Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Kenalan Zaman Sekolah, Ini Wajah Suami Baru Sasha Saidin

21-1-2020 10:21 AM|Oleh: natrahn| Komen: 143

Kredit foto: Official hlive dan Gempak

Penyanyi Sasha Saidin, 43, telah sah bergelar isteri kepada usahawan, Sirhan Wahab dengan sekali lafaz. 


Kredit foto - Gempak

Pasangan itu dinikahkan oleh adik Sasha sendiri, Zain Saidin dan bersaksikan datuknya, Zainal Abidin Ismail.



Memetik laporan Gempak, majlis pernikahan itu dibuat di The Sanctuary, Kuala Lumpur namun dengan kehadiran keluarga rapat sahaja.

Sasha menerima mas kahwin berupa wang tunai RM1,000 beserta tiga dulang hantaran yang dibalas lima dulang oleh pihak perempuan.



Untuk info, Sasha dan Sirhan merupakan kenalan zaman persekolahan, namun kembali akrab sejak tahun lalu.



Sasha sebelum ini pernah berkahwin sebanyak dua kali dan mempunyai seorang anak lelaki dari perkahwinan kedua, Adam Aryasenna Notosoemarsono, 10.

Sirhan juga pernah mendirikan rumah tangga dan dikurniakan dua cahaya mata.

Selamat pengantin baru Sasha. Semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu! - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
0
0
Komen: 143
Komen

Previous : "Patutlah Elok Je Takda Kontroversi" - Elak Gosip Cinta Cara Ungku Ismail

Next       : "Zizi Kirana B*doh, Bakat Kelaut Nak Nyanyi Juga!"

Komen Terbaru

Quote lolita737 28-1-2020 11:50 AM
zaziot replied at 21-1-2020 02:33 PM
Cer u confirmkan, betol ke anak no2 laki ni baru berumur 1y?

sori lambat reply..

husband pun xtau dia ada kawen baru lps bercerai dulu..tnya ex-sec dia baru tau..

sbb husband pernah kejesama dgn dia..biasalah org lelaki bukannya kaki kipochi mcm org perempuan..
apa yg dia tgk itulah yg dia sampaikan..

bila ada kisah sebaliknya baru tau dia pernah kawen selepas bercerai dulu..

Lain-lain Komen

Quote Kuasaberganda 21-1-2020 10:27 AM
Congrats .
Quote Nadiabella 21-1-2020 10:29 AM
Tahniah......nampak sepadan....moga kekal hingga ke jannah. Amin!
Quote mixed 21-1-2020 10:30 AM
duda anak 2 kan
sesuai lah muka dua2 pn mixed
nak anak cpt2 preggy sasha mana tau dpt gurl
Quote zulka 21-1-2020 10:34 AM
sesuaila dua2 kari
Quote sok_suci 21-1-2020 10:35 AM
Pic che ta ada ka
Quote mieymiey 21-1-2020 10:36 AM
Semoga dikurniakan baby secepat mungkin
Quote aTiKah_aYuNi 21-1-2020 10:37 AM
Tahniah......nampak sepadan....moga kekal hingga ke jannah. Amin!
Quote tomatome 21-1-2020 10:39 AM
Tahniah... sama rupanya
Quote abadi84 21-1-2020 10:40 AM
Sbb tak der episod runtuhkan rumahtangga org
Maka ku ucapkn tahniah Sasha
Quote Melur1 21-1-2020 10:42 AM
muka seiras jodoh panjang bak kata org tua2.. selamat pengantin baru semoga berbahagia sampai ke anak cucu
Quote kakiah12 21-1-2020 10:45 AM
Kenapa akak tgk rupa laki sheols ada aura panas baran?
Quote lolita737 21-1-2020 10:47 AM
ex-colleague my husband..sekarang keje di dubai..

husband kata suami sasha ni bagus..walaupun duda anak2 dia yg jaga.
Quote kucingitam 21-1-2020 10:56 AM
ensem..sesuai dgn shasha..semoga berkekalan
Quote mizruncing 21-1-2020 11:00 AM
yg ni npk sesuai dgn dia. smga kekal till jannah
Quote RatuDunia94 21-1-2020 11:01 AM
Ni kahwin kali ke berapa?
Shasha ni laki2 sheols semua non malay.. kerlassss
Quote zafira 21-1-2020 11:04 AM
bagai pinang dibelah dua... semoga berkekalan hingga ke anak cucu...
Quote hotmak 21-1-2020 11:05 AM
RatuDunia94 replied at 21-1-2020 11:01 AM
Ni kahwin kali ke berapa?
Shasha ni laki2 sheols semua non malay.. kerlassss

kali ke 3

tahniah sasha & suami, moga kekal ke syurga
Quote rbmy 21-1-2020 11:09 AM
mesti anak cantik niii ensemmm
Quote misuke 21-1-2020 11:16 AM
baby dia nnt wajib lawa nih

Lihat semua komen(143)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.145362s Gzip On
To Top