|
All About Nora Danish Versi 9....Jemput masuk!!!
[Copy link]
|
|
noradanish Gorgeous couple @feruzzainul @fyzakadir30 #klfw2014 @pu3designs @whenoureyesmet @syaifulbaharimkl 7min
|
|
|
|
|
|
|
|
irisismail posted on 22-6-2014 10:18 PM
Habislaaa sultan melaka meroyan lagi pat ig rofl
Tak sabar nak tgk sultanmelaka meroyan lg..
Penglipurlara betul sultanmelaka
|
|
|
|
|
|
|
|
cholaholla Thank u soo much everyone for your never ending support xx cho #pu3 #klfw2014 @pu3designs 1h
|
|
|
|
|
|
|
|
cholaholla One fun & crazy wif my girls..2 missing. Luv u guys big time! #klfw2014 #pu3 @pu3designs 1h
|
|
|
|
|
|
|
|
cholaholla Wif gorgeous sister in law ;) #pu3 #klfw2014 1h
|
|
|
|
|
|
|
|
cholaholla Lop, Azura, Ery, Yong & Yaya.. #pu3 #klfw2014 #klfw @pu3designs 48min
|
|
|
|
|
|
|
|
Terasa nk nyebuk jugak. Die hard fan pasha gigih pulak masuk sini. Ko beratib nd menempel dgn kuarga ps bertahun2 n suddenly baru skg nk ngaku yg nd tu mmg family ps? Sedeyhhh sgt ko ni tau.
Org lain dh lama tulis yg hubungan nd-ps-ts takkan putus.
Si nd ni boleh kata late bloomer mcm che ta. 3 series baru lakonan n life dia up. Okla tu kan, naik sbb ada produk |
|
|
|
|
|
|
|
lorelai posted on 22-6-2014 06:47 PM
tak sangka i u karatz noradanish
hahha
Saja bikin kecoh sini plak ahahaha u know me. Sakit jiwa iols tgk theyols yg so into these things... if u understand what i mean..
Babe benang douladouli ada lagi tak? Haha i miss that n ada csi skit doulayot kita tu... |
|
|
|
|
|
|
|
achik2009 posted on 22-6-2014 02:36 PM
cholaholla Lop, Azura, Ery, Yong & Yaya.. #pu3 #klfw2014 #klfw @pu3designs 48min
Nampak sgt muka Nora keletihan.. kerja plus sedih.. minggu depan ada lagi gossip Nora wit sultan melaka pulak muahahahahaha
|
|
|
|
|
|
|
|
Daripada sembang teh tarik smpai hlive terlepas nak tengok nora. Nowa kat mana beli boots itu hari. Huhuhu |
|
|
|
|
|
|
|
achik2009 posted on 22-6-2014 10:35 PM
Memang gojes ur sister in law, cho . Like this picca very much. Ta nampak muder dr usianya.
|
|
|
|
|
|
|
|
xAthenax posted on 22-6-2014 10:44 PM
noradanish My baby doin 'pengantin malam' promo for me at home lol ...
Org assume jer tu..
mmg sepatutnya qal daddy jaga kot..
Tp.. Malam ni qal trasa nak popua jaga agaknya.. Baguslah.. Krg org ckp nora tu penting kerjaya.. Anak kasi daddy n ibu jer yg jaga..
Last edited by sakura116 on 22-6-2014 10:48 PM
|
|
|
|
|
|
|
|
noradanish My supporter kat rumah ;) #norayqal #hlive @aznilnawawihm 20min
|
|
|
|
|
|
|
|
Ned sangat sweet, kemas dan nampak seorang yg budiman. |
|
|
|
|
|
|
|
achik2009 posted on 22-6-2014 10:35 PM
Uik..terang2 gojes SIL
kang ade yg sentap kang tgk selfie ni
|
|
|
|
|
|
|
|
noradanish Tq @cholaholla @pu3designs for dressing me up today. From #klfw2014 to #hlive . Love u cho. 4min
|
|
|
|
|
|
|
| |
|