Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

"Jangan Buat, Tulang Bayi Belum Kuat" - Dr Sheikh Muszaphar Bagi Nasihat, Hairul Azreen Padam Komen?

14-10-2019 12:45 PM|Oleh: Saiful| Komen: 566

Hairul Azreen memang terkenal dengan aksi-aksi lasak, tak kisahlah dalam filem atau di luar.

Sampai ke anak-anak pun dia buat aksi macam-macam. Sebelum ini dengan Yusuf Iskandar, kali ini dengan Alisa Aisyah yang baru berusia empat bulan.



Video yang dimuat naik di Instagram baru-baru ini memaparkan aksi Alisa berdiri di atas tapak tangan Hairul.

Ramai yang kagum dengan kebolehan Alisa berdiri tegak dan memuji-muji kekuatan kaki bayi tersebut.

Bagaimanapun, ada satu komen daripada Dr Sheikh Muszaphar yang menarik perhatian ramai.


Foto: Twitter

Katanya, aksi tersebut adalah terlalu awal untuk kanak-kanak berusia seawal empat bulan. Otot dan tulang mereka belum kuat lagi.

Paparan skrin komen tersebut telah dimuat naik oleh pengguna di Twitter.


Foto: IG

Bagaimanapun, bila menjengah di Instagram, komen yang dinyatakan tidak wujud. Mungkin telah dipadam oleh Hairul sendiri?

Ada yang kata Hairul memang suka buat aksi begini untuk raih 'likes'. 


Foto: Twitter

Apapun, mungkin Dr Sheikh Muszaphar berniat baik dalam memberikan peringatan dan nasihat.

Hanis Zalikha bolehlah beri nasihat sikit pada suami yang mungkin kadang-kadang lupa atau lalai ya. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
3
Lawak
4
Bosan
3
Komen: 566
Komen

Previous : Jangan Percaya Maaf Penagih Dadah - Ameng

Next       : "Nasi Lemak Sedia Dihidang"- Zizi Kirana Duduk Atas Meja, Tayang Lurah Dada

Komen Terbaru

Quote meah_kelabu 29-10-2019 08:43 AM
Cekgushilla replied at 27-10-2019 12:21 PM
Kekrul paskal tak masuk ironman kerrrrrrr

acah je kekrul paskal tuuu
dia masuk ironman relay je la mampuu

Lain-lain Komen

Quote beta_carotene 14-10-2019 12:47 PM
Aaagitcheww takleh terima komen
Quote lotionmilo 14-10-2019 12:50 PM
Sanggup delete komen daripada delete gambar
Quote JiEunTak 14-10-2019 12:52 PM
Dia memang suka wat cam ni kat anak dia...sorang lagi kawan dia si mat redha ka apa nama tah.... haiyoooo sgt2 bahaya laa... anything can happen within seconds...
Quote kembangbunga 14-10-2019 12:53 PM
yg komen tu Dr.. tp si hairul ni rasa heols lebih bijak dari Dr Sheikh Muszaphar..
Quote espri6006 14-10-2019 12:53 PM
jenis bodoh tak boleh di ajar dan cerdik takleh nak tumpang kaedahnya.
Quote white01whale 14-10-2019 12:55 PM
Alhamdulillah ada cerdik pandai berani menegur dengan penuh adab...
Quote Kurex 14-10-2019 12:57 PM
Bila la dapat ditimang kekrul...
Quote Xim 14-10-2019 12:59 PM
Kaya pun x gune
Quote Awanku 14-10-2019 12:59 PM
Hairul ni mmg poyo banyak... tkut jd ape2 je kat anak2...
Quote thetimes 14-10-2019 01:01 PM
Bila orang tegur untuk kebaikan tu ambik la.
Ni tak dipadam nya komen Dr tu.
Mesti ayang u yang suruh kan.hehe
Quote Jennyrol 14-10-2019 01:02 PM
Die paham ke idak doc tu komen
Quote lynakajang 14-10-2019 01:08 PM
Bila mak bapak anggap anak2 sebagai trofi dan bukan sebagai amanah
Quote Boomibulat 14-10-2019 01:08 PM
Semoga hairul x mnta dr bersumpah kata perbuatan tu bahaya..
Quote umbut 14-10-2019 01:10 PM
Laki kesayangan kek nis.. Kaki baby lum kuat.. Beban soh diri.. Eeeee...
Quote Nurul8001 14-10-2019 01:11 PM
Kalo Dr SMS komen guna bahasa melayu, mungkin dia faham kot. tapi kalo tak faham, mengapa dipadam
Quote nellyberry 14-10-2019 01:11 PM
Hairul tak paham kot apa yg Dr Angkasawan tu tulis, tu yg dia delete.
Quote epal21 14-10-2019 01:11 PM
Org tua pun selalu pesan jgn bagi baby berdiri awal2. HA nie sejenis attention seeker. Ntah apa faedahnya bg baby diri atas palm gitu pun tak tahu. Trying so hard to look rare.
Quote matjerk 14-10-2019 01:11 PM
Ehhh bukan ke pasangan ni parents contoh utk bbnu.....  The best parenting ever from them....  Mana mungkin apa yg dia buat itu merbahaya...  Dr.  ni salah ni.....  
Quote kibodwatriuh 14-10-2019 01:12 PM
Keknis pun sama, dia yang amibe video sambil gelak-gelak. Dah berapa kali nak amok video aksi stunt gini. Loklak sefamily.

Lihat semua komen(566)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.382024s Gzip On
To Top