CARI Infonet

Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: leon_mclaren78

All about Bollywood -- (latest trending star: Ranbir Kapoor)

[Copy link]
Post time 18-10-2016 07:49 AM | Show all posts
leon_mclaren78 replied at 17-10-2016 07:26 PM
Ai rasa Jacky x berminat dgn Ranbir la...
Sheols nk cari lelaki Sri Lanka jugak kot...

Ai suspek Jacky dah buat perjanjian dgn makpak dia jah.
Kalau nk femes boleh tp kemudian hari tetap kena kahwin dgn lelaki Sri Lanka...
Boleh x speku gitu???

**Ai rasa berdasarkan reaksi Jacky ni mmg Ranbir sah ada usha2 dia ni. Bukan sekadar khabar angin sahaja...

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 18-10-2016 08:25 AM | Show all posts
Edited by balakkampung at 18-10-2016 08:28 AM
leon_mclaren78 replied at 16-10-2016 10:48 PM
Ai suka gak dengar bila Rishi story kisah penglibatan awal heols sebagai pelakon. Ms Raj Kapoor bg ...

pelakon2 era rishi tu memang kerek kot yer..iolls ingat mak iolls pernah cerita yg zeenat aman masa datang malaysia..kerek nak mampos..
pastu iolls pon ada terbaca kisah sorang wartawan tulis pasal real side of madhuri...nanti iolls try carik balik..pelakon era tu nak dilayan macam diva..beza dgn pelakon zaman sekarang katanya..iolls ingat masa tahun 90an dulu ramai pelakon2 bollywood yg datang malaysia buat konsert..tapi masa sidang media..press tunggu sampai 3 jam..masing2 tak turun dari hotel..cuma mahima chaudary,urmila matondkar,juhi chawla dan lelaki yg berlakon filem JOSH tu jer yg datang on time...yg lain 3 jam baru nampak batang hidung..

ni cerita pasal madhuri tu..

Came across this interesting article in The Telegrapharchives. Thought of sharing with you guys. The article is written byBollywood's noted journalist Subhash K Jha. The year is 2005
I’m glad Madhuri Dixit retired in time. Beyond Chandramukhiin Devdas there was little that she could offer Bollywood, or vice versa. OnMay 15, she turned 30-something. Mother of two sons, happily married to DrNene, and what-have-you Madhuri always struck me as a little cold around herheart, and distant. You’d understand what I mean only if you’ve met some of theother actresses who came after her, like Aishwarya, Preity, Kareena orPriyanka.
Though they are huge stars today they don’t behave likestars. They are friendly, down-to-earth and extremely vivacious. Madhuribelongs to that generation of stars who believe they have to behave like a starto be recognised as one. Not that I haven’t met warm and truly friendlyactresses from her generation. Asha Parekh, who came two generations beforeMadhuri, is one gloriously affable gal. And from Madhuri’s contemporaries Juhi,Manisha and Reveena certainly don’t behave like stars.
But Madhuri?oh boy! Does she give star vibes! I remember howshe made a very major director, perhaps the most major of them all, wait on thesets with the entire cast and crew because the next installment of her feeshadn’t come. “First the money, only then I’ll shoot,” she said with asteely-glint in her eyes. The harassed filmmaker ran from pillar to post tokeep the shooting going. The rest of the cast worked without their pay-cheques.Not Madhuri. For her the motto was, “Paisa pheko tamaasha dekho.”
The first time I met her she was shooting for that marathonmovie called Hum Tumhare Hain Sanam with Salman Khan in a bungalow. “I wantedto meet you to give you a piece of my mind?You had said some very nasty thingsabout my song Choli ke peechhe kya hai,” she greeted me with a sneer.
Oh, dear?It was rather strange that she wanted to give me apiece of her mind when it was she who had the nation aghast with her suggestivesong. Anyway the ice broke (though it never melted) and we chatted. Salmanpeeped in later, saw me sitting with Madhuri, froze and left. When I was readyto do the same, I realised to my horror that Salman had bolted the door of themakeup room from outside. She grinned in embarrassment and shouted for help. Ileft.
Many years later I met Madhuri again on the sets of my dearfriend Sanjay Leela Bhansali’s Devdas. She didn’t seem to like my presence...ormaybe she just doesn’t like being friendly on the sets. Whatever the reason,she behaved very coldly. When I asked if I could sit on the chair next to her,she smiled in that frozen way of hers and said, “Well, it doesn’t have anyone’sname on it.”
Maybe Madhuri doesn’t like company on the sets. She alwayskept her distance for sure. And she never allowed over-familiar behaviour.
I respect her for her professionalism. But did she make manyfriends in Bollywood while she was here? She was always aloof, the star ratherthan the yaar. As a kalaakar I thought she had a long way to go.
Sure, she gave the hits. But has anyone seen the way she waspresented in her most successful films? Barring Bhansali’s Devdas and perhaps PrakashJha’s Mrityudand all the directors she worked with camouflaged her considerablefacial beauty in acres of muck. But the zeroes on the paycheque were justright.
Madhuri was meant to be a diva, not a mannequin. She thoughtshe chose her roles well. But she didn’t. Turning down Bhansali’s Khamoshi: TheMusical only because he was a new director was a huge mistake. She made the newdirector wait for hours on end for days after days. She wouldn’t even open thedoor of her makeup room to let him say ‘hello’. Finally, she said ‘no’.
Much later I asked her why. “I couldn’t relate to thecharacter of the normal girl with deaf and mute parents,” she confessed. Yeah,right. Much easier to relate to the girl in Indra Kumar’s Dil or thedaughter-in-law in Beta.
She also lost Vinod Chopra’s 1942: A Love Story over amonetary issue. Money, I guess, was always an important factor for her. Nothingwrong with that. Except that greatness for an artiste comes from creativeflexibility not the bank account. India’s greatest showbiz icon AmitabhBachchan couldn’t dream of asking for money in Black. And there are so manycameos and voiceovers he has done gratis for friends and friends’ friends.
That’s why a Bachchan will be cherished for years. Dixitisn’t missed in Bollywood. I haven’t come across anyone who says, “I’d haveliked to write that one memorable role for Madhuri that would’ve immortalisedher”?the way they say about Sridevi. Most believe she left at the right time.Her career couldn’t go beyond Bhansali and Devdas. Certainly not BuddhadebDasgupta from Bengal either! No one feels her loss in the film industry. Buteveryone wishes her well. So do I.

Happy birthday, Madhuri. Hope motherhood brought thatone quality which was tragically missing from your personality. Genuine warmth.Not just that cold smiley.

Use magic Report

Post time 18-10-2016 12:41 PM | Show all posts
balakkampung replied at 18-10-2016 08:25 AM
pelakon2 era rishi tu memang kerek kot yer..iolls ingat mak iolls pernah cerita yg zeenat aman mas ...

Zaman dyorg datang Malaysia n berperangai kekwat ni lah start Ai dah kurang minat Bollywood. Penyebab minat Ai berkurangan...
Sebelum ni bukan main Ai minat gila... Smpai lah last year baru Ai usha2 balik dunia Bollywood ni...
Tp dalam tempoh tu Ai still layan Bollywood lah tp xde lah hover macam sebelum ni... Skrg pun Ai fokus dkt Ranbir je (Itu pun selepas heols pisah dgn Katty)

Acik Madhuri pujaan hati Ranbir satu ketika dahulu tu xsangka geng kekwat jugak. Nampak ayu diluar. Tp apa boleh kita expect kan sbb negara dyorg sendiri mengamalkan sistem kasta ni so benda ni pun terbawak2 dalam dunia kerjaya. Esp artis2 yg mmg seharusnya kena cantik, putih melepak, so mendiva lah masing2...

Generasi selepas tu nasibaiklah tak ikut perangai kekwat artis2 veteran... Nampaklah mereka ni lebih bersikap terbuka n matang. Dan tak keberatan nak layan fans...

Use magic Report

Post time 18-10-2016 01:49 PM | Show all posts
saaya replied at 18-10-2016 12:41 PM
Zaman dyorg datang Malaysia n berperangai kekwat ni lah start Ai dah kurang minat Bollywood. Penye ...

kan..diaorang memang ada masalah disiplin nih zaman2 dulu...kalau berurusan dgn diaorang memang kena tunggu berjam2...tapi young generation nampak better sikit...

Use magic Report

Post time 19-10-2016 07:51 AM | Show all posts
balakkampung replied at 18-10-2016 01:49 PM
kan..diaorang memang ada masalah disiplin nih zaman2 dulu...kalau berurusan dgn diaorang memang ke ...

Kannn nasibaik young generation tak ikut jejak langkah retis2 veteran ni... Yg plg terkenal dgn kesombongan adalah keluarga Kapoor kan. Nasibaik Ranbir n Kareena tak ikut jejak langkah yg lain. Hopefully generasi seterusnya pun begitu...

Use magic Report

Post time 21-10-2016 12:15 PM | Show all posts
Dah start promotion ADHM, Trio bergabung Ranbir-Anushka-Aishwarya...

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x

Use magic Report

Follow Us
Post time 21-10-2016 12:25 PM | Show all posts
Edited by saaya at 21-10-2016 12:29 PM

Dua orang kawan baik ni sumpah comeiii...

Use magic Report

Post time 23-10-2016 11:59 AM | Show all posts
citer pasal kekwat ni,teringat gak beberapa insiden yg boleh dicontohi...

1) acik Aishu pernah turunkan tingkap kereta semata2 ada peminat kejar nak mintak sign autograph..siap boleh selfie...padahal Aishu otw nak g festival Cannes kalau x salah.Dia risau jika berlaku kemalangan kalau peminat terus kejar kereta limo dia....well,sheOl bukan je lawa gile tapi ada moral yg baik walaupun dah jadi family Bachcan.Mak mertua sheols tu dah lama org tau mmg agak kekwat....acik Jaya.Cuma ada insiden mak Aishu terjatuh ditolak dek paparazzi sampaikan Preity Zinta pun dok bebel kat twitter pasal ni...kesian mak Aishu.

2)Acik Sushmita Sen paling ramah layan peminat masa turun Genting utk Film Fare dulu2 masa buat kat sini....x kisah jalan kaki pun jauh2 walaupun dikerumuni peminat.Lawa mmg lawa....rambut sheols tu cantik oii.

agaknya ex's Miss World & Universe ni mmg dah ada kualiti sebagai bintang.

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 23-10-2016 02:33 PM | Show all posts
saaya replied at 21-10-2016 12:15 PM
Dah start promotion ADHM, Trio bergabung Ranbir-Anushka-Aishwarya...

cantiknya aish...nampak lagi muda dari anushka

Use magic Report

Post time 24-10-2016 12:07 PM | Show all posts
amikie replied at 23-10-2016 11:59 AM
citer pasal kekwat ni,teringat gak beberapa insiden yg boleh dicontohi...

1) acik Aishu pernah tu ...

Ai baru baca ni, Acik Aishu n Anushka throwback 1st time dyorg jumpa.
Acik Aishu ni mmg bagus n tak diva macam mak mentua sheols...

During an interaction at Jio MAMI Mumbai Film Festival, Anushka shared an incident from 2010.

Anushka says, “Aishwarya is a very warm person. She makes you feel good as she’s beautiful inside out.”

“I remember when I was just a couple of years old in the industry and Amitabh Bachchan called me to his suite for a party. I went there with my mother and was overwhelmed to see so many celebrities and Mr. Bachchan himself. It was Aishwarya who came upto me, offered me drinks and made sure I felt comfortable throughout the party.”

“She didn’t have to do that, but she did and it shows how warm she is as a person.

Recalling the incident Aishwarya says, “She (Anushka) was so shy and I didn’t want her to feel alone. She was there with her mother and wanted to make them comfortable like any good host would do."

Use magic Report

Post time 24-10-2016 12:09 PM | Show all posts
balakkampung replied at 23-10-2016 02:33 PM
cantiknya aish...nampak lagi muda dari anushka

Gmbar berdua plg latest... Acik Aishu still nampak hot wokey... Gambar dgn Ranbir as cover magazine lg hot...

x

Use magic Report

Post time 24-10-2016 12:11 PM | Show all posts
Ranbir n Acik Aishu as cover magazine Filmfare utk Nov punya issue...

x

Use magic Report

Post time 24-10-2016 04:01 PM | Show all posts
saaya replied at 24-10-2016 12:11 PM
Ranbir n Acik Aishu as cover magazine Filmfare utk Nov punya issue...

perghhhh....abis dia pukul semua artis2 baru...hihi...aura aishu masih kuat...sebijik macam masa anak dara dulu..

Use magic Report

Author| Post time 24-10-2016 08:55 PM | Show all posts
balakkampung replied at 24-10-2016 04:01 PM
perghhhh....abis dia pukul semua artis2 baru...hihi...aura aishu masih kuat...sebijik macam masa a ...

Still kena photoshop gak ni, chuols... hehe... ada 2 kemungkinan... sama ada Aishu nampak muda, atau Ranbir yg nampak kertu...hehe..

nah ai bagi gambo lagi clear...

x

Use magic Report

Author| Post time 24-10-2016 09:05 PM | Show all posts
Edited by leon_mclaren78 at 24-10-2016 09:10 PM

O ye... Sila abaikan vulus tangan Ranbir tu... sila fokus kat muka heols jah... mmg menjadi perbualan hangat ai dgn kaka @saaya & @amka sblm ni... kikiki... semuanya bermula setelah weols menyaksikan gambo yg ni...

Tp rupa2nya gambo terbaru ni... mak oii... lagi hebat kekdahnya... heols mmg tasty yummeh-yummehh, tp vulus tgn tu mmg mengganggu pandangan sket..
p/s: baru notice... mata heols chantekkkknyaaa....

x

Use magic Report

Author| Post time 24-10-2016 09:16 PM | Show all posts
Nah lagi gambo hawwttt Ranbir-Aishu..

x

Use magic Report

ADVERTISEMENT

Post time 25-10-2016 12:53 PM | Show all posts
leon_mclaren78 replied at 24-10-2016 09:05 PM
O ye... Sila abaikan vulus tangan Ranbir tu... sila fokus kat muka heols jah... mmg menjadi perbuala ...

Kenapa kena vulus ditangan uols nk ingatkan?

Jah ni kurang sikit, skrg ni makin melebat pulak Ai tgk... Kalau Ai jd Anushka yg hari2 Ai kena hadap utk promo sama2 tu, harus Ai suruh heols tutup vulus tangan tu. Jgn kasi Ai nampak. Kalau tak Ai gunting kang. Hahahaaaaa

Use magic Report

Author| Post time 25-10-2016 01:08 PM | Show all posts
saaya replied at 25-10-2016 12:53 PM
Kenapa kena vulus ditangan uols nk ingatkan?

Jah ni kurang sikit, skrg ni makin melebat pulak  ...

Wakaka... ai tanak org tkejut tgk vulus heols tu...
tp kan, x bleh lawan Anil Kapoor punya rekod chuols... skali tgk dh mcm oreng uten jah.. satu badan dpn blkg penuh vulus..

Use magic Report

Post time 25-10-2016 04:02 PM | Show all posts
leon_mclaren78 replied at 24-10-2016 08:55 PM
Still kena photoshop gak ni, chuols... hehe... ada 2 kemungkinan... sama ada Aishu nampak muda, at ...

tapi memang lawa sungguh aishu uolls...iolls rasa aish yg nampak muda..sebab ranbir tak der nampak tua pon...jari2 aish sangatlah cantik..jari seorang ratu..

Use magic Report

Post time 25-10-2016 04:05 PM | Show all posts
leon_mclaren78 replied at 25-10-2016 01:08 PM
Wakaka... ai tanak org tkejut tgk vulus heols tu...
tp kan, x bleh lawan Anil Kapoor punya rek ...

hahahaha...anil kapoor memang rare...tapi sekarang ni dia pon dah cukur kan semua bulu2 kat badan dia...era 90an dulu..mmg trend la hero ada bulu dada...semua bergambar pakat bukak butang...tayang bulu dada..hahahahah

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

2-5-2024 10:42 AM GMT+8 , Processed in 2.169474 second(s), 44 queries .