Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara
CARI Infonet Portal Fokus@CARI Lihat artikel

Netizen Dedah Syarat Pelik Pasukan Bola Sepak Selebriti Jika Mahu Main Bersama

Oleh: Mat|3-4-2020 10:10 AM Komen: 13

Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) diumukan pada tempoh hari oleh pihak kerajaan, pelbagai isu timbul di Malaysia melibatkan orang-orang kenamaan. Faktor terlalu banyak masa lapang barangkali?

Terbaru, seorang pengguna Twitter dengan nama Paish mendedahkan syarat pelik yang dikenakan sebuah pasukan bola sepak selebriti jika mereka mahu bermain bersama.


"Sediakan transport, hotel, makan serta duit tabung kelab"



Pasukan selebriti yang tidak didedahkan nama tersebut telah menyenaraikan permintaan mereka yang dilihat agak keterlaluan oleh netizen.


Sumber: Twitter

Malah, pasukan anonymous tersebut juga meminta pihak lawan untuk menyediakan padang, pengadil dan air minuman untuk mereka.

Melihatkan pendedahan ini, seorang lagi pengguna Twitter telah mendedahkan satu lagi pasukan bola sepak artis yang pernah diminta olehnya untuk bermain bersama.


"U all bayar pada Toq fc RM1,500"


Sumber: Twitter

Terang pihak Toq FC, duit tersebut akan digunakan untuk diberi kepada selebriti yang hadir sebagai token hadiah. 

Jika dilihat daripada perspektif lain, ada relevannya juga permintaan tersebut. Kehadiran selebriti sebagai pemain bola sepak akan memberikan publisiti kepada pihak lawan. Kenalah bayar kan? - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
2
Bosan
3
1
0
Komen: 13
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote CiliPadiSedap 3-4-2020 11:30 PM
Main bola dengan suami ozlynn.johan.online xde minta duit. Artis johan xberkira siap sediakan refree dan mineral water xde minta duit token. Artis hollywood nombor 1 malaysia

Lain-lain Komen

Quote matbad 3-4-2020 10:26 AM
Ok la tu 1500..kalau mntak 3k bru rasa yahudi sgtt
Quote chicozinn 3-4-2020 10:41 AM
Lama xdgar nama chopot tu..tapi yela retis kan sangkak..eh shiell je main nk menang xnak kalah..kosser
Quote alieyrina 3-4-2020 10:44 AM
Yg aku xpaham..jadahnya nak main bola dgn artis ni..kalau dgn artis holiwud  paham la jugak keterujaan nya
Quote bakingsoda 3-4-2020 10:52 AM
sape suruh ko kemaruk nak main dgn retisss
Quote susukambingbest 3-4-2020 11:54 AM
Artis apa uol heran. Nk kawin pun hadap tajaan FREE. Bkn smua la, sbhagian mmg mcm tu.
Quote MadameOnion 3-4-2020 12:02 PM
retis=sampah=najis
Quote misuke 3-4-2020 01:43 PM
tu le namanya kais petang makan petang
Quote sapeka 3-4-2020 01:53 PM
Semua hadap free
Pigidah
Quote bungarose 3-4-2020 02:15 PM
Bersukan pun retis minta duit weih
Quote Zaien 3-4-2020 03:28 PM
bazirrrr dohh  nk main bola pun bayar ngn retissss
Quote duri_durians 3-4-2020 04:15 PM
bayaran padang dan reff sepenuhnya dari pihak kami
-- padahal mintak bayaran 1500. dah sah2 lah duit dorang jugak kau ambik.

apa la kau orang nak main bola ngn artis ni. buang karan
Quote GigaMom 3-4-2020 06:20 PM
Retis jantan mana yg kacak,muka jawa, tipikal malay
Retus tino lak kalau x repair x sah
Tp muka bukan salah diorg,itu takdir tuhan, x boleh nk kutuk

Masalahnya bsepah retis taraf spm tu pun ada yg nak ungkit smpai 1 dekad, korg nak hadap jg dh kenapaaa
Quote CiliPadiSedap 3-4-2020 11:30 PM
Main bola dengan suami ozlynn.johan.online xde minta duit. Artis johan xberkira siap sediakan refree dan mineral water xde minta duit token. Artis hollywood nombor 1 malaysia

Lihat semua komen(13)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top