|
Yatt sejadah meroyan tk dpt bilik hotelje pon
[Copy link]
|
|
aku selalu praktis kalo dah booking lama..call hotel sebelum sampai tu whether bbrpa hari sblm ke utk confirmkan ada tak dia booking atas nama aku utk secure...ataupun sblm check in call dulu ..confirmkan and inform pkl brp nak checkin..especially kalo nak check in lambat....tapi selalunya kalo dkt2 ni main terjah xsmpat booking...aku g walk in tanya harga then cek jugak online tgk mana yg murah....selalunya online la lg murah...booking online pakai wifi hotel tu..settle booking trs check in hahahha |
|
|
|
|
|
|
|
hai yatt..x yahlah bagitahu berapa bintang smua tu....lainlah ko dok avillion resort pd tu...
ai slalu gak guna booking.com..alhamdulillah x pernah ada masalah... |
|
|
|
|
|
|
|
yat.. very pprt..hukhuk
bdw lebh selesa guna agoda... lambat c.in.. tk inform pun setakat ni tkda masalah...
|
|
|
|
|
|
|
|
iols keje hotel, dan memang setiap hari akan check booking.com. Diorang akan hantar notification email kalau ada orang booking bilik. Kalau nak cancel, kena melalui booking.com, takleh sesuka hati je cancel yach. Option, pihak hotel boleh call terus customer kalau bilik dah penuh, etc. Confirmed tu bermaksud bilik tu dah di reserved untuk kita, tapi bila2 masa je boleh di cancel atas sebab2 tertentu. Payment memang akan dibuat masa check-in, pihak Booking.com tak amik sesen pon duit daripada customer. Hanya mintak no kad kredit/debit untuk pengesahan sajork.
Utk kes yatt sejadah ni, iols berpendapat sheols tak follow-up dengan pihak hotel & booking.com. At the same time, sheols sepatutnya dah dapat notifikasi berkenaan pembatalan tempahan hotel. Kot ye pon sexcited sangat, janganla lepas tangan sis. CASH lah tidur tepi longkang jah |
|
|
|
|
|
|
|
tenggelam dah gosip asal...hehehehe
|
|
|
|
|
|
|
|
sharing is caring..naik sikit rating booking.com..terima kasih yat sejadah..
|
|
|
|
|
|
|
|
Artis ni mmg ingat taraf diaorg tggi ke sbb jd artis? |
|
|
|
|
|
|
|
Berdoa sendiri jela Yatt oi, awatnya mintak HH doakan pulak Keluar tangan, tadah, mintakla apa pun nak mintak |
|
|
|
|
|
|
|
kejap, Yatt ni tak counter check dulu ke dengan hotel walaupon dah booking.com?
iols kalau dah booking guna agoda ke booking ke still akan call hotel tu nak konfemkan boooking iols tu dah masuk dalam sistem ke tak |
|
|
|
|
|
|
|
ermm. sendu.. tp x pe la yatt. next time leks2 je.. jgn royan2 sangat.. malu kak oii |
|
|
|
|
|
|
|
Suci tu bukan nama anak dia ke?
|
|
|
|
|
|
|
|
dandellion replied at 3-10-2017 09:42 AM
Uols, cemana nak claim point tu? Ada tempoh masa tak? Aku banyak kali dah guna booking.com ni takt ...
Submit resit.mcm xde tempoh masa.. |
|
|
|
|
|
|
|
I booking .com x pnh lg...tp klu trivago..kerap l |
|
|
|
|
|
|
|
Ni kes check in lambat kerrr??
Meolsss biasa klau pkul 3 biasa check in tu tak smpi lagi mmg akan call... senang kannn.. confirmkan kita mmg akan dtg.. aku suke gune booking..
pernah la sekali dlm hidup aku pernah agoda hotel.. da smpi waktu tepat masa check in tu.. tetibe pihak hotel kata bilik da penuh n name agoda ktrg xde... agak krik2 la.. rupenye pihak hotel da maklum tarikh tu bilik da penuh n dorg pelik mcm mana system agoda masih ada lagi tulis bilik kosong.. dpt la ktrg duit refund beserta pampasannn.. |
|
|
|
|
|
|
|
Oh yeke. Submit resit kat MAS ke cmne?
|
|
|
|
|
|
|
|
dandellion replied at 4-10-2017 08:43 AM
Oh yeke. Submit resit kat MAS ke cmne?
Dekat enrich. Submit resit hotel. Claim miles kot. |
|
|
|
|
|
|
|
mula2 x paham..lama2 hadam dh.. motif ko meroyan kat HH! |
|
|
|
|
|
|
|
I selalu guna booking.com & setakat ni ok je baik dalam negara or luar negara. |
|
|
|
|
|
|
|
Author |
Post time 4-10-2017 01:33 PM
From the mobile phone
|
Show all posts
chinta89 replied at 4-10-2017 12:32 PM
mula2 x paham..lama2 hadam dh.. motif ko meroyan kat HH!
Mcm takde laki al zauj kn???
Mana pegi #zulmengayat diA??? |
|
|
|
|
|
|
|
bukan sebelum booking tu dah ade syarat ke.. lg dua hari tarikh nak duduk kena byr pastu kalau 2 hari tak terima payment akn cancel booking kita automatik
yg guna kad kredit lak dia akan terus tolk duit sehari seblm duduk hotel
kalau book time tu la baru kena bayr rugi la hotel tu sebb risk pengunjung tibe2 tk jd duduk |
|
|
|
|
|
|
| |
|