View: 21055|Reply: 170
|
Yatt sejadah meroyan tk dpt bilik hotelje pon
[Copy link]
|
|
Memang kalau retis kena buat public shaming di media sosial ke kalau ada salahfaham dengan mana2 company????
Tak boleh ke retis2 ni buat maklum.balas direct kpd MAS/booking.com/digi atau mana2 cmpny la
Setakat masalah kau tkdpt hotel mintak hh doakan kau dgn ank2????apa kata kau ambik sejadah n doa...stakat hotel je pon nak bark.. |
|
|
|
|
|
|
|
Author |
Post time 2-10-2017 03:00 PM
From the mobile phone
|
Show all posts
Ni screenshot attention seeker |
This post contains more resources
You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register
x
|
|
|
|
|
|
|
Author |
Post time 2-10-2017 03:02 PM
From the mobile phone
|
Show all posts
This post contains more resources
You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register
x
|
|
|
|
|
|
|
salahmemaafi replied at 2-10-2017 03:00 PM
Ni screenshot attention seeker
Keciknya dekk xnampak |
|
|
|
|
|
|
|
berani uols bukak benang hencap yatt sejadah yg syumul |
|
|
|
|
|
|
|
tk nampak lah. Kecik sangat. |
|
|
|
|
|
|
|
Author |
Post time 2-10-2017 03:22 PM
From the mobile phone
|
Show all posts
Shealls sama mcm sohai
Taktahan aku
Awal hijrah solatbaca doa muharam pn nk britahu..yuckies sgt prangaiii
Dr ade laki smpai da belaki
Attention bi.tch |
|
|
|
|
|
|
|
aku memang pengguna tegar booking.com
dan penah pulak booking hotel yang sama guna booking.com
nasebb baik takde masalah
rasa mcm nak pergi lagi
hotel ni memang best! |
|
|
|
|
|
|
|
Hahaha adoyai hakak yatt oiii. Hotel lain kan ade, guna jer la trivago |
|
|
|
|
|
|
|
iols pun pengguna booking.com. pernah jadi kat iols booking cancelled sebab iols lambat check-in tanpa inform hotel dulu. salah iols la. dah la kat luar negara, mati kutu juga kalau tiba2 kena merangkak cari hotel lain. mujur la hotel tu ada branch lain dan dia uruskan duduk hotel lain yang sama management. harga semua sama cuma lokasi ja berbeza.
bagus cara hotel tu handle. I admit my mistake, tapi sekurang2nya hotel tak ignore terus customer tapi bagi option. lain2 takde pengalaman buruk sebagai pengguna booking.com. |
|
|
|
|
|
|
|
aku biasa guna booking.com. tak pernah ada masalah sblm ni kecuali ada masalah kad kredit. Aku baru juga guna servis booking.com bulan lps. Sejak bila pula Booking.com terima online transfer? Biasanya ia akan minta kad kredit utk verification dan kalau ada masalah 24 jam-2hari, reservation akan dibatalkan. Cuma nya kad kredit akan dicaj oleh pihak hotel apabila check in. Ini mesti tak baca terms and conditions. |
|
|
|
|
|
|
|
persoalannya yatt .. ngko berdiri depan receiption kaunter tu pukul berapa? |
|
|
|
|
|
|
|
Author |
Post time 2-10-2017 03:36 PM
From the mobile phone
|
Show all posts
Dats yyyyyy
She s purely
Attention "patient" a.k.a pesakit perhatian |
|
|
|
|
|
|
|
avvilion admiral cove best ek??? |
|
|
|
|
|
|
|
gigih acik sejadah suruh HH doakan dia yg xde related pn ngn isu HH tgh posting
btw iols pn penah jugak jd mcmni
tapi iols xde pn post kan mana2 soc med (mgkn sbb iols bkn celeb)
iols meroyan kt receptionist ngn call booking tu direct je
berjam gak nk settle
ujung2 iols menang
well customer is always right
|
|
|
|
|
|
|
|
ish...xleh hadam peel pompuan mcm ni
ingat meroyan kt ig sendri
rupanya suh HH doakan plak...
dah kenapa lahhh...mintak nak jadi perhatian sungguh |
|
|
|
|
|
|
|
best gak
tmpt iols ngn hb honeymoon dulu
|
|
|
|
|
|
|
|
Macik baru pegi je hotel avillion ni tuk reunion bff ritu thru booking dot com...ok je smooth
Ok je cuma bilik nye usang dan ade antu dok kaco
My fren pulak bilik blackout...reception nye pun suam2 kuku je tp lawa kat yatch tu je
Okbai - saja lah macik komen tuk tenangkan hati sheols kelako tak macik |
|
|
|
|
|
|
|
I pengguna booking.com sama ada dalam dan luar negara... so far tak pernah ade masalah...
Normally kalau luar negara i akan contact hotel tu jugak thru booking.com untuk inform flight dan expect utk check in pukul berapa... kalau dalam negara pun pernah book and sampai lewat sgt tapi sbb bilik yg di booked tak de depa upgrade bilik lain... |
|
|
|
|
|
|
|
aku dgn kwn2 aku pun pernah terkena masa kt jogja...
masa nk check in pihak hotel ckp tak received payment...
so kitorg kena byr cash dlm 4juta rupiah...masa tu dlm pkl 10 mlm...
kitorg relax...cari jln penyelesaian...pastu kwn aku baru teringat kad yg dia buat payment tu dh x aktif...
kitorg kalau nak byr cash mmg kitorg dh xde cash la...bw duit pun ngam2 jer...
kwn aku lg sorang try la nk byr pakai kad debit...dia pun lupa samada dia dh activate yg international ke blm...
skali buat lps...Alhamdulillah...pengajaran bg kitorg...sblm pg ke oversea activate la kad atm / credit korang...
kalau emergency mmg penyelamat la...kalau setakat kt dlm malaysia ni mmg xde mslh...
|
|
|
|
|
|
|
| |
|