Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Asal Berlaki, Nicki Minaj Tak Kisah Kahwin Dengan Bekas Perogol, Pembunuh

28-8-2019 12:30 PM|Sang_Pencinta| Komen: 22

Teka-teki status hubungan penyanyi rap, Nicki Minaj, 36 dan teman lelakinya Kenneth Petty, 40, hampir terjawab apabila penyanyi itu menukar nama akaun Twitternya dari @nickiminaj kepada @mrspetty. Sebelumnya, pasangan itu dilihat mengambil lesen perkahwinan di Mahkamah Beverly Hills pada 29 Julai lalu, lapor E! News.



Kredit foto: Instagram


Berikutan penukaran nama akaun itu, ramai peminat kini membuat spekulasi bahawa pasangan kontroversi itu sudah berkahwin dalam diam. Bagaimanapun, belum ada sebarang pengumuman rasmi daripada pihak Nicki.


Berita itu bagaimanapun tidak menggembirakan ramai peminat Nicki yang merasakan Kenneth Petty bukanlah lelaki yang sesuai buatnya. Ini kerana Kenneth diketahui mempunyai pelbagai rekod jenayah. 



Kredit foto: Carian Google


Semasa berumur 15 tahun, Kenneth pernah dipenjarakan selama 4 tahun kerana jenayah seksual. Beliau dikatakan mengugut seorang gadis berumur 16 tahun dengan senjata tajam sebelum merogolnya.



Kredit foto: Carian Google



Tidak cukup dengan itu Kenneth juga pernah dihukum penjara 10 tahun kerana didapati bersalah menembak mati seorang lelaki bernama Lamont Robinson pada tahun 2002. Selain dua kes jenayah ini, semakan dalam rekod juga menunjukkan Kenneth pernah ditahan polis sebanyak 11 kali.


Kredit foto: Spillednews



Enggan percaya dengan semua dakwaan ini, Nicki mempertahankan teman lelakinya dan berkata kebanyakan daripada tuduhan itu adalah palsu dan Kenneth tidak merogol wanita tersebut kerana mereka adalah pasangan kekasih ketika itu.


Nampaknya Nicki Minaj sudah nekad untuk mengahwini Kenneth yang pernah menjadi kekasihnya ketika zaman remaja dahulu sebelum bertemu semula awal tahun lepas. Asal berlaki ke Nikki? - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 22
Komen

Previous : Kumpulan Youtube Terkenal The Try Guy Bakal Adakan Persembahan Di Singapura

Next       : Semakin Tembam, Anggota BTS Suga Dikecam Media Korea Gagal Jadi Idol KPop

Komen Terbaru

Quote Lelli 12-9-2019 12:34 AM
Sang_Pencinta replied at 7-9-2019 08:16 PM
Nicki umum pencen nyanyi

Tu la,gaduh dgn artis tu dgn artis ni..dgn org tu dgn org ni..cmne nk bertahan dan disenangi dlm industry???
Lps tu asyik la dk mainkn sentimen perkauman sokmo..klw yg relevan xpe gak,ni smua nk dikaitkn dgn isu perkauman..Apoo..insecure n play victim cngt..selayaknyalah hilang terus dlm industry.

Lain-lain Komen

Quote sarah82 28-8-2019 12:37 PM
Hari tu bukan main gelakkan Cardi B{:run.. Sbb laki cardi B boleh tahan la perangai perempuannya.. Sekali ambik anggg.. Suami ang perogol. Tak suka si Nicki minaj nj
Quote Artemesiaa 28-8-2019 12:53 PM
Tengokan aja apa akan jadi selanjutnya
Quote beta_carotene 28-8-2019 12:54 PM
ensem gak laki sheols.. bukan pure nigger la kot, maybe kokosen or latin mix
Quote mizzmimi 28-8-2019 01:15 PM
Barang sedap ke sis?
Quote keds 28-8-2019 01:16 PM
Sebab tu orang kata jangan mengata orang... dulu Gelakkan cardi b now? Pecite.
Quote Foxey 28-8-2019 01:23 PM
Cinta itu buta or lebih tepat, cinta itu membutakan
Quote Boomibulat 28-8-2019 01:26 PM
Semoga nicky dapt membimbing beliau kearah yg lebih baik..
Quote RatuDunia94 28-8-2019 01:41 PM
beta_carotene: ensem gak laki sheols.. bukan pure nigger la kot, maybe kokosen or latin mix

{:stress


Kannn.. kire negro yg manis la...

Mesti kurex berangan nak diangkat mcm nicki minaj dlm pic atas tu
Quote Themilo 28-8-2019 01:43 PM
selayaknya la
Quote Sang_Pencinta 28-8-2019 02:05 PM
Tak takut kena belasah ke Nicki ni?
Quote diggerr 28-8-2019 02:46 PM
Asal berlaki
Quote MissLana 28-8-2019 04:48 PM
asal berlaki dan kulitnya berdaki. aaagittewwwwww. yg sok putih suci tak power gtu hewhew
Quote buapakperut 28-8-2019 04:53 PM
bukan asal berlaki, tapi dah terpaut dek nala kot
Quote lwyl 28-8-2019 11:01 PM
Jangan masuk KRT sudah.
Quote kukukatablog 29-8-2019 10:20 PM
sheols now dah flops,
single semua dah ke laut...
Quote nono86 29-8-2019 10:28 PM
Nanti yang dia buat kat orang tu dia buat pulak kat ko. Tak takut ke?????
Quote meow_tompok 4-9-2019 05:40 PM
bersusun rekod jenayahnya ... takde laki lain ke  

Quote BlackOpium 7-9-2019 07:01 PM
Biar betul sheols ni? Tak takut kena hempuk dengan laki tu ke
Quote Sang_Pencinta 7-9-2019 08:16 PM
Nicki umum pencen nyanyi

Lihat semua komen(22)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.534257s Gzip On
To Top