Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Kemaluan Mereput Gara-gara Obses Mahu Membesarkannya

21-9-2019 09:49 AM|natrahn| Komen: 38

Kredit foto: The Sun

Segelintir lelaki nampaknya sanggup menyuntik sendiri sesuka hati bahan asing pada alat kelamin mereka sehingga mengakibatkan kesan lain yang pastinya sangat berbahaya.

NGERI - Kemaluan seorang lelaki berusia 45 tahun mereput dan bernanah selepas disuntik petroleum jelly gara-gara mahu membesarkannya.

Menurut doktor, pesakit yang tidak dinamakan itu dari kepulauan Pasifik Selatan datang ke hospital, mengadu tidak sihat dan mengalami kegatalan di bahagian kemaluannya.
Kredit foto: India Today

Pemeriksaan mendapati sebahagian kemaluannya ( kawasan penis dan skrotum ) telah mereput serta bernanah kerana gangren Fournier's.

Lelaki itu mengaku dia telah menyuntik bahagian tersebut dengan petroleum jelly (bahan utama dalam Vaseline) dua tahun lalu selepas doktor bertanya mengenai tabiat seksualnya. 

Kredit foto: Sesi Pembedahan - The Sun UK

Pembedahan kecemasan terpaksa dibuat untuk membuang nanah serta tisu yang telah reput bagi menyelamatkan alat sulit lelaki tersebut. Doktor turut menemui sejumlah besar pertroleum jelly di dalamnya.

Selepas beberapa siri transplan kulit di bahagian alat sulit terjejas, akhirnya lelaki tersebut pulang ke rumah sebulan kemudian.

Proses pembesaran alat kelamin perlu mendapatkan nasihat pakar dan tidak boleh sewenang-wenangnya mengambil sesuatu ubat atau produk tanpa pengesahan doktor. Silalah rujuk pada pakar yang bertauliah. Semoga bermanfaat. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
4
Terkejut
5
Sedih
4
Lawak
9
Bosan
5
Komen: 38
Komen

Previous : "Antara Atlet Terkaya Dunia Tapi Tetap Solat" - Khabib Nurmagomedov Jadi Imam, Buat Netizen Tersentuh!

Next       : Lelaki Ini Kahwin Dan Cerai 23 Kali Dalam Setahun! Nak Cipta Rekod Guinness Ke?

Komen Terbaru

Quote totokreturn. 3-11-2019 04:09 PM
pic plzzzzzz

Lain-lain Komen

Quote Pink_Purple 21-9-2019 10:30 AM
nak besar sangat langsung xboleh guna
Quote supernaturalee 21-9-2019 10:54 AM
size does sooooo matter to him , i guess




Quote Buritan 21-9-2019 11:43 AM
Tak pe laa.. saiz ikea pun ok.. tengok abam maideenn byk jah anak ansknya berderet kat estate tuu.. berhingus berselemuih.. janji keras... hahaba
Quote sapeka 21-9-2019 11:58 AM
X reti bersyukur  dengan apa yg ada
Quote LadyCarefree 21-9-2019 12:06 PM
Saiz konek kena matching dngan lubang pepek. Xmesti besar tu best. Cara lain ialah sex toys. Pepandai la guna sex toys untok enhance pengalaman ngeseks.
Quote najib888 21-9-2019 12:12 PM
Bodoh.. nak besar & panjang kena la rajin exercise.. senam rimau,  ilmu nafas apok, tarik nafas, tahan kemut, lepas nafas.. urut bg aliran darah lancar..

Nak amik shortcut je.. padan la peliaq mereputz..cash
Quote diggerr 21-9-2019 12:41 PM
{:laugh{:laugh
Quote Cumi2 21-9-2019 12:49 PM
Konek nk besar2 nk buat sakit lubang cipap xguna gak...
Quote Kurex 21-9-2019 12:54 PM
Ehhhh apa ni??? Kurex suka...
Quote tagas 21-9-2019 12:58 PM
nasib baik aku nyer naturally pjg keras membesar dgn sihat

skali lapar dpt terjah menujah dgn deras

tak pyh nak oprerate ber suplement bagai
Quote makneng 21-9-2019 01:29 PM
Kurex replied at 21-9-2019 12:54 PM
Ehhhh apa ni??? Kurex suka...

Suka konek reput?
Quote Foxey 21-9-2019 02:54 PM
Nak besarkan, sudahnya kena gangrene. Nak menyesal pun dah tak berguna
Quote Kurex 21-9-2019 03:17 PM
makneng replied at 21-9-2019 01:29 PM
Suka konek reput?

Bukan.. Suka yg besar
Quote crazybeach 21-9-2019 04:08 PM
errrkk mengerikan tengok gambar fournier gangrene..
Quote ikanmasin 21-9-2019 04:32 PM
itulah memandai2 sendiri..
Quote vandadiana 21-9-2019 07:45 PM
Hahahaa mcm2 la org sekarang..
Quote syadq 21-9-2019 10:16 PM
Inject petroleum jelly mesti ciknek dia lembik serupa jelly jgk kan.
Quote lkick2113 21-9-2019 10:21 PM
tagas replied at 21-9-2019 12:58 PM
nasib baik aku nyer naturally pjg keras membesar dgn sihat

skali lapar dpt terjah menujah dgn der ...

Tulis je tak guna bro, kami nak bukti bergambar, kalau tak apa yg ko tulis sama macam menifesto Pakatan....
Quote dani-rox 21-9-2019 11:50 PM
ummah kepulauan pasifik nih bukan dlm kategori saiz Kongostan gak kah

Lihat semua komen(38)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.102690s Gzip On
To Top