Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Lepas Bercerai, Semua Cawangan Fizomawar Kitchen Ditutup

11-10-2019 04:08 PM|Oleh: Saiful| Komen: 859

Foto: IG

Berita sedih untuk pelanggan Fizomawar Kitchen kerana ia bakal menamatkan operasi hujung bulan ini.

Keputusan tersebut dicapai selepas mereka berdua melakukan perbincangan dan penutupan restoran itu dilihat sebagai jalan terbaik selepas bercerai.



"Berat untuk saya umumkan keputusan ini. Selepas berfikir dan berbincang, kami bersetuju menamatkan operasi di cawangan Bangi, Selangor dan Kota Bharu," katanya menerusi video yang dimuat naik di YouTube.

Tambahnya, banyak kenangan dan usaha dilakukan termasuk wang ringgit, namun dia percaya Allah ada perancangan terbaik buat mereka.

Selepas ini, Fizo akan menumpukan perhatian kepada pengurusan acara dan media sosial.


Foto: IG

Manakala, Mawar pula akan meneruskan perniagaan tudung Fareeda.

Tak mengapalah, semoga kedua-duanya terus dilimpahi rezeki. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
324
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 859
Komen

Previous : Jangan Percaya Maaf Penagih Dadah - Ameng

Next       : Isteri Pertama, Kedua Amar Asyraf Tampil Jawab Isu Suami Cuba Pasang Nombor 3

Komen Terbaru

Quote mizkajura 14-11-2019 01:17 PM
Aku mmg sokong tutup semua. Duit anak Jgn lupa mintak walaupun kau mampu Jaga anak tu.

Lain-lain Komen

Quote Madel 11-10-2019 01:23 PM
Modal siapa keluar?
Renovation segala tu pakai modal siapa?
Kalau modal dari Mawar, tak ada maknya pun restoran tu as 'hadiah'
Quote JiEunTak 11-10-2019 01:28 PM
Bukan dia dok sebut FMK ke... and slalu up ramai je customer...kenapa dia nak tutup ek...? (aku malas tgk utube dia )
Quote Tweety_Senrose 11-10-2019 01:30 PM
tajuk tt mcm lega pulak dengan perkataan 'akhirnya'
Quote matchstick 11-10-2019 01:33 PM
takziah..ada buat jualan tutup kedai x nt
Quote fushimi 11-10-2019 01:34 PM
Good Job kak mawar

padam muka ko sskjp
Quote anony-mous 11-10-2019 01:35 PM
Mesti duit mawar kan? Kalau duit pizo xde maknanya nk tutup hadiah pizo ke mawar, tp duit mawar kan kan?
Quote MenteriWanita 11-10-2019 01:35 PM
Madel replied at 11-10-2019 01:23 PM
Modal siapa keluar?
Renovation segala tu pakai modal siapa?
Kalau modal dari Mawar, tak ada maknya ...

Dari Mawar ke Mawar jua pergi nya
Quote rosewhite 11-10-2019 01:37 PM
ye ke makanan favourite mawar, bukan ada thread lepas kata mawar kaki nasi kandar ke? FMK ni rasanya menu ala thai
Quote minguk 11-10-2019 01:38 PM
tak pernah nak rasa untuk mencuba makan sebab reviu kawan2 i cakap lembab dan tak sedap.

apapun tabah ya..
Quote MissQwerty 11-10-2019 01:39 PM
Bila mawar mula bertindak.
kuasa wanita  
Quote MissCarcosa9753 11-10-2019 01:44 PM
Power betul mawar
Bagus
Kalau duit dia sorang takyah la tutup main tain jelah
Mesti banyak duit mawar ni
Quote ALDRIN 11-10-2019 01:53 PM
Tutup ke atau Mawar bukak restoren yg baru? Cuma tukar nama jer...
Quote shernazz 11-10-2019 02:03 PM
Hadiah dari dia..utk mawar dan mak dia
Mak dia tu mak mawar ke mak fizo?
Quote asfaz 11-10-2019 02:05 PM
Ye la tu hadiah untuk Mawar daripada kau,Fizo ooii.. Macam la orang tak ingat kau tu pernah bangkrap. Poyo je
Quote BlackOpium 11-10-2019 02:05 PM
Anyone yang pernah makan dekat restoran dia? Sedap ke makanan dekat situ?
Quote Orix 11-10-2019 02:06 PM
burger dia ada lagi ke
Quote hasniey 11-10-2019 02:06 PM
Bagusla..bukan ke prnah viral isu serve lembab tp mknn xsetaraf dgn harga?
Kalau kedai mcmni mmg layak tutup
Quote Miawlover 11-10-2019 02:07 PM
Agk dah..Nmpk sgt mmg mawar yg bnyk keluarkan $$$$$.  Rasakan tamparan wanita.
Quote JiEunTak 11-10-2019 02:15 PM
awat laa x cari jaa duit bagi bayaq balik modai kat mawar... tukaq laa nama baru... rebrand ka apa.... sayang bisnes dah dok ada nak pi tutup.... melainkan segala mak nenek bangunan apa suma mmg mawar yg labur duit...


....lagi depa dok amik dia nih jadi speaker program keusahawanan.

Lihat semua komen(859)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.151853s Gzip On
To Top