Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Que Haidar Dituduh Dayus Dan Islam Liberal, Biarkan Isteri Dan Anak Tak Tutup Aurat

30-8-2019 10:04 AM|Myeonir| Komen: 66

Asyik dengar artis bercerai sahaja sejak kebelakangan ini, pun begitu masih ramai lagi pasangan selebriti yang masih utuh perkahwinan mereka.

Antaranya ialah pasangan Que Haidar dan Linda Jasmine yang telah membina mahligai selama 10 tahun setelah diijabkabulkan pada tahun 2009.

Kredit foto: Instagram
Keluarga mereka juga dihiasi dengan dua cahaya mata perempuan iaitu Tengku Ratu, 9 dan Tengku Cleopatra, 7.

Apabila bahagia pun mesti ada yang dengki. Terbaru, Que telah memuat naik komen seorang individu yang mengecamnya sebagai dayus dan mengamalkan Islam liberal kerana membiarkan isteri dan anak-anaknya tidak menutup aurat.


Kredit foto: Instagram
Que bagaimanapun tidak mendiamkan diri dan membalas komen negatif itu.

Para netizen juga bengang membaca tuduhan tidak berasas individu itu selain mengharapkan pelakon lelaki itu bersabar.

Kredit foto: Instagram
Kalau tak ada benda baik nak cakap, baik diam sahaja. -CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
2
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 66
Komen

Previous : Selepas 13 Tahun, Imbau Kenangan 'Tentang Bulan' Bersama Fatin Afeefa Dan Erin Malek

Next       : Video Hamil Rupanya Gimik Marketing Produk Baru, Netizen Bengang Dengan Bella Dally

Komen Terbaru

Quote HannahMontana 25-10-2019 04:41 PM
Siapa tahu berapa beza umur Que dan isteri dia ?

Lain-lain Komen

Quote kecikgurl 30-8-2019 10:09 AM
rajin btul nak taip komen kt ig org..aku nak komen kt ig member aku pon malas..apetah lg retis2 nih

btw bini die nih mcm makin lame makin scary?
Quote PrincesCity 30-8-2019 10:13 AM
diam terus......bini dia dah umor brapa??muka nmpak mcm ada iras tu..
Quote lasagna 30-8-2019 10:14 AM
dah mmg dari dlu seksi baru skrg nk mngungkit dah nape? gasak kan lah.
yihhhhh rajin naw nk komen kat ig artis2 ni.
Quote scarflicious 30-8-2019 10:18 AM
Bini dia mmg nmpk scary
Quote roti_banjir 30-8-2019 10:19 AM
apa lar yg ko nak rengsa sgt dik oiii…… tutup aurat ker idok, tuh dah bini dia, bukan bini ko…. ko kongsi bini ngan dia ker spi sibuk nak kira dosa pahala org lain????
Quote kiyudi 30-8-2019 10:22 AM
another tred based on komen netizen kt ig....

dats y i xde IG.....so much rubbish.....
Quote chicozinn 30-8-2019 10:23 AM
maigadddd siyes la muka linda da cm semah mansor da ni??
Quote chandrahusin 30-8-2019 10:24 AM
bod gosip artis
dh jadi bod gosip
psl netizen
Quote haryatie 30-8-2019 10:25 AM
lantak la bini dia
beria la nak kecam life org
dosa pahala org
ntah2 family sendiri pun dedah/buka sana sini
atau pun harapkan bertudung jerk
tp mulut/tingkah laku lg teruk
Quote sarah82 30-8-2019 10:30 AM
Aku x faham.. Aku ada IG utk tgk gambar binatang sambil layan barang2 yg seller jual kat ig.. Tak suka artis tak yah like gambar depa.. Lps tu acah2 mak dan pak guard syurga gitu.
Quote msdummy.2018 30-8-2019 10:35 AM
aku pernah jumpa diaorg kat luar menyopping..gila lawa bini dia+anak2 pun lawa
Quote kucingitam 30-8-2019 10:52 AM
netizen yg komen tu, pi selongkar balik gambar tok nenek, mak pak ko yang lama, tgk drg tutup aurat sempurna ke dak..kalau idak, tanya la, drg amalkan islam liberal ke caner? sibuk hal kain orang, kain sendiri koyak tak nampak
Quote diggerr 30-8-2019 10:55 AM
{:childlike {:hero
Quote Kurex 30-8-2019 11:02 AM
Aku cuma kisahkan anak laki dia ni je..
Quote krustykrab 30-8-2019 11:09 AM
Saja netizrn ni nk carik pasal....anak dia menurun muka pelakon budak yg iras dgn dia...
Quote rainbowrainz 30-8-2019 11:24 AM
Wattteverrrr nextttttttt
Quote duquesne 30-8-2019 11:30 AM
Aku tak paham perangai netizen yang stail "tanya je" ni.. agaknya dia pikir apa je yang terjadi dalam rumahtangga dan keluarga Ku Haidar tu, dosa pahala pun dia dapat share kot..

Quote natrahn 30-8-2019 11:41 AM
Bila cakap pasal aurat ni, kalau nak tegur biarlah berhemah. Kat Malaysia ni, ramai je selebriti, isteri menteri malah isteri raja tidak bertudung dan menutup aurat dengan sempurna.

Kita doa yang baik-baik je lah.. semoga mereka berubah dan menutup aurat dengan sempurna. Amin.
Kita tak tau pengakhiran kita macam mana kelak.
Quote cm_matjawasp 30-8-2019 11:59 AM
kucingitam replied at 30-8-2019 10:52 AM
netizen yg komen tu, pi selongkar balik gambar tok nenek, mak pak ko yang lama, tgk drg tutup aurat  ...

Ha tudia..ambik ko netizen semua.

Lihat semua komen(66)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.135721s Gzip On
To Top