Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Anak Mati Akibat Hubungan Songsang, Teknik 'Bondage' Bawa Padah

27-9-2019 02:41 PM|natrahn| Komen: 83

Kredit Foto - Google
Sudah menjadi naluri manusia mesti mempunyai nafsu. Namun perlakuan seks luar tabie secara umumnya tidak boleh diterima secara sosial dan juga tidak diterima oleh kebanyakan agama dan budaya.
Pasangan gay mati dibunuh kerana kaedah seksual di luar norma - Kes yang dikongsikan oleh bekas peguam mahkamah tentera, Tuan Kamarul, wajar dibaca dan dijadikan sebagai pengajaran. 


Ibu terkejut temui mayat anak dalam keadaan tangan dan kaki diikat, rupanya...


Mangsa mati akibat aktiviti seks melampau luar biasa...

Suspek dijatuhkan hukuman mati. Analisa dari pakar forensik mengatakan mangsa tidak akan boleh mengikat tali tu dengan sendiri, mesti dibantu suspek.


Suspek telah membuat rayuan di Mahkamah Rayuan pada Jun 2016. Panel hakim Mahkamah Rayuan YAA Mokhtarudin Baki, Tengku Maimun dan Ahmad Asnawi kemudian memutuskan suspek bersalah tetapi tidak digantung sampai mati, hanya perlu dipenjara selama 12 tahun.

Mereka ini sebenarnya gagal dalam menangani keinginan seksual secara betul. Pasti remuk hati ibu bapa apabila mendapati anak mereka meninggal dunia dalam keadaan yang mengaibkan seperti ini.

Nota : Penghakiman penuh kes ini boleh dirujuk dalam kes Mohd Farhan Zulkarnain lwn Pendakwa Raya (2016)4 MLK 781-Mahkamah Rayuan Putrajaya.  - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
5
Terkejut
2
Sedih
3
Lawak
2
Bosan
4
Komen: 83
Komen

Previous : "Tandas Takda Paip, Nak Bersuci Dan Wuduk Macam Mana?" Ini Tips Ibadah 'Traveler' Muslim

Next       : Layan 50,000 Video On Demand & Rancangan TV Di Telefon Secara Percuma. Download Apps Ini

Komen Terbaru

Quote Betara_Indera 3-10-2019 02:56 PM
50 shades of gheyyyy

Lain-lain Komen

Quote crazybeach 27-9-2019 02:46 PM
@Kurex sila berhati-hati yach. jangan nak kinky sangat
Quote helicornia 27-9-2019 02:47 PM
teringat 1 kes pembunuhan perempuan yg dikatakan escort girl vip.mati dlm keadaan terikat wayar iron.kepala diserkup sarung bantal
katanya bondage juga
Quote awanysss 27-9-2019 02:54 PM
kesiannya mati camtu.. malu mak ayah..
Quote Boomibulat 27-9-2019 02:57 PM
Yg kena ikat mesti bottom kan @Kurex..?
Quote duri_durians 27-9-2019 02:58 PM
sekali imbas aktiviti adalah suka sama suka, kenapa pasangan nya dihukum?

kalau dikatakan kecuaian atau gagal melaporkan kematian, boleh la.
Quote weezerfan 27-9-2019 02:58 PM
Geng mesiadung ni
Quote SWORKS27 27-9-2019 02:59 PM
romen biasa2 aja udah la..ni nak ikat sana sini, apa jadah.....baik romen dengan kepala trelar kontena gitu.... puikkkkkk
Quote manehnya 27-9-2019 03:17 PM
sedap sgt ka x leh benapas mcm tuh

now rotten in hell
Quote TalibanRock 27-9-2019 03:19 PM
wowow bdsm gone wrong...
Quote Kurex 27-9-2019 03:27 PM
Gila ke apa?? Kurex yg membirah dalam forum pun boleh kawal nafsu.. Gila.. Teringat cerita pasal indon bunuh anak angkat lepas tu ngentot mak sendiri
Quote natrahn 27-9-2019 03:29 PM
duri_durians replied at 27-9-2019 02:58 PM
sekali imbas aktiviti adalah suka sama suka, kenapa pasangan nya dihukum?

kalau dikatakan kecuaia ...

Panel hakim Mahkamah Rayuan menegaskan suspek hanya 'partner' dalam aktiviti seksual dan suspek tidak menggunakan keganasan melampau atau bertindak kejam terhadap mangsa. Apa yang berlaku hanyalah proses aktiviti seksual yang malangnya menyebabkan mangsa mati.
Jadi, suspek sebenarnya tiada niat untuk membunuh mangsa. Suspek sebaliknya dihukum penjara 12 tahun di bawah seksyen 304(a) Kanun Keseksaan ('culpable homicide not amounting to murder').

Quote natrahn 27-9-2019 03:29 PM
Kurex replied at 27-9-2019 03:27 PM
Gila ke apa?? Kurex yg membirah dalam forum pun boleh kawal nafsu.. Gila.. Teringat cerita pasal ind ...

Bagus la @Kurex boleh kawal nafsu...
Pelik-pelik je nafsu orang ye..dah la luar tabie, ekstrem pulak
Quote Kurex 27-9-2019 03:32 PM
Boomibulat replied at 27-9-2019 02:57 PM
Yg kena ikat mesti bottom kan @Kurex..?

Ntah.. Tak tau la benda2 bondage ni.. Takut
Quote sukacactus 27-9-2019 03:32 PM
Kes norita pun mati ats sebab yg sama kan
Quote beloomberk 27-9-2019 03:33 PM
Seakan2 kes noritta pulak..
Quote natrahn 27-9-2019 03:57 PM
sukacactus replied at 27-9-2019 03:32 PM
Kes norita pun mati ats sebab yg sama kan

mungkin...ada sorang lagi pelakon amerika yang mati kat thailand pon kes dikatakan kes macam nih.. yang berlakon citer kungfu tu.
Quote sukacactus 27-9-2019 04:02 PM
natrahn replied at 27-9-2019 03:57 PM
mungkin...ada sorang lagi pelakon amerika yang mati kat thailand pon kes dikatakan kes macam nih.. ...

Ha...ya...David Carradine
Quote duri_durians 27-9-2019 04:09 PM
natrahn replied at 27-9-2019 03:29 PM
Panel hakim Mahkamah Rayuan menegaskan suspek hanya 'partner' dalam aktiviti seksual dan suspek ti ...

baiklah.. tapi agak teruk juga partner nya kerana tak melaporkan kematian serta-merta .. ye lah mungkin malu sangat..
Quote Perawankota 27-9-2019 04:18 PM
Meremang dgr kes2 mcmni

Lihat semua komen(83)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.144811s Gzip On
To Top