Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Lampin Kotor, Ibu Belasah Bayi 20 Bulan Sampai Mati

30-10-2019 12:13 PM Komen: 36
Malang nasib bayi lelaki berusia setahun lapan bulan yang maut di tangan ibu sendiri selepas 'mengotorkan' kain lampinnya.

Mirror melaporkan, Trinity Pittman, 23, ditahan pada Sabtu selepas disyaki melakukan pembunuhan dan kekejaman terhadap kanak-kanak.


Foto: FB/Mirror

Difahamkan, suspek membawa mangsa, Conner Perry, ke hospital pada Jumaat dan mendakwa bayi itu terjatuh dari trampolin.

Pasukan perubatan di Hospital Piedmont Newnan di georgia bagaimanapun berasa curiga dengan dakwaan wanita itu selepas melihat kesan kecederaan pada tubuh mangsa.


Foto: FB/Mirror

Hasil pemeriksaan awal, doktor mendapati mangsa mengalami pendarahan dalaman selain paru-parunya dipenuhi dengan cecair, lapor saluran berita 11 Alive.

Lebih malang, selain patah rahang, terdapat kesan luka dan lebam di wajahnya, malah beberapa giginya 'hilang' serta berlaku pendarahan di otaknya.

Conner kemudian dipindahkan ke Children's Healthcare di Atlanta sebelum disahkan meninggal dunia pada jam 11 malam hari sama.


Foto: FB/Mirror

Difahamkan, Trinity kemudian mengaku memukul anaknya beberapa kali keranan berang lampinnya kotor.

Dakwanya, dalam serangan itu bayi berkenaan terjatuh dan kepalanya terhantuk di atas lantai sebelum dia 'tertidur'.

Menurut laporan polis, selepas memukul anaknya, wanita itu pergi bekerja seperti biasa dan meninggalkan Conner dengan abangnya berusia 4 tahun d bawah jagaan teman lelakinya, Jeremy Davis, 24.


Conner Perry (kanan)
Foto: FB/Mirror

Tidak lama kemudian, Davis menghubungi suspek dan memaklumkan Conner terjaga dari tidur dan muntah-muntah serta mengalami kesukaran bernafas.

Sementara itu, Fox 5 Atlanta melaporkan hasil autopsi mendapati terdapat kesan luka lama pada tubuh mangsa.

Difahamkan, mahkamah menolak permohonan tertuduh untuk mendapatkan jaminan pada Ahad lalu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 36
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Pink_Purple 2-1-2020 06:09 PM
mental sakit jiwa, anak kecik lagi nak kena jaga..baby tua lagi membiwak..

Lain-lain Komen

Quote meteorspeed 30-10-2019 12:15 PM
Mak mental babi
Quote Perawankota 30-10-2019 12:51 PM
Apa punya mak la
Quote BicaraHatiku 30-10-2019 12:54 PM
meroyan ni....
Quote DayangKirana 30-10-2019 01:00 PM
dasatnye mommy...
rest well, my poor little angel..  
Quote duri_durians 30-10-2019 01:24 PM
i bet teman lelaki nya tak bekerja?

Quote Kurex 30-10-2019 01:26 PM
Apa punya manusia ni kan @renko .. Ni golongan apa ni? Jangan kata jual punggung pulak. Nanti kau dilabel bodoh sebab tanya lain jawab lain (walau tu hakikatnya)
Quote pysharil 30-10-2019 01:30 PM
muka lawa tp gila
Quote Psfzi 30-10-2019 01:37 PM
Gila. Xde hatindan perasaan ke??
Quote renko 30-10-2019 01:38 PM
Kurex replied at 30-10-2019 01:26 PM
Apa punya manusia ni kan @renko .. Ni golongan apa ni? Jangan kata jual punggung pulak. Nanti kau di ...

bukan main sentap golongan jubur barai ni

Quote multinicky 30-10-2019 01:40 PM
"many women do noble things, but we surpass them all"
Quote Kurex 30-10-2019 01:41 PM
renko replied at 30-10-2019 01:38 PM
bukan main sentap golongan jubur barai ni

Tak sentap la.. Cuma nak kau bagitau tu golongan apa, tu yg aku tag kau..
Quote renko 30-10-2019 01:43 PM
Kurex replied at 30-10-2019 01:41 PM
Tak sentap la.. Cuma nak kau bagitau tu golongan apa, tu yg aku tag kau..

so apa kaitan dengan kau
dia radak jubur kau sampai xboleh berak ke
Quote justchu 30-10-2019 01:45 PM
Gila punya manusia. Bf tu plak membiawak ke? Apsal la jantan2 sedonia sekufu membiawak beramai2?
Quote Kurex 30-10-2019 01:47 PM
renko replied at 30-10-2019 01:43 PM
so apa kaitan dengan kau
dia radak jubur kau sampai xboleh berak ke

Takde kaitan dgn aku, cuma nak tanya orang yg suka belasah anak sampai mati ni golongan fasik ke munafik. Yg lelaki rogol perempuan menumpang tu golongan apa pulak? Dia tak main belakang, tapi dia rogol orang.. Yg tu golongan apa..
Quote renko 30-10-2019 01:49 PM
Kurex replied at 30-10-2019 01:47 PM
Takde kaitan dgn aku, cuma nak tanya orang yg suka belasah anak sampai mati ni golongan fasik ke m ...

ye semua sama macam kau gak
golongan laknat dosa besar
Quote Kurex 30-10-2019 01:52 PM
renko replied at 30-10-2019 01:49 PM
ye semua sama macam kau gak
golongan laknat dosa besar

Wowwwww!! Kalau kau, kau rasa kau masuk syurga ke neraka?
Quote iloveselangor 30-10-2019 01:53 PM
renko replied at 30-10-2019 01:49 PM
ye semua sama macam kau gak
golongan laknat dosa besar

Tak payah nak hukum orang dari segi gender Dan seksualiti.

Be fair.

Ni bukan zaman Jahiliyah.
Quote renko 30-10-2019 01:59 PM
Kurex replied at 30-10-2019 01:52 PM
Wowwwww!! Kalau kau, kau rasa kau masuk syurga ke neraka?

bila gay nak sembang syurga neraka pulak
puihhh
Quote renko 30-10-2019 02:01 PM
iloveselangor replied at 30-10-2019 01:53 PM
Tak payah nak hukum orang dari segi gender Dan seksualiti.

Be fair.

so maki melayu je dibolehkan ye

Lihat semua komen(36)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.291000s Gzip On
To Top