Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Betina Suka Curi Laki Orang Tak Akan Hidup Senang!"- Chef Wan Perli Siapa?

9-10-2019 02:54 PM|Oleh: Saiful| Komen: 31

Foto: IG

Bila jengah ke Instagram Chef Wan, ada sahaja gelagat ibunya yang lebih senang dipanggil sebagai Cik Ani.

Chef Wan atau nama sebenarnya Datuk Redzuawan Ismail selalu sahaja berkongsi tentang kisah hidup, anak-anak termasuklah cara dia menjaga ibunya.

Baru-baru ini, Chef Wan ada memuat naik video sedang menonton filem Madu Tiga bersama ibunya.



"Morning entertaining my mother after breakfast before her morning exercise. She loved this movie Madu Tiga. Siapa la yang tak suka melihat movie ini jika kita sendiri pernah melalui ini semua sendiri mau pun anak-anak sendiri," tulisnya sebagai kapsyen.

Tambah chef terkenal ini lagi, dia tak akan lupa ayat P. Ramlee dalam filem tersebut iaitu, "Perempuan Sial yang tak sedar kan diri curi laki orang. Dah la kawin lagi yang tak pulang ke rumah berhari hari apa pasal?"

"Itulah betina-betina yang suka curi laki orang dan musnah kan rumah tangga orang lain kerana gilakan harta dan darjat jangan ingat boleh selalu hidup senang!"



Wah, memang padu ayatnya. Macam perli seseorang. Siapa agaknya tu ya?

Apapun, kita memang dah biasa dengar Chef Wan mengamuk dan selalu meluahkan perasaanya di media sosial.

Cuma kali ini tak sebut dengan jelas siapakah individu yang dimaksudkannya. Cuba teka? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 31
Komen

Previous : Haneesya Hani Buat Hal Lagi! Kali Ini Photoshoot Berhijab Tapi Macam Tak Berpakaian

Next       : Patah Tulang Rusuk, Sazzy Falak Risau Suami Teruk Kemalangan

Komen Terbaru

Quote CatMiow 13-10-2019 06:15 PM
Caption ig, boleh tahan,  pedas gila....

Lain-lain Komen

Quote Boomibulat 9-10-2019 03:18 PM
Sudah terang lg bersuluh pelita ayam..
Quote mieymiey 9-10-2019 03:19 PM
Maka beramai-ramai la pelakor yang akan sentap.
Quote URUHA 9-10-2019 03:24 PM
Orang tua pedo bernafsu kt cucu sendiri pun x kan hidup senang gk. Jijik yach bila dpt tau perangai syaitonnirrojim heshe ni
Quote beta_carotene 9-10-2019 03:39 PM
Bapak heols dulu kahwin 2 kot
Sbb xkena la dgn konsep pompuan caras laki berharta Kalau nk kaitkan dgn kes ex menantu heols tu
Menantu heols kan sangkak sengkek katanyerr
Quote helicornia 9-10-2019 03:43 PM
rasanya dia cerita pengalaman mak dia ni hidup bermadu.bapak dia kan kawin lain
Quote nanies 9-10-2019 04:42 PM
haku rasa dia ckp pasal bapak dia ni. pastu kan dia tulis dua2 da pi batu dua, tinggal la janda tua. mak ani dia lettew.
Quote nanies 9-10-2019 04:45 PM
haku rasa dia ckp pasal bapak dia ni. pastu kan dia tulis dua2 da pi batu dua, tinggal la janda tua. mak ani dia lettew.
Quote Buritan 9-10-2019 04:48 PM
URUHA replied at 9-10-2019 03:24 PM
Orang tua pedo bernafsu kt cucu sendiri pun x kan hidup senang gk. Jijik yach bila dpt tau perangai  ...

Aku raselaa dia sayang cucu dia.. wpun prangai dia hauk sekalipun kasih sayang pd cucu lain.. my two cents la.... aku tengok sedara aku memondan pas tu amik anak angkat.. dia sayang budak tu.. tak buat yg bkn bkn pun..
Quote faint_heart 9-10-2019 04:48 PM
URUHA replied at 9-10-2019 03:24 PM
Orang tua pedo bernafsu kt cucu sendiri pun x kan hidup senang gk. Jijik yach bila dpt tau perangai  ...

Chu olls dah ready ngn knee pad ke ni .. buat fitnah brapa ribu org boleh baca
Quote blackpaper 9-10-2019 04:51 PM
dia ni dah tua tpi mulut hasab tak abis2...
Quote EvieWanKenobi 9-10-2019 05:12 PM
Tok Ti sentap tak?
Quote addved 9-10-2019 05:12 PM
Sapa makan cili dia la terasa pedasnye {:yameteh
Quote cupu 9-10-2019 05:17 PM
Nilai la sendiri perangai chep ni..mengata bapak sendiri terang2...klu ye pun org tu dh arwah..anak yg baik dia doakan pak dia.
Quote LadyCarefree 9-10-2019 05:30 PM
URUHA: Orang tua pedo bernafsu kt cucu sendiri pun x kan hidup senang gk. Jijik yach bila dpt tau perangai syaitonnirrojim heshe ni


Sedapnya ko tuduh dia sampai camtu
Quote LadyCarefree 9-10-2019 05:31 PM
Buritan: Aku raselaa dia sayang cucu dia.. wpun prangai dia hauk sekalipun kasih sayang pd cucu lain.. my two cents la.... aku tengok sedara aku memondan pas t ...



Yesszaaaaa iols setuju
Quote TravellingBear 9-10-2019 05:38 PM
Wow muka heshe. Ada iras2 pak sedara sayid sadiq entah siapa up gambo suatu ketika dulu
Quote Themilo 9-10-2019 08:44 PM
Meols speku, anak ikan heshe kena caras dengan orang lain. Mampu?
Quote clarizsa 9-10-2019 09:00 PM
Teka teki apa nyaaa
Perli sapa lagi
Stepmonster la yg kena perli tu
Ceponen cilaka ni mmg suka perli2
Tak boleh maki direct so dia akan buat cmni
Selalu je cmni

Meluat tapi i baca gak
Haha
Quote clarizsa 9-10-2019 09:03 PM
URUHA replied at 9-10-2019 03:24 PM
Orang tua pedo bernafsu kt cucu sendiri pun x kan hidup senang gk. Jijik yach bila dpt tau perangai  ...

Uish yg ni tak betul kot

Wpun gay ke lesbian ke tak semestinya pedo

Pedo tu sifat lain
Paling celaka ialah pedo

Lihat semua komen(31)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.111678s Gzip On
To Top