JAWATAN KOSONG! Jadi penulis freelance kami dan berpeluang menang hadiah wang tunai berjumlah RM300! Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
Search
8433
View
189
Reply

[Tempatan] Pembunuhan kejam!

[Copy link]

Author: jahcomel    From the mobile phone    Show all posts   Read mode

Post time 10-2-2019 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde pulak hari Tu org sharing pasal kehilangan budak ni .. sialan betul sampai putus kepala...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
*[10-2 3:01 PM] #JohoRespondTeam*

*Bedah siasat Siti Masyitah esok*

*utama / Mohamad Azim Fitri Abd Aziz*
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""":
*MAYAT kanak-kanak perempuan berusia 11 tahun yang ditemui dalam keadaan tragis dipercayai dibunuh di ladang kelapa sawit Kampung Tanjung Medang Hilir, Pekan akan dibedah siasat bagi mengetahui punca sebenar kematiannya.*

Ketua Polis Daerah Pekan, Superintendan Amran Sidek, ketika dihubungi mengesahkan penemuan mayat itu namun memaklumkan sebarang keputusan berkaitan kematian mangsa akan dikeluarkan sebaik proses bedah siasat selesai.

Saya sahkan terima maklumat kes itu. Saya tidak boleh beri pengesahan lanjut punca kematiannya. Tunggu laporan forensik dan bedah siasat selesai.

Mayat itu ditemui dalam keadaan tidak sempurna dipercayai sudah lama meninggal dunia, katanya kepada Harian Metro di Pekan, hari ini.

Mayat Siti Masyitah Ibrahim ditemui orang kampung pada 5 petang semalam sebelum keluarga mangsa dan pihak polis dimaklumkan.

Mayatnyakini dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) untuk bedah siasat.

Harian Metro difahamkan, mayat mangsa akan menjalani proses bedah siasat esok untuk mengetahui punca sebenar kematiannya.

Menurut sumber polis, seorang lelaki berusia 23 tahun sudah ditahanbagi membantu siasatan penemuan mayat Siti Masyitah.

*[10-2 3:03 PM] #JohoRespondTeam* https://www.hmetro.com.my/mutakhir/2019/02/421572/bedah-siasat-siti-masyitah-esok
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 03:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku harap jgn le yg bunuh tu kata dgr bisikan suruh bunuh....pastu dia lepas mcm tu je....
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Organ dalaman terkeluar kepala tercerai sbb binatang ke ape? Bape lama kondusi mayat pun tak de info..

Harap ahli keluarga tabah
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 03:53 PM | Show all posts
dasat betul kes ni     sejak iols masuk CI.... tiga kes yg paling kejam ... bakar tahfiz Keramat,  kes zulfarhan dan kes ni

thread barangkali memanjang speku pembunuh
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Kena culik dan bawa ke tempat lain. Bunuh then keluarkan organ terus jual. Pembeli mesti dah standby. Maybe sindiket. Takziah buat family.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:08 PM From the mobile phone | Show all posts
zjen replied at 10-2-2019 03:53 PM
dasat betul kes ni     sejak iols masuk CI.... tiga kes yg paling kejam ... bakar tahfiz Keramat,  ...

Ada banyak lah. ...adik yang mati kat
Johor tu....adik yang kena bunuh lelaki kucing tu....adik yang kena bunuh di bf maknya masuk dlm peri ais ikan tu....banyaklaaaaa....semua Melayu
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Dwdrum replied at 10-2-2019 03:40 PM
pengsan kan pun boleh sister ....tidak perlu mati otak ....

Aduh fikir je pun dah rs nak muntah. Kejam giler
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah, nk pitam aku baca kes cmni ingatkan kt siam sana je byak skali kat pahang weyh..aduh, tolong r siasat secepat mgkin hrap si pembunuh ade trtnggal jejak la..yg kes shalini n nurin jazlin pn sme smpai skang msih xsetel lg..apa nk jadi r ngn manusia zman skang ni kejam nk mampos
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:16 PM From the mobile phone | Show all posts
gujiwa replied at 10-2-2019 03:47 PM
Organ dalaman terkeluar kepala tercerai sbb binatang ke ape? Bape lama kondusi mayat pun tak de info ...

Tgn terikat. Ni kerja manusia iblis
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:20 PM | Show all posts
sedih bila kazen fwd berita ni tadi

apa punya zalim la...ni bukan manusia ni syaiton
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Dadah ni...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin penagih dadah yg bunuh..otak mereka bukan betul. ....
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Selama aku penah pegi pekan ni.. Pekan ni daerah yg kire laidback gitu... Tak terasa manusia kt sana mcm terkejor2 manusia kt kl ni... So i is terkejut bila jd mende gini kt sana.. ..rs urat perut kita plak terurai ni.. Adus... Kesian mak ayah dia.. Mesti tak lena tido sejak dia hilang... Lama jgk dia hilang tu.. Tp mungkin sbb org kampung takde la org nak viralkan... Kalo tmpt tu depa penah search sebelum ni.. Musti org yg buat tu saje jek buat gitu... Kalo idak depa boleh ja humban kt tmpt lain...
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Sedih sgt baca ni.. innalillah.. harap keluarga tabah. Tp xdgr plak cite budak ilang.
Kalo betol manusia amek organ dia memang laknatullah sungguh.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by awanearisu at 10-2-2019 04:33 PM

Takziah buat keluarga ini di atas pemergian anak yang dikasihi.

Akhir-akhir ini dah banyak tular berita palsu mengenai kejadian yang serupa. Akhirnya betul-betul terjadi.
Harap pihak polis segera menjejaki dalang di sebalik kejadian ini.

Lindungi anak-anak kecil kita. Sama-sama perhatikan mereka yang tidak ditemani penjaga. Lebih baik berhati-hati dari membiarkan mereka menjadi mangsa kejadian sebegini
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya mmg modus operandi jual organ dalaman ni. 11 hari. Dlm masa 11 hari tu mmg bnyk bnda boleh buat.

Entah2 kluarkan smua pastu buang mayat bdk ni. Lehnat sngt yg buat bnda2 ginih. Mereput la ngko hendaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:08 PM From the mobile phone | Show all posts
tu lah, mula2 baca, igt kat negara mana la.adoiii
mcm mne la saat2 terakhir budak tu.sampai mcm tu sekali penculik seksa mayat nya
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:09 PM | Show all posts
sadistic betul
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
nak follow la sampai pembunuh dikesan.ikut berita suspek yg ditahan umur 23 tahun
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by noor2 at 10-2-2019 05:15 PM

Instinct akak rasa penagih dadah atau pembunuh ada sakit mental ..bukan kes jual . organ. ....entahlah
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Innalillahiwainnailaihirajiun... Ya Allah sedihnye...
Dah ada yg kena tahan.  Harap cepat selesai.

Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:22 PM | Show all posts
jahatnya manusia.. kasihan pada family ni.
harap bukan sakit mental yang pastu akan dilepaskan..
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:34 PM | Show all posts
aku rasa keje org gila ni

moga pelaku tu ditangkap
Reply

Use magic Report

Post time 10-2-2019 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
zjen replied at 10-2-2019 03:53 PM
dasat betul kes ni     sejak iols masuk CI.... tiga kes yg paling kejam ... bakar tahfiz Keramat,  ...

Baru join forum ke sisi...banyak dah kes yg ngeri bincang kat sini .. dari Norita sampai kes kanak2 yg hilang dulu tu..apa ntah nama dah lupa
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.051746s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list