Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Ya, Saya Sudah Bercerai Dan Bukan Kerana Orang Ketiga, Tapi..." - Natasha Hudson

8-10-2019 12:22 PM|Shimmer Shine| Komen: 264



Akhirnya..
Setelah pelbagai spekulasi bertebaran di media sosial, akhirnya selebriti jelita Natasha Hudson mengesahkan sudah pun bercerai dengan Noor Nashriq Sekanor, namun tidak memaklumkan tarikh perpisahan yang tepat.

Perkahwinan keempat yang baru menginjak setahun itu terpaksa ditamatkan kerana sebab-sebab peribadi namun Natasya menolak gosip liar yang menyatakan ianya kerana orang ketiga. Berikut merupakan kenyataan Natasha menerusi Hangat.com:

"Ya, saya dah bercerai baru-baru ini, sudah meneruskan kehidupan dengan baik sekali dan
sangat bahagia kembali hidup sendirian tanpa suami. Cukuplah untuk bersedih buat masa ini.
Tiada lagi hubungan antara kami buat masa ini."

Kredit foto: IG

Menurut Natasha atau nama sebenarnya Natasha Liana Hudson, 37 ini, segala yang berlaku adalah ketentuan Allah. Dia sangat gembira dan tenang meneruskan kehidupan dengan baik setelah kembali solo. Malahan, kini dia lebih sibuk pada perniagaan serta meluangkan masa lebih kepada anak-anak, keluarga dan rakan-rakan.

"Buat masa ini, saya sibuk mengembara untuk menguruskan perniagaan saya meluangkan masa untuk diri sendiri.
Saya hanya perlukan energi positif dan lebih fokus untuk diri saya sekarang."

Kredit foto: IG

Natasya juga menegaskan tidak mahu memanjangkan perkara ini. Cuma ianya adalah pengajaran terbaik buat dirinya tentang erti cinta.

"Cuma ini satu pengajaran. Cinta bukan segala-galanya jika tiada kejujuran dan keikhlasan.
Jangan sesekali mempergunakan agama."

Kemelut rumah tangga Natasha mula dihidu Cari.com.my selepas dia sudah memadam gambar bekas suaminya di laman Instagram serta gambar-gambarnya bersama sahabat lamanya, di Amerika Syarikat.

Buah hati Natasha

Wah! Tersirat betul jawapan Natasha kan? Walaupun selepas bercerai kali keempat, sikap positif Natasha ketika menghadapi ujian sebegini harus diberi pujian. Semoga Natasha menemui erti cinta dan kebahagiaan sama ada solo atau pun nanti bertemu seorang lelaki. - CARI 


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 264
Komen

Previous : Imej Naqiu Boboy Sekarang Sama Macam Iqram Dinzly, Betul Ke?

Next       : Belum Puas Dengan Karier, Mimi Lana Tak Pernah Terlintas Nak Tumpang Nama Syafiq Kyle

Komen Terbaru

Quote bluebutter 19-10-2019 02:42 PM
hyie replied at 19-10-2019 02:09 PM
"a person who engages in group sex or the swapping of sexual partners."



Laaa ya ke.

Igtkan swinger tu tukar laki satu demi satu mean kawin ramai.

Lain-lain Komen

Quote Mfzg89 8-10-2019 12:27 PM
lawo2 pn kena tinggal..
Quote innocent_me 8-10-2019 12:30 PM
jauh benor berubah imejnya.
Takpe lah nk buat mcm mn..meols pun bukan setazah.
All the best for your life lah. Jangan fokus nk berlaki lagi, tak sesuai hidup berkelamin gamaknya.
Quote MissVixen 8-10-2019 12:35 PM
Anak dah ada. Duit dah ada. Beli dild je lah. Tak payah kawin2 lagi. Kalau nak pun, cari jenis lembam, innocent, lurus pembaris.
Quote Incanto 8-10-2019 12:39 PM
Mfzg89 replied at 8-10-2019 12:27 PM
lawo2 pn kena tinggal..

aku rasa dia yg tinggalkan laki/ minta cerai
sebab lawa lah....ada saja yg beratur nak masuk meminang






Quote kiyudi 8-10-2019 12:42 PM
aduh lah.....ni nk ckp jodoh di tgn Dia..

no komen......all de best to u sis..

Quote kakiporet 8-10-2019 12:47 PM
wow..bcerai lagi...hurm..
Quote chicozinn 8-10-2019 12:51 PM
yg anak2 tu sape apak dia?better balik ke ex shuben aka apak budak2 tu la balik..ni bebetul murah jodoh
Quote aemon 8-10-2019 12:55 PM
Dah nampak rambut sikit dah tu...
Quote monalisa7 8-10-2019 12:59 PM
Mudah kawin.. mudah cerai
Quote tuberoses 8-10-2019 01:02 PM
laki yg keempat da   ni musti idola kak nab
Quote ItisDD 8-10-2019 01:03 PM
Lps ni fokus jaga anak2 jelah
Quote haryatie 8-10-2019 01:07 PM
org cntik senang jerk dpt jodoh
selagi x jumpa mr right ..bleh mencuba nasib lg
Quote minguk 8-10-2019 01:19 PM
sembang kuat-kuat siapa nak pecaya acik? simpan saja kisah untuk diri sendiri.
Quote umbut 8-10-2019 01:19 PM
Anak brp.. Semua pompuan ke.. Tak payah kahwin lah.. Anak pompuan tu jaga baik baik.. Ada pak tiri pun bahaya.. Hidup solo lagi best.. X pening.. Beli je yg bergetar tu
Quote mixed 8-10-2019 01:20 PM
cerai lg

anak2 semua ppuan plk tu
fikir2 kan lah
Quote URUHA 8-10-2019 01:25 PM
Kesian yach anak2 semua perempuan. Harap2 still baik la dgn ex husbands. Nnt anak2 da besar & nak kahwin kena ada wali.
Quote delsmomm 8-10-2019 01:26 PM
haritu bkn ke dia yang berniqab tutup habis idung2 mulut semua tu..

yg ni mcm lain beno imej nye..
Quote ratuiphone 8-10-2019 01:33 PM
ape masalah dia ...
Quote TerataiMelur02 8-10-2019 01:34 PM
Xpala.. Selagi x caras laki orang ikut suka la..
Untung2 lepas ni dapat tangkap VVVIP ke.. Kerabat ke.. Good luck ya

Lihat semua komen(264)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.139291s Gzip On
To Top