View: 11330|Reply: 31
|
URGENT: Repair Aircond (Jitra Kedah)
[Copy link]
|
|
bengkel mana nak repair aircond keta kancil? keta tu kat jitra...... cian awek aku drive berpeluh |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1 Acong's post
jitra?....emmm x dapek den nak nolong eh... |
|
|
|
|
|
|
|
awek ko orang Jitra ek?
OD orang Sg Petani |
|
|
|
|
|
|
|
perak laa..... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1 Acong's post
aisehhh.. sadisnyerr..
bukak tred utk awekss aarr.. ko ni memang pakwe yg baekk laa..
btw, gi jer laa servis aircond tu..tapi kalau benda wear n tear ni..
kalau dah sampai ajal... kena tukau gak congggggg...
jitra aku pon tak pernah sampai lagi... kalau kat area aku ni, gi EXcool kat sunwayy laaa... |
|
|
|
|
|
|
|
sori la toh, wa tak dapek nak tulun lu, takde ko.neksen kat jitra la
kalau area klang, bole la wa tulun.
p.s - kim salam kat awek yea..
[ Last edited by kunyit at 22-10-2008 06:55 AM ] |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #8 batu_bergolek's post
lps ni dia bukak tred kat bod love love, tanya camne nak pujuk aweksss lakk... |
|
|
|
|
|
|
|
carik le kat alor setar, mcm le tak leh drive gi sana....... 15 min tak sampai. kt area jln putra, berlambak kedai repair kereta ni. |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1 Acong's post
bocor kat pipe kot cong... aku pakai kancil gak.. pipe die tuh nipis... kalo longgar bleh bergeser ngan menda lain sampai bocor...
tunang aku org jitra... nnt aku tanyakan.... dia area mane? brape upah urgency nih...? nak masuk dalam quotation... |
|
|
|
|
|
|
|
Reply #1 Acong's post
cakap ngan awek ko... ada satu bengkel kat pekan Napoh... dari Jitra ondwe ke Changlun... dalam 5min drive la... depan@seberang Restoran J&J.. bengkel Melayu.... nih port bakal bapak mertua aku.... |
|
|
|
|
|
|
|
klu kat Jitra, ada kedai aircon belakang kedai taya bridgestone klu tak silap aku, kedai tu kat jalan yg nak pergi Taman Rasa sayang..........klu awek ko familiar ngan pekan Jitra die tau la kot..... dulu aku pernah repair aircon aku kat situ..... ok gak la..... |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by LT at 23-10-2008 05:41
carik le kat alor setar, mcm le tak leh drive gi sana....... 15 min tak sampai. kt area jln putra, berlambak kedai repair kereta ni.
jln putra.... okok....
ada kedai yg boleh rekemen? |
|
|
|
|
|
|
|
Originally posted by QAX at 23-10-2008 08:53
cakap ngan awek ko... ada satu bengkel kat pekan Napoh... dari Jitra ondwe ke Changlun... dalam 5min drive la... depan@seberang Restoran J&J.. bengkel Melayu.... nih port bakal bapak mertua aku.. ...
noted....... tenkiu...! |
|
|
|
|
|
|
| |
|