Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Saya Nekad "Unfollow" Zara Zya Di Instagram - Hafreez Adam

10-12-2019 05:44 PM|Oleh: top5complete| Komen: 108

Baru dua bulan pertunangan pelakon Zara Zya dan Hafreez Adam diadakan dan kini sudah ada baur-baur keretakan di antara mereka. 

Untuk pengetahuan anda, kedua-dua selebriti ini baru sahaja mengikat tali pertunangan pada Oktober lepas setelah menyemai cinta sejak dua tahun lalu.


Sumber:  IG

Tarikh perkahwinan pun sudah diatur oleh kedua-dua belah keluarga yang dikatakan bakal berlangsung hujung tahun 2020.

Namun, siapa sangka Zara Zya membuat pengakuan sendiri tentang status hubungan mereka kepada Harian Metro. Pelakon cantik itu mengakui bahawa dia dan Hafreez sedang dalam fasa mencari penyelesaian terbaik untuk masalah yang dihadapi.


Sumber: IG

Menurut Hafreez pula, tindakannya yang tidak lagi mengikuti Zara di laman Instagram adalah bertujuan untuk tidak mengeruhkan keadaan sedia ada kerana enggan menjadikan hubungan tersebut semakin negatif.

"Jadi, bagi mengelakkan banyak masalah dan cerita kurang enak, saya nekad untuk "unfollow" Zara di Instagram dan tidak membaca sebarang cerita negatif mengenainya di Instagram. Saya bimbang andai hubungan kami dilanda masalah, ada pihak cuba menokok tambah cerita.


Sumber: IG


"Saya kesal apabila ada pihak cuba menyebarkan cerita negatif mengenai kami. Bagaimanapun, saya enggan ambil serius dan menganggap perkara ini sebagai dugaan orang bertunang." kata Zara.


Sumber: IG

Semoga pasangan ini tabah menghadapi masalah dan menyelesaikan permasalahan yang berlaku di antara mereka dengan cara baik dan matang. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
3
Komen: 108
Komen

Previous : Hubungan Terlarang? Gara-Gara Mesra Berpelukan, Sham Visa Dan Naqiu Dituduh G**

Next       : "It's Slowly Eating Her," - Neelofa Buka Mulut Tentang 'Kehilangan' Ameera Khan

Komen Terbaru

Quote wuulan 26-12-2019 02:13 PM
minat zara sejak cite mr arrogant....besela pompuan yg lebih setia dan mhargai..hemm

Lain-lain Komen

Quote munchkin 10-12-2019 05:52 PM
Lah. Kenapa pulak ni?
Quote Kurex 10-12-2019 05:53 PM
yela hapris.. unfollow  lebih baik & follow je ig kurex..
Quote Jemahjemah 10-12-2019 06:16 PM
Kurex: yela hapris.. unfollow  lebih baik & follow je ig kurex..


Hahahaha yela kurex. Kutip la si haprez ni
Quote Megikari 10-12-2019 06:27 PM
Kurex replied at 10-12-2019 05:53 PM
yela hapris.. unfollow  lebih baik & follow je ig kurex..

Kalau tengok closeup muka si hapris ni penuh kawah2.. Tu pun ko selera gak ke rex?
Quote Kurex 10-12-2019 06:33 PM
Megikari replied at 10-12-2019 06:27 PM
Kalau tengok closeup muka si hapris ni penuh kawah2.. Tu pun ko selera gak ke rex?

tak pun.. suruh follow je.. apa salahnya kita meramaikan follower.. uhuhu
Quote Perawankota 10-12-2019 06:55 PM
Apa2 lah korg berdua..
Quote yatiehanny 10-12-2019 07:02 PM
Edited by yatiehanny at 10-12-2019 07:04 PM

This guy is so petty. Kan senang jgn layan IG terus. Saje Mengundang kontroversi sebab Sendu ler tuh. Belum kawen, buat keputusan mcm budak hingusan. Entah apa2
Quote sonatalady 10-12-2019 07:08 PM
Alhamdulilah..zaman masa bercinta dulu x de ig ke apa.habis kurang pn x call antara sama lain...tu pn tipon rumah aje.
Alhamdulilah...dpt juga harung dugaan bertunang.
So..tuk korang berdua..semoga kuat lalui dugaan semasa bertunang...
Quote unguaurora 10-12-2019 07:19 PM
Unfollow ig merupakan petanda akhir sesuatu hubungan bakal menuju kehancuran.. bf/gf, pertunangan, perkahwinan.
Quote timah03 10-12-2019 07:34 PM
Apa benda lahh....tak gentlemen langsung....zara zya punya cantik...baik....pun kau nak tinggalkan...hanya sebab cemburu ke??
Quote af_mania 10-12-2019 07:38 PM
Ada akak kesah??
Quote MenteriWanita 10-12-2019 08:09 PM
Bercinta dengan lelaki tak matang dan kuat emosi macam perempuan ni payah, dalam pada tak mahir nak selesaikan masalah guna logik, kerjanya merempan ja, bertabah lah boleh buat.
Quote Adm89 10-12-2019 08:39 PM
Cemburu buta ke si hapris ni
Quote pencintaABC 10-12-2019 08:44 PM
Coverina kah?
Quote keypochino 10-12-2019 08:47 PM
so zara zya still folo mamat ni kat ig ke x?
Quote nazriatie 10-12-2019 08:51 PM
Kurex replied at 10-12-2019 06:33 PM
tak pun.. suruh follow je.. apa salahnya kita meramaikan follower.. uhuhu

Ape ig kurex? Meh i polo
Quote beatgirlX 10-12-2019 09:18 PM
So far tak kuar lg statement dr zara
Quote sukacactus 10-12-2019 09:21 PM
Lelaki sejati kuat sentap mcm ni ke?
Hurmmm! Sesuatu sgt!
Quote Cekla 10-12-2019 09:36 PM
Sskjp lagi..
Matang sket boleh tak?

Lihat semua komen(108)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.156461s Gzip On
To Top