Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Jangan Cari Pasal.. Ida Tengah Sarat"- Bonda Rozita Beri 'Hint' Perkahwinan Datuk Aliff Bermasalah?

10-10-2019 11:51 AM|Myeonir| Komen: 65

Kalau sebelum ini sering kita mendapat berita mengenai Datuk Aliff Syukri dan isterinya Datin Seri Shahida Abdul Rashid hampir setiap minggu, tapi kini pasangan mereka agak kabur daripada pandangan umum.

Kalau ada yang ikuti perkembangan mereka sekeluarga di laman Instagram, anda mesti perasan yang mereka kini kerap memuat naik entri dengan kapsyen yang sendu dan sedih sahaja. Sepertinya rumah tangga mereka sedang dirundung masalah, dahlah Datin Shahida sedang sarat mengandung.


Kredit foto: Instagram
Ingatkan perasaan sahaja tapi entri terbaru yang dimuat naik oleh ibu Datuk Aliff sendiri iaitu Bonda Rozita seakan-akan memberi gambaran bahawa perkahwinan anak lelakinya itu sememangnya sedang bergolak.

Kredit foto: Instagram
Menerusi entri itu, Bonda Rozita menceritakan bahawa anak lelakinya ada mengajak Datin Shahida untuk turut serta dalam penggambaran video untuk 'Oh Abang Kosmetik' di Youtube tapi ditolak oleh wanita itu. Datuk Aliff kemudiannya telah memarahi isterinya kerana banyak 'ragam'.

Kebanyakan netizen yang membaca luahan hati ibu kepada Datuk Aliff itu rata-ratanya memuji sikapnya yang lemah lembut dalam menegur anak. Mereka juga mendoakan agar mereka sekeluarga terlepas daripada sebarang masalah dan kekal bahagia pada masa akan datang.

Biasalah perkahwinan kalau anda naik dan turun. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
3
Terkejut
2
Sedih
4
Lawak
1
Bosan
3
Komen: 65
Komen

Previous : Tularkan Gambar Haneesya Hanie, Syada Amzah Dituduh Cuba Raih Populariti

Next       : "Tahulah Kawan Baik, Tapi Takkan Pakai Jeans Kat Pejabat Menteri?" Ikmal Amry Ditegur

Komen Terbaru

Quote disketkosong 21-10-2019 08:23 AM
bini dia mengandung lagi?mcm baru je aku rasa dia beranak hr tu

Lain-lain Komen

Quote msdummy.2018 10-10-2019 11:54 AM
apa kata TT update jer kat benang bawah ni

https://mforum1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1174720&extra=page%3D1

tau dah TT xsearch thread sblum buka benang...meh aku senangkan kerja korang...kami sma dh follow benang atas tuh
Quote mizruncing 10-10-2019 12:20 PM
mls dh nk percaya sbb 1 family jenis propa. toklip ni klu ckp ape bkn dia layan pn. ntah ape2 ntah pnya org kaya
Quote shernazz 10-10-2019 12:37 PM
Dah mcm adek beradrk laki bini ni.
Masuk klinik plastik yang sama ke
Quote minguk 10-10-2019 01:04 PM
marketing ke?            
Quote fushimi 10-10-2019 02:21 PM
aku menyampah meluat skala infiniti ngan  family

Quote NazRysha 10-10-2019 02:34 PM
bagusla kalau bercerai aku suka jer
dua2 ekor sakai
Quote NazRysha 10-10-2019 02:34 PM
skang kaya
mana tahu tuahn ambik semua yang dia beri
dek perangaio ko mcm apa tuh
jatuh terduduk miskin padan muka
plastikkk
Quote Mleeen82 10-10-2019 02:37 PM
...Doa yang baik2 je la...
Quote chinta89 10-10-2019 02:56 PM
thread mcm dh ade kan
Quote CiliPadiSedap 10-10-2019 03:59 PM
Datin shahida please be strong and vokuru still support u
Quote mohdcrow 10-10-2019 04:00 PM
Pala hotak kau la...bonda konon
Quote kokocrunch 10-10-2019 04:07 PM
adat umah tangga..gaduh2 kemudian berbaik kembali...
bini pun tgh sarat tue
Quote lalalxlx 10-10-2019 04:10 PM
tak berkenan laki bini ni..
Quote sonatalady 10-10-2019 04:12 PM
Yang mak pn
X leh nasihat depan2 ke
Perlu ke ckp kat ig?
Tambah lg org buat spekulasi.
Quote RatuDunia94 10-10-2019 04:16 PM
Kesahhhh plak iols..
Quote Nham22 10-10-2019 04:19 PM
Muka toklip pon nampam. Kusut ja
Quote haryatie 10-10-2019 04:23 PM
nasihat kt IG
luahan hati je tu
Quote becir 10-10-2019 04:28 PM
Kesian anak pempuan Tu, kecik2 dipaksa bertudung dressup pprt.
Quote msdummy.2018 10-10-2019 05:10 PM

ada kak..tu ha....aku org pertama komen...xtau kenapa mode xnk katup...TT pun buat derk jer....bwh nie benang asal

https://mforum1.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1174720&extra=page%3D1

Lihat semua komen(65)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.121255s Gzip On
To Top