JAWATAN KOSONG DIPERLUKAN SEGERA! Jana pendapatan dari rumah sebagai penulis freelance kami. Klik sini > CARI Warrior
Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
Search
3039
View
18
Reply

[Kita Telah menang] Avril lavigne mula berkerudung.

 Close [Copy link]

Author: famri7       Show all posts   Read mode

Author
Post time 20-3-2019 02:09 PM | Show all posts |Read mode
Avril lavigne mula bertudung?




Adakah Avril Lavigne memeluk agama Islam? Itulah perkara pertama yang berlaku apabila peminat melihat penyanyi berusia 34 tahun yang memakai tudung (wanita Islam memakai untuk menutup kesederhanaan mereka).


Bintang pop, yang baru-baru ini mengeluarkan album studiocomebacknya "Head Above Water", telah difoto di Abu Dhabi, EmiriahArab Bersatu. Beliau dan pasukannya telah dijemput untuk tampil di SukanOlimpik Khas Dunia Abu Dhabi 2019, yang berlangsung antara 14 hingga 21 Mac.
Lavigne sebelum ini menyatakan kegembiraannya untuk menjadisebahagian daripada Olimpik Khas yang bertujuan untuk menyatukan dunia dantidak menghindari mereka yang kurang berkemampuan. Artis sendiri telahbertahun-tahun bertempur melawan penyakit Lyme.
Anda boleh menyemak prestasi beliau lagu kebangsaan OlympusKhas (ditulis oleh Ryan Tedder dan Sir Greg Wells) di bawah. Dia menyanyikan"Hak Di mana Saya Seharusnya" bersama penyanyi Latin Luis Fonsi,penyanyi Emirati Hussain Al Jassmi, penyanyi Syria Assala Nasri dan penyanyiMesir, Tamer Hosny.

Selain meneroka persekitaran mewah di Emirates Palace,Lavigne dan kawan-kawannya juga menikmati aktiviti menaiki unta di pantaiperibadi hotel Abu Dhabi.

Penyanyi itu mengambil media sosialnya untuk menyiarkanpengalamannya yang luar biasa di Dubai. Mesejnya berbunyi:
Moved by the beauty and grace of your culture. Being here for the @specialolympics and performing with @luisfonsi, @tamerhosny, @7sainaljassmi, and @assala_official has been such an amazing experience. Everyone has been so warm and my time here has been magical and epic. Thank you for having me UAE and for your hospitality @emiratespalace.



ummah kokeshen be like.






Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2019 02:10 PM | Show all posts
sorri salah bod..sila humban ke bod ci
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya artikel ni. Pakai gini dikata islam
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 03:17 PM From the mobile phone | Show all posts
Pki tudungje konon hidayah.. Dia kat abu dhabi sesi photoshoot kan
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 03:22 PM From the mobile phone | Show all posts
weezerfan replied at 20-3-2019 02:12 PM
Bodohnya artikel ni. Pakai gini dikata islam

Bodo punye tt..
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 03:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Motif dia ni masih cantik ala2 zaman sk8er boy??
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 03:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Google translate
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 03:45 PM | Show all posts
sheols pegi tanah ereb sister.. sebab tu memakai pakaian sebegitu
takde maknanya kita telah menang bagai
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 03:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ape ke bodoh tajuk ni?? Habis yg free hair tu kafir? Sah2 tu pakaian adat je. Tgk la pak2 arab konon mcm alim sgt siap mcm ada serban dekat kepala, rupanya pakaian adat je (mcm baju melayu & baju kurung)
Reply

Use magic Report

Author
 Author| Post time 20-3-2019 04:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Kan ramai dah sedar berkerudung adalah budaya
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:03 PM | Show all posts
tajuk pun... misleading sungguh.
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:07 PM From the mobile phone | Show all posts
shes so cute..seb bek la xjadi menantu caitlyn jenner
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:17 PM | Show all posts
helok ye dia nih
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 05:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Tajuk dan artikel gini sesuai kat CI saja, kat bod lain mmg saja tempah makian la
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 08:12 PM | Show all posts
hoi TT... batak nak menang rm300 ke jadi penulis artikel sampah nehhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 08:31 PM | Show all posts
lawak betul...
Reply

Use magic Report

Post time 20-3-2019 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Rumours yg si avril lavigne ni dh mati dulu tu tak betul la ye?
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2019 02:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni awet muda la..sama je muka tak menua pun.
Reply

Use magic Report

Post time 21-3-2019 08:51 AM From the mobile phone | Show all posts
umbut replied at 20-3-2019 03:17 PM
Pki tudungje konon hidayah.. Dia kat abu dhabi sesi photoshoot kan

Ntah.. Sah2 pegi ereb.. Kalo hok jate pakai serban kot...
Tp minah2 kengkonon kokusen kata famri tu... Iyo2 jek.. Ntah2 atuk moyang dia dulu isele.. M
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register | Facebook Login

Points Rules

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.071470s Gzip On
Quick Reply To Top Return to the list