Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

'Kami Berbeza' - Chacha Maembong Tak Kecil Hati Karier Emma Lebih Menyerlah

26-10-2019 08:37 AM|Oleh: Myeonir| Komen: 42

Umum mengetahui bahawa ahli keluarga Maembong merupakan keluarga yang berbakat dalam bidang seni. Paling menyerlah antara mereka semestinya Emma dan Chacha Maembong. 

Walaupun adik-beradik, kebanyakan netizen sering membandingkan bakat lakonan mereka.

Yalah, kalau nak diikutkan, rasanya Emma lebih menjadi pilihan pengarah dan produser drama berbanding Chacha.

"Saya tak kisah pun jika orang nak bandingkan saya dengan Emma. Alhamdulillah netizen dah semakin bijak dan mereka tahu lakonan saya dengan Emma sangat berbeza.

"Mereka tahu Emma sesuai dengan watak yang bagaimana dan mereka juga tahu saya ada kekuatan lain dalam membawa satu-satu watak itu.

"Mereka tidak lagi membanding-bandingkan antara saya dengan Emma seperti duulu mungkin juga kerana lakonan saya kini semakin matang," katanya kepada mStar Online.


Kredit foto: IG

Chacha turut menjelaskan bahawa mereka adik-beradik saling memberi sokongan dan sering berbincang bersama dalam memperbaiki mutu lakonan masing-masing.

"Lagipun saya dengan Emma selalu membantu satu sama lain. Contohnya, kadang-kadang saya akan dapat watak yang memang 'makanan' Emma, saya akan call untuk minta nasihat.

"Sejujurnya, kami selau Facetime dan dia akan tanya sekiranya saya dalam keadaan baik, bagaimana dengan lokasi penggambaran saya," ujarnya.

baguslah saling menyokong, adik-beradik kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
1
0
0
Komen: 42
Komen

Previous : Ezzaty Abdullah Tak Kisah Digelar Artis Sendu

Next       : Tayang Otot Di Instagram, Afieq Shazwan Dikecam Guna Steroid?

Komen Terbaru

Quote tupaiterbang 31-10-2019 07:18 PM
Si cacar ni kalau bukak mulut terus turn off...so annoying sora dia

Lain-lain Komen

Quote PrincesCity 26-10-2019 09:37 AM
iolls dah bagitau jiran iolls berita ni.katanya akan siasat
Quote Kurex 26-10-2019 09:42 AM
Wowww sesungguhnya ni adalah masalah malaysia
Quote Orkidgold 26-10-2019 09:44 AM
Okay...faham dah...
Quote September14 26-10-2019 09:48 AM
X lawa la diorgni
Quote kibodwatriuh 26-10-2019 09:53 AM
dua-dua takdak bakat. haukkk
Quote pngky 26-10-2019 09:54 AM
dua-dua lakonan hauk
Quote izat123 26-10-2019 10:27 AM
Keluarga maembong ni paling berbakat sebenarnya Bakri je.
Quote sok_suci 26-10-2019 10:30 AM
Geng bas sekolah.
Quote Carcosa 26-10-2019 10:50 AM
Tak minat dua2. Dua2 berlakon menjerit2 mcm kena jimak. Geli aku. Tah hapa bijik butir dia ckp, aku taktau
Quote shernazz 26-10-2019 11:40 AM
Iols slalu bukak tv pepagi sebab dok melayan anak pegi skola bagai..
Ada cite dari marikh ke apa
Ada fatah amin n chacha neh
Adoi la...iols pon x paham.cite apa..
Hahaha
Quote RatuDunia94 26-10-2019 11:41 AM
Artikel mcm ni dulu selalu keluar kat majalah mangga.. tajuknya "A tidak cemburu dengan kejayaan B".
Sambil gambar 2-3 keping pose pakai tube meniarap atas sofa..
Quote kiyudi 26-10-2019 11:46 AM
PrincesCity replied at 26-10-2019 09:37 AM
iolls dah bagitau jiran iolls berita ni.katanya akan siasat

haha ngek je pasal jiran ni...

gelak2 aku baca kt fb

Quote royaldanish 26-10-2019 11:48 AM
Quote fliphair8 26-10-2019 12:29 PM
PrincesCity replied at 26-10-2019 09:37 AM
iolls dah bagitau jiran iolls berita ni.katanya akan siasat

Hakak sakit perut dek gelak.....ilang akak punya nervous pasal keje pagi ni...makasihlaaaaa
Quote PrincesCity 26-10-2019 12:52 PM
kiyudi replied at 26-10-2019 11:46 AM
haha ngek je pasal jiran ni...

gelak2 aku baca kt fb

iolls sgt terkesan dgn isu ini ...jiran iolls mesti kena tahu perkara ini..
Quote PrincesCity 26-10-2019 12:54 PM
fliphair8 replied at 26-10-2019 12:29 PM
Hakak sakit perut dek gelak.....ilang akak punya nervous pasal keje pagi ni...makasihlaaaaa

hahahaha jgn lupa bgtahu jiran kak skali tau...nt dorang kecik hati
Quote YomiuriLandMae 26-10-2019 12:56 PM
hmm menguap sgt tajuk benangnya..
Quote miznora 26-10-2019 01:18 PM
Yelaaa caca. Wlpn brapa drama je ko belakon
Quote buapakperut 26-10-2019 01:53 PM
bezanya sorang kurus sorang gemuk jah dimata iols

Lihat semua komen(42)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top