadi darah daging juga kan, jadi anak susuan juga kan ?
Quote keds 13-6-2019 03:29 PM
kenapa mesti ada soalan yang sungguh tak bijak???
dah takde susu lembu or kambing  ke nak minum... susu unta pun boleh kalau nak kot...
Quote berakit2kehulu 4-8-2019 01:03 PM
Sape la yg tanya soalan mcm ni

Lihat semua komen(19)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.190596s Gzip On
To Top