Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon

Energi Negatif Tak Terkawal - Remy Ishak Cuti Panjang

29-10-2019 10:18 AM|natrahn| Komen: 43

Susulan beberapa status menggambarkan dirinya menjadi mangsa sihir, Remy memaklumkan dia kini sedang mendapatkan rawatan perubatan Islam dan moden bagi memulihkan semula keadaan tubuhnya.

Kredit Foto - Remy sibuk dengan promosi produk Origina di samping proses pemulihan dirinya

"Energi negatif itu sangat lain, dia bawa saya ke arah luar kemampuan saya, dah cuba kawal tapi tak boleh. Cumanya sekarang ini, saya okay Alhamdulillah," kata Remy Ishak.

Remy yang turut mendapatkan rawatan moden memberitahu dia diminta doktor supaya tidak terlalu berfikir mengenai perkara itu kerana bimbang ia akan mendorong ke arah tindakan luar kawalan.

Kredit Foto - Instagram Remy

Sepanjang tempoh pemulihan, Remy akan mengambil cuti sehingga penghujung tahun ini untuk menenangkan fikiran dan meluangkan masa bersama keluarga tercinta seperti yang dilaporkan oleh portal mStar.

Tambah Remy, kesihatan dirinya lebih menjadi keutamaan berbanding tawaran-tawaran berlakon yang terpaksa ditolak sepanjang tempoh berehat.

"Saya ambil keputusan untuk berehat dulu dan habiskan masa di rumah bersama dengan keluarga. Sekarang ini pun sibuk dengan promosi produk Origina dan Insya-Allah selepas rehat ini saya akan teruskan dengan beberapa projek lakonan.

" Apa-apa pun saya nak ucapkan terima kasih kepada peminat yang mendoakan untuk saya," ujarnya memetik laporan dari mStar.

Semoga urusan Remy memulihkan diri dipermudahkan.- CARI 

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 43
Komen

Previous : Akhirnya Netizen Yang Hina Anak Rita Rudaini Muncul

Next       : Pencarian Berakhir, Jenazah Anak Fauziah Nawi Ditemui

Komen Terbaru

Quote nordin84 1-11-2019 08:29 PM
elok la heshe bercuti,rmi lagi bangla boleh audition tempat heshe

Lain-lain Komen

Quote hyie 29-10-2019 10:24 AM
origina tu memang heshe salah sorang foundernya ke? btw heshe memang tasty
Quote Kurex 29-10-2019 10:28 AM
Lengan ke apa tu.. Kekarnya...

Takpe, kurex boleh bagi bang remy sehak aura positif macam mana kurex mempositifkan zul ripin....
Quote AbukRokok 29-10-2019 11:30 AM
hyie replied at 29-10-2019 10:24 AM
origina tu memang heshe salah sorang foundernya ke? btw heshe memang tasty

tasty gaponye?
gambar ktas mcm achey bocey je


Quote reenz013 29-10-2019 11:34 AM
AbukRokok replied at 29-10-2019 11:30 AM
tasty gaponye?
gambar ktas mcm achey bocey je

yelah sama....hehehe
Quote fushimi 29-10-2019 11:45 AM
Kurex replied at 29-10-2019 10:28 AM
Lengan ke apa tu.. Kekarnya...

Takpe, kurex boleh bagi bang remy sehak aura positif macam mana ku ...

SEMOGA KUREX
Quote kiyudi 29-10-2019 12:09 PM
so..korg jgn kcau ye...wemy nk g cuti panjang ngan kiyu
Quote natrahn 29-10-2019 12:20 PM
Kurex replied at 29-10-2019 10:28 AM
Lengan ke apa tu.. Kekarnya...

Takpe, kurex boleh bagi bang remy sehak aura positif macam mana ku ...

@Kurex ko ni suka kan lengan kekar2 macam tu
Quote Kurex 29-10-2019 12:21 PM
natrahn replied at 29-10-2019 12:20 PM
@Kurex ko ni suka kan lengan kekar2 macam tu

Suka!!! Tapi rambut dia buat muka dia nampak macam achey
Quote Kurex 29-10-2019 12:23 PM
fushimi replied at 29-10-2019 11:45 AM
SEMOGA KUREX

Tak boleh semoga sngat.. Nanti tak tau nak buat posisi mana satu
Quote Ritacomels 29-10-2019 12:32 PM
AbukRokok replied at 29-10-2019 11:30 AM
tasty gaponye?
gambar ktas mcm achey bocey je

Hahaaaa adoii tegelak aku.. Haah la, sorry remy u x tasty langsung d mata i.. Sesuai jadi bapak ank 6 je
Quote azman124 29-10-2019 12:45 PM
remy stress dgn netizen
Quote Xim 29-10-2019 12:49 PM
Siot ah bace muke mcm achey . Hahahahahaha
Quote nuhanis 29-10-2019 01:16 PM
Hahaha...gigih aku scroll balik..haah laa mirip achey.
Quote de_ikea 29-10-2019 01:18 PM
Semoga lekas sihat abam wemy!
Quote skullcandy 29-10-2019 01:22 PM
macam mana agaknya energy negatif tu ye
Quote AbukRokok 29-10-2019 01:24 PM
Ritacomels replied at 29-10-2019 12:32 PM
Hahaaaa adoii tegelak aku.. Haah la, sorry remy u x tasty langsung d mata i.. Sesuai jadi bapak an ...

achey versi sado

Quote hyie 29-10-2019 02:59 PM
AbukRokok replied at 29-10-2019 11:30 AM
tasty gaponye?
gambar ktas mcm achey bocey je

meols kemurungan sangat2 dengan statement chuols
Quote supermum 29-10-2019 03:23 PM
Cita pontianak heols dah masuk netflix. Pantas sungguh.
Quote ciksom 29-10-2019 04:16 PM
tajuk bukan main.tak terkawal.

Lihat semua komen(43)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.153390s Gzip On
To Top