|
Author |
Post time 30-8-2014 07:02 PM
From the mobile phone
|
Show all posts
Lepak, borak & happy2 sampai malam....enjoy with no limit gurls!!!
Ni special time for min....janji min happy...kowser nak kene pikir masalah org lain
|
This post contains more resources
You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register
x
|
|
|
|
|
|
|
Author |
Post time 30-8-2014 07:05 PM
From the mobile phone
|
Show all posts
ira_229 posted on 30-8-2014 04:39 PM
jap lagi keluarlah naga..meratib limit no limit...patut utk cousins saja ni apa terkehel si myanmar ...
Janji dijemput
|
|
|
|
|
|
|
|
noradanish With @bossned_ @keithfoo @adp_adiputra @teamgeny di plaza tol Sg.Besi. #inimalaysiakita #merdeka 19min
|
|
|
|
|
|
|
|
noradanish Preparing the flags n car stickers to give away. @teamgeny 17min
|
|
|
|
|
|
|
|
cholaholla The goth bride to be..sorry can't be there but insyaallah I'll turn up for your wedding day n lovin the cake! #minscheekynight 39min
|
|
|
|
|
|
|
|
irisismail posted on 29-8-2014 08:48 PM
|
|
|
|
|
|
|
|
achik2009 posted on 30-8-2014 07:19 PM
noradanish With @bossned_ @keithfoo @adp_adiputra @teamgeny di plaza tol Sg.Besi. #inimalaysia ...
MOTIF BOSSNED PAKAI BAJU POMPUAN?
cuba tengok kat neck tu. lain dengan baju keith foo n ady putra
|
|
|
|
|
|
|
|
ira_229 posted on 30-8-2014 07:02 PM
Ala miss pulak drama mama itu..cer citer sikit..
haha....dlm thread maxim tu...adalah sorg poremer malaywood dia ni lain mcm sikit..dia attack si fill lupalak apa namanya...malaywood speku si fill tu toncet..tp pd ai la fill tu bkn toncet...jauh bebenor..tp masing3 xnak tone down..maxim dah penin..dh jd prgaduhan... momod xmuncul2 katanya dh bnyk kali report..trpaksalah maxim katup...ewww...mmg scary dan dendam dia pd toncet..dlm porem apsal la perlu nak kesumat d antra satu samalain.. |
|
|
|
|
|
|
|
achik2009 posted on 30-8-2014 08:28 PM
noradanish Selamat menyambut merdeka. Sekian sudah pemberian flags dan car stickers kepada pem ...
yg depan skali pegang monopod bkn ke soltan melaka yg selalu usik2 wak doyok? |
|
|
|
|
|
|
|
ira_229 posted on 29-8-2014 04:44 PM
ehh..mana ada akak..itu semua lakunan semata2 oleh j bukan nama sebenar...dia sebenarnya dipaksa o ...
Ahaha kena pakse ek...tak pa la ira, biar kan je...kalau nawaitu kita betul dari azali, tak kan ada rasa 'insecure' dan sepatutnya tak payah layan kata2 provoker yang sengaja mengucar kacirkan keadaan. purcaya la pada diri sundrik |
|
|
|
|
|
|
|
noradanish This is fun!!!! Go go go n shop til u drop!!! @gerobokzbazaar for more info ok 10min
|
|
|
|
|
|
|
|
nadiamonira Are'nt we spooky and freaky enough?? hehe..Just for the bride 2 be of the night @minramli #minscheekynight #gothicnight #funtimes #bridalshower # 31min
|
|
|
|
|
|
|
|
LDP posted on 29-8-2014 03:16 AM
nowa neh pandai bawak diri..semua golongan dia bole masuk...
Mesti la...dia kan ada sejuta folllower
jadi retis PR harus la bagus ..
bior pon kena berlakon.. |
|
|
|
|
|
|
|
achik2009 posted on 30-8-2014 09:37 PM
nadiamonira Are'nt we spooky and freaky enough?? hehe..Just for the bride 2 be of the night @ ...
spooky and freaky yet sexy!!
|
|
|
|
|
|
|
|
Alamak PS nihhhh lupa nak berlimit la pulak hikhik
rajanoora Thx All for sending me glimpse of Min's Bachelarette #mintotfikri #minfikri #mintothennight#minscheekynight 
You would love to have Cho but kesian Cho tak lariat nak datang @minramli @cholaholla 2h
  leeza_mokhtar Cho dh sampai due aunty @rajanoora ? 1h
  rajanoora Belum @leeza_mokhtar  |
|
|
|
|
|
|
|
Happy Merdeka day..!
|
|