Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Selamba Cium-cium Pipi Hafez, Uqasha Dituduh Nak Rampas Suami Nelydia!

16-10-2019 12:12 PM|Oleh: Saiful| Komen: 111

Nelydia dan Uqasha Senrose memang pasangan adik-beradik artis yang sentiasa mendapat perhatian.

Kalau nak diikutkan, Nelydia jarang ada kontroversi atau isu panas berbanding Uqasha.

Lebih-lebih lagi lepas dah berkahwin, memang Nelydia tenang-tenang sahaja di samping suami tercinta, Hafez Halimi.



Kalau tengok, hubungan antara ahli keluarga mereka memang akrab.

Satu video yang dimuat naik di Instagram baru-baru ini, menunjukkan Uqasha dan Nelydia berkumpul di rumah.



Dapat dilihat Uqasha buat perangai 'gila-gila' sambil mencium adik-beradiknya.

Tapi, apa yang tidak senang dilihat apabila dia pergi cium dan siap berlaga-laga pipi dengan Hafez.

'Acik bawang' kata, jangan melampau! Mula-mula cium pipi, nanti lama-lama rampas suami adik sendiri pula.


Foto: IG

Ada juga yang kata, Uqasha tidak menjaga batas pergaulan. Tidak perlu sampai nak cium-cium, jangan terikut-ikut budaya Barat sangat.

Mungkin itu cara Uqasha nak tunjuk kasih sayang pada adik iparnya.



Bersangka baik sahajalah, walaupun ramai yang kata Nelydia jeling dalam video tersebut, tapi mungkin dia dah faham sangat dengan perangai Uqasha. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
3
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 111
Komen

Previous : Peserta Dewi Remaja Dikurung 54 Hari, Elak Sejarah Hitam Berulang

Next       : Menyanyi Sama-sama, Ibu Nadzmi Adhwa Siap Riba Ardell Aryana Dalam Kereta

Komen Terbaru

Quote mawarmatahari 25-10-2019 10:16 AM
uqa check in ngan sape kelmarin

Lain-lain Komen

Quote hotmak 15-10-2019 12:45 PM
la apa nak heran, org biasa pun selamba jumpa laga pipi bukan jantina, nikan pulak artis
Quote blekkep 15-10-2019 12:46 PM
kolotnye netizen...uqasha kot...waduyuespek??
Quote Minyakyuyi 15-10-2019 12:47 PM
hotmak replied at 15-10-2019 12:45 PM
la apa nak heran, org biasa pun selamba jumpa laga pipi bukan jantina, nikan pulak artis

Khens...jgn adik nely berkucil ati
Quote epullipan 15-10-2019 12:47 PM
kikiki jangan sampai tersalah bilik sudah sebab muka si nely ngn uqasha ni lebuh kurang jek pon
Quote krustykrab 15-10-2019 12:47 PM
Uqasha ni bagus ikut adat melayu...cium tangan pipi kirikanan 3 kali lol

Btw mmg stail diorg ke kna pelyk cium tak kira jantina tu even ipar pun...syok laki nely dpt peluk cium uqasha
Quote lasagna 15-10-2019 12:54 PM
nak tunjuk lah dia kakak yg penyayang, tp tu lahh terlupa batas2 pulak..
lenkali xyh lah upload kat mana2, kan dah mengundang huhuhu..
Quote mamamia98 15-10-2019 01:00 PM
Untung laki nelly nie..
Quote imanda 15-10-2019 01:07 PM
awat muka nelly semacam jek bila pandang kamera, riso kantoi kot sb fml mmber mesra alam gitu.
Quote fushimi 15-10-2019 01:08 PM
huntunglah laki nelly

Quote ratuiphone 15-10-2019 01:10 PM
ok la..adik izinkan...kalau x mane mau nyee
Quote sejuk 15-10-2019 01:16 PM
Memang dah biasa macam tu kott. Family culture depa lagu tuu
Quote misssakura 15-10-2019 01:17 PM
untung jadi laki nelly...
Quote Lavender_Violet 15-10-2019 01:23 PM
Aku sampai skrg tak boleh beza Nelly dgn Uqasha ni kalau theyols berlakon
Quote jijilaaa 15-10-2019 01:27 PM
huntunglah dapat rasa pipi ungkasha tuuu
Quote da_vinci 15-10-2019 01:28 PM
retis nih kehidupan sosialnya mmg gitu....nampak si octopus kat belakang tu
Quote kiah_mai_pulak 15-10-2019 01:33 PM
untunglah laki nely, dpt merasa 2-2
Quote susukambingbest 15-10-2019 01:43 PM
Adik bradik pompuan ira pun cium laga pipi si pak hazad. Penah trtgok video salam raya dorng. Kngkonon mesra sgt la tu.
Quote RatuDunia94 15-10-2019 01:43 PM
1 rumah penuh dgn retis ek.. x rasa insecure ke pd yg sendu..
Quote susukambingbest 15-10-2019 01:48 PM
Adik dia yg dw rmaja tu muka cam mnyampah jer tgok ungka neli nk marah pun kkak sndiri. Nmpk muka neli pun smacam jer, suami kot

Lihat semua komen(111)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.684546s Gzip On
To Top