Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Intan Najuwa Dah Macam Patung, Nak Angkat Nak Raba Semua Boleh"

14-10-2019 10:59 AM|Oleh: Saiful| Komen: 79

Nama Intan Najuwa naik lagi! Sebelum ini, ramai mengutuk bila dia bertunang dengan lelaki yang jauh lebih tua. Gila pangkat dan harta katanya! 



Tak cukup dengan itu, pelakon ini dihentam lagi bila bermesra, siap main dukung-dukung lagi dengan Idris Khan.




Terbaru, Intan menjadi bahan bualan sebab berpeluk dengan Zul Ariffin atas kapal.


Foto: IG

Difahamkanm gambar tersebut dimuat naik untuk mempromosikan drama berjudul Seteah Ku Dimiliki yang ditayangkan di TV3.

Ramai tak puas hati dengan Intan yang seolah-olah 'murah'. Senang disentuh oleh mana-mana lelaki.



"Kesian dengan bakal suami, dapat saki baki je." 

"Dia ni dah macam patung, nak angkat nak raba semua boleh," antara komen yang ditinggalkan.



Bagaimanapun, Intan dilihat tidak mengambil endah dengan kritikan dan langsung tidak membalas sebarang komen.

Mungkin ini adalah salah satu cara untuk menarik perhatian penonton untuk menonton drama.



Buat penat sahaja 'melalak', Intan sikit pun tak ambil peduli. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
5
Bosan
4
Komen: 79
Komen

Previous : Jangan Percaya Maaf Penagih Dadah - Ameng

Next       : "Takkan Berlakon Dengan Erra Pun Jadi Isu?" - Shahir

Komen Terbaru

Quote zarul427 18-10-2019 11:29 AM


normal la tuuu
cari cikki lain jee
berlambakk

Lain-lain Komen

Quote manehnya 14-10-2019 11:07 AM
btunang ngan rich man, tp murahnye dia
Quote MelahJanda 14-10-2019 11:13 AM
lantak dia lah
Quote Meiizu 14-10-2019 11:13 AM
gmbr 1st tu ... i nak pegi beli kasut design camtulah, berkenan
Quote krustykrab 14-10-2019 11:15 AM
Korg tak perasan ke artis semua nya sama kan..."saya ikut kehendak skrip"...
Boleh dikatakn semua retis selamba badak je pegang raba sentuh ...
Quote Kurex 14-10-2019 11:16 AM
Haippppp!!! Zul ripin!!! Jangan macam2!!!!!
Quote cikja 14-10-2019 11:17 AM
Pelakon lelaki xde feel klu ngn pelakon kanak2 ni..kerangka je yg ada...
Quote cmf_shya 14-10-2019 11:27 AM
Belakon ngn bamjul kot..biasa la tue..bamjul suka buat cm bini sndr..ikut suka nk pluk..raba..kna plak heroin ikut kehendak skrip
Quote shark_eow7 14-10-2019 11:38 AM
ikut skip, cari rezeki kan katanyaa... tak kesah la apa cara pon.
Quote lynakajang 14-10-2019 11:39 AM
Utk tunang yg ada duit, dia kasi murah la. Cuba kalau tunang tu takdak duit, nak pegang tangan pun dia berkeras tak nak konon "saya ada maruah"
Quote fushimi 14-10-2019 11:43 AM
apa nak kisah
ada nafsu ke jantan bila sentuh sheol
Quote makton 14-10-2019 11:45 AM
pelik la muka sheols
Quote Ritacomels 14-10-2019 11:46 AM
Pic dgn deris khan tu lagi la daring, ..siap kena angkat2,cempung2..
Quote epuepy 14-10-2019 12:02 PM
lynakajang: Utk tunang yg ada duit, dia kasi murah la. Cuba kalau tunang tu takdak duit, nak pegang tangan pun dia berkeras tak nak konon "saya ada maruah" ...


Hahhahahah. Ni btl! Kalo jantan xde duit, dan dan kata sy ada maruah ok. Puii sgt {:sing
Quote mizruncing 14-10-2019 12:10 PM
dia ni lawa. tp citer ape yg dia berlakon dgn fasha sandha tu. npk nau kurus keding mcm tak ckup makan
Quote AbukRokok 14-10-2019 12:11 PM
Ritacomels replied at 14-10-2019 11:46 AM
Pic dgn deris khan tu lagi la daring, ..siap kena angkat2,cempung2..

peh cempung2

Quote chandrahusin 14-10-2019 12:14 PM
netizen apa pun tak bleh
klu tak nak ada pegang2
tengok la hal ehwal islam
halaqah tanya lah ustaz
Quote Sazida 14-10-2019 12:40 PM
Serius la julporn nk berlakon dgn dia ni? Come on lah.,,
Quote rosevelvet 14-10-2019 12:42 PM
Maigadddd... X sgup nk tgk dia ni blakon! Tv3,tlglah kesian kt kami ni
Quote Kebabomb 14-10-2019 12:44 PM
Alahai... yang menyibuk menghina tu bermaruah lah sangat.... **muntah**

Lihat semua komen(79)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.125509s Gzip On
To Top