Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Suami Lufya Omar Bagi RM250 Je Sebulan Untuk Perbelanjaan Anak?

3-12-2019 12:06 PM|Oleh: Saiful| Komen: 164

Foto: IG

Nampaknya, sehingga kini masih belum ada penyelesaian berhubung kemelut rumah tangga Lufya Omar.

Namun, aktres ini tetap menjalanai kehidupan harian seperti biasa dan berkongsi aktivitinya bersama peminat.

Bara-baru ini, Lufya ada berkongsi gambarnya sedang membeli barang keperluan rumah.



Melalui kapsyennya, Lufya mempersoalkan adakah dengan hanya berbekalkan RM250 sahaja cukup untuk membeli barang keperluan anak?

"Nak tanya, mummies spend untuk beli makanan dan keperluan anak sorang untuk sebulan berapa eh?"



Katanya, dia dah tak tahu lagi macam mana nak berjimat memandangkan barangan sekarang memang mahal-mahal.

Di ruangan komen, kebanyakannya memang bersetuju RM250 adalah langsung tidak mencukupi.

Ada juga yang membuat sepkulasi adakah suaminya hanya bagi RM250 sebulan untuk keperluan anak sampai Lufya pening memikirkan tentang perbelanjaan?



Apapun, jika benar dakwaan Lufya itu, harap dia dapat berbincang dengan elok bersama suami. Mungkin boleh minta naikkan lagi nafkah setiap bulan, kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
2
Komen: 164
Komen

Previous : Patutlah Jihan Musa Asyik Sebut Nama Je, 'Kipas Susah Mati' Wann Rupanya

Next       : Eina Azman Ditegur, Tengah Buat Ibadah Umrah Pun Nak Bersolek Ke?

Komen Terbaru

Quote noell 7-12-2019 08:06 AM
250 ok la tuh tgk dia pun mcm tak mampu jer pakai baju recycle 10 tahun punya sampai sendat ketat tercekek puting tuh hahh

Lain-lain Komen

Quote Kurex 3-12-2019 12:26 PM
ye.. sebab kurex yg suruh dia bagi banyak tu je... kalau boleh bagi 100 je..
Quote sokmogitu 3-12-2019 12:42 PM
ruhainies versi pas cerai. siap sedialah lps ni
Quote chicozinn 3-12-2019 12:44 PM
Kurex replied at 3-12-2019 12:26 PM
ye.. sebab kurex yg suruh dia bagi banyak tu je... kalau boleh bagi 100 je..

jahatnye ko ni kurex...padahal gaji doktor spital boleh buat loan rumah rm600k tau tapi bagi anak rm250 jurhhh??very the syundelina punya doc

Quote LuvAurora 3-12-2019 12:48 PM
sekali p pasar malam pun not rm50 xcukup weyh..rm250 tu dia kira sekali x anak2 teringin nak beli mainan nak makan coklat ke aiskrim..
Quote Kurex 3-12-2019 12:51 PM
chicozinn replied at 3-12-2019 12:44 PM
jahatnye ko ni kurex...padahal gaji doktor spital boleh buat loan rumah rm600k tau tapi bagi anak  ...


ye.. cukup la tu.. kurex kena jugak beli barang dapur, beli perabut yg silih berganti, pinggan mangkuk, dapur..

salah lufya la, sape suruh tak jual anak macam shah dgn awalina, nek ta dgn jen jedin ensem.. boleh tampung perbelanjaan..
Quote aina_shaira 3-12-2019 12:51 PM
chicozinn replied at 3-12-2019 12:44 PM
jahatnye ko ni kurex...padahal gaji doktor spital boleh buat loan rumah rm600k tau tapi bagi anak  ...

range gaji doktor kalau umur 30 tahun berapa?
Quote LuvAurora 3-12-2019 12:51 PM
Kurex replied at 3-12-2019 12:26 PM
ye.. sebab kurex yg suruh dia bagi banyak tu je... kalau boleh bagi 100 je..

kejam giler haha..rm100 bela anak kucing boleh lah
Quote lotionmilo 3-12-2019 12:52 PM
250 apooooo. Jangan kata bagi mak rm1000
Quote Kurex 3-12-2019 12:57 PM
LuvAurora replied at 3-12-2019 12:51 PM
kejam giler haha..rm100 bela anak kucing boleh lah

cukup la tu.. kalau tak, doc tu taknak bagi langsung. kurex yg suruh dia bagi 250..
Quote febreze 3-12-2019 12:59 PM
Kurex: ye.. sebab kurex yg suruh dia bagi banyak tu je... kalau boleh bagi 100 je..




kan..i pon setuju..patut bg minah ni 100 je..feeling2 kim kardashian kununn..mcm dia sorang lah wanita teraniaya di donia ini...hahahaha klu x mampu jaga anak dgn 250 tu, bg anak kat laki ko tu..
Quote msdummy.2018 3-12-2019 01:04 PM
ok korang.....kalo 250 xckup...braper sepatutnya? aku just nk tau jer.....
Quote miss_strangers 3-12-2019 01:06 PM
aina_shaira replied at 3-12-2019 12:51 PM
range gaji doktor kalau umur 30 tahun berapa?

Kalau baru setahun kerja dekat 3k lebih campur elaun semua
Quote miss_strangers 3-12-2019 01:07 PM
Lufya kena ikut contoh acik ritrud..Saman sampai tinggal spendar
Quote fushimi 3-12-2019 01:11 PM
Kurex replied at 3-12-2019 12:51 PM
ye.. cukup la tu.. kurex kena jugak beli barang dapur, beli perabut yg silih berganti, pinggan m ...

dah kenapa nak beli perabut silih berganti

aktivity apa kurex buat atas perabut tu
Quote Shamilia79 3-12-2019 01:13 PM
miss_strangers replied at 3-12-2019 01:06 PM
Kalau baru setahun kerja dekat 3k lebih campur elaun semua

Lebih sis..kalau Housemen campur elaun semua dah 5K lebih..
Quote noell 3-12-2019 01:22 PM
Shamilia79 replied at 3-12-2019 01:13 PM
Lebih sis..kalau Housemen campur elaun semua dah 5K lebih..

tak abih buat houseman lagik ka dia sis??buat houseman sampai 10 tahun ka camna??
Quote Lolalala 3-12-2019 01:24 PM
Sejujurnya...memang x cukup. Kalau nak bg cukup, susu pampers tu kena beli yg paling murah punya laaa. Husband iolls sendiri pun sebenarnya tak tahu exactly berapa perbelanjaan anak2 sebulan. Iolls amik duit sendiri je dalam account dia.
Quote Zuzu75 3-12-2019 01:24 PM
miss_strangers replied at 3-12-2019 01:06 PM
Kalau baru setahun kerja dekat 3k lebih campur elaun semua

Adik i starting 5k...gaji pokok almost 3k,campor elaun mmg 5klah
Quote lasagna 3-12-2019 01:28 PM
uiks asben doktor pun kemut ke psal hal anak?

Lihat semua komen(164)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.156130s Gzip On
To Top