Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

'Macam Bodoh Je Samakan Potongan Tenggiri Dengan Vagina, Hina Wanita' - ADUN Kota Anggerik

30-10-2019 04:44 PM Komen: 61
Tindakan pihak tidak bertanggungjawab mengaitkan potongan ikan dengan alat sulit wanita mendapat kecaman Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kota Anggerik.

Menerusi Twitternya, Najwan Halimi menyifatkan laman itu hari ini semakin dipenuhi dengan 'orang gila dan toksik'.

"Macam bodoh je ada yang tweet gambar daging ikan tenggiri dengan niat tersirat untuk menghina perempuan," tulisnya.


Kredit foto: Twitter

Sebelum ini, tular sebuah gambar yang dimuat naik pengguna Twitter menyamakan potongan ikan tenggiri dengan vagina.

Tiga potong ikan tenggiri berlainan saiz dipercayai merujuk kepada alat sulit wanita itu dilabelkan dengan nilai hantaran sebanyak '15k', '12k' dan '8k'.


Kredit foto: Twitter

Ramai pengguna terutama wanita tidak senang dengan tweet lelaki terbabit dan berterima kasih di atas keprihatinan Najwan berhubung isu itu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
3
Marah
4
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
3
Bosan
1
Komen: 61
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote nono86 1-11-2019 07:50 PM
Gelinya.. Nanti nak makan ikan teringat2.. Hujung2 wanita jugak yang hina.

Lain-lain Komen

Quote Kurex 30-10-2019 04:48 PM
Adun apa ni guna perkataan kesat? Renko ajar ke???
Quote msdummy.2018 30-10-2019 04:52 PM
tp kurex yg samakan vagina dgn tenggiri tuh pun kurang ajar...wajar kena maki sebegitu
Quote kucingTomey 30-10-2019 04:53 PM
gelabah sgt ape hal najwa ni......tunjuk sgt ...kah3...
Quote AbukRokok 30-10-2019 04:54 PM
makin koyak makin mahal?
Quote mesmerize 30-10-2019 04:57 PM
hello itu bukan ikan tenggiri..  kelihatan seperti ikan jenahak atau ikan merah
Quote Victorioussss 30-10-2019 05:00 PM
Bile plak dia ckp tu vagina
Quote KIM.K 30-10-2019 05:03 PM
Wow adun shah Alam. Puaka ke orang shah alam ni?
Quote Cumi2 30-10-2019 05:10 PM
Dulu2 pnh tgk laa iklan ujual pembersih cik pap pun sma... guna potongan ikan gini...konon dr lohong leh jd rapat...apa ke bahlol
Quote sukacactus 30-10-2019 05:14 PM
Ok lps ni xpayah kawin dah
Pakai ikan je
Quote awanearisu 30-10-2019 05:20 PM
Hampir semua manusia di dunia keluar dari tempat yang sama. Kecuali mereka yang keluar ikut tingkap.
Quote MariaClara 30-10-2019 05:24 PM
takde bende lain ke nk fikir dan nk sama kan...

yg ckap dia kuar dari mne? tak hormat mak dia ke?
Quote puteribaya 30-10-2019 05:31 PM
sukacactus replied at 30-10-2019 05:14 PM
Ok lps ni xpayah kawin dah
Pakai ikan je

atau beli kerang besar yg cengkerangnya berbulu..nak sangat kan..samakan anu ngan binatang..tapi masa iols duduk hostel dulu..budak2 aspura cerita dorang beli daging segar kat pasar dua kilo..pas tu buat lubang kat daging,,then dorang bergilir2..ceprot..sampai daging lunyai..hai laaa..boy will be boy
Quote shafashuha 30-10-2019 05:54 PM
alah yg jual jamu ketat pejadah pun sama..."nak jamu suami dgn lauk hangit ...x fresh" pejadah samakan benda tu ngn lauk.. tepuk dahi..#marketingbarangoem
Quote R2D2 30-10-2019 06:05 PM
sebab tu jgn semua info dlm sosial media nak dilayan
Quote sukacactus 30-10-2019 06:14 PM
puteribaya replied at 30-10-2019 05:31 PM
atau beli kerang besar yg cengkerangnya berbulu..nak sangat kan..samakan anu ngan binatang..tapi m ...

Astaga!
Sangap betul la
Lps kalau terhidang daging as makanan masih lalu mkn ke hahaha
Quote HannahMontana 30-10-2019 06:18 PM
Maksud apa  gambar tu?

Ikan  apa mahal sgt
Quote mamarock 30-10-2019 06:26 PM
Akal kat manalah letaknya ketika itu.. makanan/rezeki disamakan dengan perkara yang bukan-bukan

Apa guna asam paya,
Kalau tidak menggulai ikan;
Apa guna lagak dan gaya,
Kalau bahasa tidak dihiraukan
Quote Perawankota 30-10-2019 07:11 PM
Ntahapahapa ntah
Quote addved 30-10-2019 08:52 PM
Memang bodoh

Lihat semua komen(61)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.296946s Gzip On
To Top